[Nabespreking] Down Under went to the Baddies

Gestart door adriaan, 18 oktober 2024, 21:55:56

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Slecht heeft gewonnen, met lullig genoeg het meesterbrein @123berber die niet meewint. De rolverdeling was waarschijnlijk juist in het voordeel van goed en de landeneffecten ook, maar slecht wist optimaal gebruik te maken van al hun rollen en van alle landeffecten die ze tegenkwamen en hebben de overwinning meer dan verdiend! Enige jammere is dat het uiteindelijk nog relatief snel beslist is in het voordeel van slecht; een langer spel was ook leuk geweest, maar ook dit was geweldig om te zien. Nu had het geen zin om nog door te spelen en kunnen we slecht alleen maar feliciteren met hun overwinning.

De kers op de taart was thelight288 die op de laatste dag in Tasmania nog omegawolfkrachten kocht om zijn eigen geliefde yasu te converteren zodat er geen g/s koppel meer was. ;D

Kevindemen

Jippie!

Lunch en visioenen kunnen ontwijken <3
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

thelight288

Vier conversies was ook heel fijn voor slecht haha. En simile hielp goed mee door zichzelf van kant te maken

adriaan

Shaddow die eerder die speldag IJzeren Hein kocht was ook wel een meesterzet.

thelight288

yasu

Beginnen als goed goed.  En eindigen als slecht slecht.. hoeveel wegen we hebben proberen te bewandelen om mij maar geconverteerd te krijgen :')

Simile

Citaat van: thelight288 op 18 oktober 2024, 22:01:51
Vier conversies was ook heel fijn voor slecht haha. En simile hielp goed mee door zichzelf van kant te maken

Ja dat was uiteraard mijn doel he. Zelfs als ik goed ben speel ik stiekem voor slecht ;D

Gefeliciteerd baddies!

Chaosimsystem_

Enige wat ik dan raar vond is dat ik hoorde dat slecht zoveel mensen met hun wou laten winnen, maar laten de Zvw er zeer lang inzitten terwijl die nooit konden winnen. Zelf was het zeer hard uitzitten door geen krachten in landen of alleen geld (sorry Himan). Kreeg ik een jager rol kon iedereen jager kopen of IH dus was wel zuur. Nu was ik eens geen burger en had die rol beter geweest  XD

thelight288

Citaat van: Chaosimsystem_ op 18 oktober 2024, 22:09:54
Enige wat ik dan raar vond is dat ik hoorde dat slecht zoveel mensen met hun wou laten winnen, maar laten de Zvw er zeer lang inzitten terwijl die nooit konden winnen. Zelf was het zeer hard uitzitten door geen krachten in landen of alleen geld (sorry Himan). Kreeg ik een jager rol kon iedereen jager kopen of IH dus was wel zuur. Nu was ik eens geen burger en had die rol beter geweest  XD

Meeste wilde jou ook niet lunchen want dat jagerschot en je was helaas niet converteerbasr

Was op begin niet blij met geconverteerd te zijn gelijk nacht 1 maar uiteindelijk leuk team haha. Alleen Niels ook slecht maakte duurde iets langer

Chaosimsystem_

Nog maar is gezien dat netwerken niet werkt. Het heeft ons het meest de kop gekost. Al was het dus zeer moeilijk echt mensen te vertrouwen. Ook zoals ik van meer heb gehoord waren er zoveel schaapstemmen dat het onmogelijk was om nog door te dringen tot andere toe.

Angelique

Joepie! Goed gedaan  8)

Al was mijn antwoord wel echt dom,  maar ik had dus niet gezien dat Berrie het mij ook gevraagd had  XD. Ach ja, we hebben het overleefd. En echt geluk gehad dat we op het juiste moment de juiste mensen geconverteerd hebben!

yasu

Ja die tunnel kon ik gewoon oprecht voeren :') ik dacht echt "hallo presenteerblaadje". Maar niemand wilde er iets mee doen :(

123berber

Gefeliciteerd! Helaas kan ik niet meegenieten met de winst!  :"(maar ik heb wel ontzettend mogen genoten van onze club! Met de dames in het begin tot de extra bezoekers door de conversie en hulpjes!

WCeend!! Zomerspelen 2014

CarnageRazor

Berrie MVP.

Adriaan bedankt om dit gecompliceerd spel te leiden. Ik kan me voorstellen dat hier uren en uren werk zijn ingekropen. Thanks!  O0

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.