Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] What's the best Christmas song? Discuss.

Gestart door adriaan, 20 december 2024, 22:38:24

Vorige topic - Volgende topic

Simile

Hmm ik vind dit ook niet zo handig Krissy.

Het delen van andermans rolclaim is niet echt keurig goedjesgedrag te noemen dus dat ga ik wel in de gaten houden.

Then again wordt er dag 1 vaak genoeg een onzinclaim gegeven.

Ik kan me voorstellen dat een dergelijke administratie later wel kan helpen maar dat nu zo delen helpt vooral de slechtjes tbh...

RoodHapje

Citaat van: Falsifica op 22 december 2024, 18:57:36
Citaat van: RoodHapje op 22 december 2024, 18:56:25
Citaat van: Falsifica op 22 december 2024, 18:53:08
Als welp een delver eruit welpen, vind ik echt heel sneu.

Onterecht, onvoorzichtig zijn zorgt er voor dat je afgestraft kan worden. Of je burger, Delver of trekdropje bent. Valse principes heeft niemand wat aan. Wil je niet gewelpt worden dan claim je niet. Daarbij zijn jouw principes niet andermans principes.

Dat is jouw mening. Ik vind een speler eruit welpen die nog prima slecht kan worden, als welp, echt heel lelijk gedrag.
Maar dat is aan ieder een eigen overweging.

Als jij delver bent ga jij 100% voor lijk. Dan ga ik niet naïef verwachten dat je voor mijn team zou spelen, dat kan je echt shaken.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Shaddow

Ik ga mijn best doen maar omdat ik moeite heb met informatie verwerken heb ik het discussietopic onderschat, tag mij even als je mij nodig hebt.

Verder ben ik morgen de hele dag aan het wandelen en dus ook beperkt bereikbaar, maar woensdag ben ik er voor jullie!

RoodHapje

Citaat van: Simile op 22 december 2024, 19:07:58
Hmm ik vind dit ook niet zo handig Krissy.

Het delen van andermans rolclaim is niet echt keurig goedjesgedrag te noemen dus dat ga ik wel in de gaten houden.

Then again wordt er dag 1 vaak genoeg een onzinclaim gegeven.

Ik kan me voorstellen dat een dergelijke administratie later wel kan helpen maar dat nu zo delen helpt vooral de slechtjes tbh...

Simile je post triggert me. Feitelijk ben ik het met je eens en is het niet slim van Krissy, daar gaat het me nog niet eens om. Maar als je dit gaat gebruiken om haar morgen makkelijk op de lynch te gooien ga ik jou ook in de gaten houden want je hele manier van typen geeft me de slechtjeskriebels. Ik ga niet op je stemmen om wat kriebels uiteraard, maar om het maar eens ongeveer in jou woorden te zeggen: Ik ga je wel even in de gaten houden!

Simile

Ik reken nergens anders op Hans :P

Zoek een lekker plekje uit in de tunnel, als het goed is zijn er genoeg schattige spinnetjes om je gezelschap te houden ;D

RoodHapje

Je hebt een prachtige tunnel voor me gebouwd, ik hoor net in Whatsapp van je dat het ook elk spel zo gaat, dus ik zal wel blind zijn maar dit is hoe ik het zie:

Ik noemde Murphy eerder al mogelijk de beste wvw'er hier. Als ik toch in de complimenten rondhang, jij bent mogelijk de slimste, minstens 1 van de slimsten hier. En je weet (dat heb ik wel eens gezegd) dat ik de gedachte dat jij wolf kan zijn wel beangstigend vind omdat ik je dus heel hoog heb. Ik ben daarom extra alert bij jou. Maar volgensmij tunnel ik bijna nooit. Zoals ik hier ook zeg, ik krijg er slechtjeskriebels bij, maar ik ga niet stemmen op basis van wat kriebels.

Ik zal ook even uitleggen waarom ik de kriebels kreeg. Ik weet wat voor sterke onderbouwde posts jij kunt plaatsen. Goed uiteengezet, doordacht, inclusief de nodige feiten. Nu is dat d1 moeilijker, dat snap ik ook. Maar bij betreffende post dacht ik vooral te zien dat je een bepaald gevoel probeert over te brengen over Krissy, lees framing. Ja het is onhandig wat ze deed, maar ik kreeg lichtelijk de indruk dat je er wel gretig gebruik van maakte.

Daarbij let ik, hoe stom ook, vaak op woord gebruik. Woorden als 'oprecht', FYI en ook tbh triggeren me. Deze post doet me op dat vlak een beetje terugdenken aan het spel dat we beide welp waren en jij een FYI plaatste met mijn welpclaim. Met het verschil dat ik dit spel goed ben en het niet over mij gaat.

Dit alles vind ik echt weinig reden voor een tunnel of voor een grote verdenking, maar zeker genoeg om even te porren en aan te geven dat ik je in de gaten houd. Jij mag dingen gerust een tunnel noemen, maar dan schat je me echt verkeerd in.

BloodWolf14

FYI: Om heel eerlijk te zijn had ik er ook een beetje last van dat Similes post mij triggerde tbh. Maar wel een klein beetje maar. En hier ben ik oprecht in.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Ingrid1234

Ik heb niet vaak een wolf dood zien gaan in nacht 1, ik denk dat het een bijzonder potje wordt...

BloodWolf14

Lynn

Fantastische nacht tbh. Kuddo's aan de verantwoordelijke