Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Nabespreking] Down Under went to the Baddies

Gestart door adriaan, 18 oktober 2024, 21:55:56

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Ik kan het er inderdaad alleen maar mee eens zijn dat Berrie het meesterbrein van dit huzarenstukje was. Wanneer straks de awards weer worden uitgegeven aan het eind van dit jaar zal ik dit niet vergeten :) Toch vind ik dat Berrie deze troon moet delen met Adriaan, want wat heb je een prachtig spel neergezet. Heel erg bedankt. Je hebt me bij vlagen een verschrikkelijk mens gemaakt de afgelopen dagen en daar heb ik hartelijk van genoten. Wat heb ik mezelf verloren in dit spel zeg!

Ik werd dit spel dus geboren als beul en werd op de duur geconverteerd. In dezelde nacht had ik Berrie als HZ bekeken en uiteraard gezien als slecht. Ik was al bekeken in het begin met de dorpsgek actie dus toen ik doorgaf dat Berrie goed was werd ik daarin vertrouwd en werd hij in ons groepje op Whatsapp gegooid.

Maar het netwerk wist natuurlijk dat ik beul was. Dit betekende dat er afgerekend moest worden met heel mijn netwerkje (behalve Berrie uiteraard).

Simile: Berrie gaf 3 namen aan Marijke om te beulen, allemaal met IH, ik stemde op 2 daarvan, hij zelf ook en de rest volgde wel dus dit ging tussen Shaddow en Kevin. O wat vervelend dat hier een IH aan hing zeg! XD

Murphy ging dood in de nacht. ook afgevinkt. Die had gelukkig niet verteld aan Chaos dat ik beul was, anders had die ook nog dood gemoeten (A).

Bleef Castiel over en die was vriend. Hing veel in mijn Whatsapp dat ik moest gaan beulen, etcetc. Vertrouwde me uiteraard niet echt meer, maar toch ook weer wel. Dat was echt pittig. Dus ik heb wat rondgeschreeuwd in de app, sorry jongens. maar Berrie bedacht een MASTERPLAN:
Carnage was bekend als grafrover, Shaddow was bekend als vervloekte. Berrie ging echt op de lynch raken, dus beter zijn eigen dood extreem nuttig maken zal hij hebben gedacht. Prachtig. Het ging als volgt in werking:
- Berrie ging inderdaad op de lynch, als Conversie Wolf uiteraard
- Carnage wist van deze rol, dus roofde het graf en stuurde vantevoren al de conversie in op Castiel. Grafroven is een dagactie, conversie een nachtactie, dus dit kan.
- Castiel was natuurlijk vriend en zou niet thuis zijn.
- Shaddow vervloekte Castiel, dus die bleef toch mooi thuis.
- Castiel werd geconverteerd.

Ik heb het overhalen van iedereen naar slecht niet actief meegemaakt, maar de reden dat ik zo lyrisch over Berrie ben is dat hij

1 - naar mijn idee de grote meerderheid naar slecht heeft getrokken en zo de verhoudingen enorm heeft bepaald.
2 - zichzelf heeft opgeofferd voor oa mij
3 - Hij met dat opofferen een masterplan heeft bedacht die slecht nog een enorme zet richting de winst heeft gegeven.

Hij heeft dus hoogstpersoonlijk het spel bepaald durf ik wel te stellen. :D

Sorry nog naar de goedjes voor het einde, spelen met je eten is niet netjes

123berber

Je vergeet de raddraai waarmee we hoopte je beul zijn weg te raddraaien, maar doordat alle betrokken partijen niet meer goed waren die ervan af wisten heb je die kaart niet meer hoeven spelen!

WCeend!! Zomerspelen 2014

RoodHapje

Klopt, ik heb hier gekozen voor minder rook omdat het niet nodig leek. Voor iemand de draai ging verdenken

Dragonfly

Falsifica

Gefeliciteerd slecht! Was leuk nog mee te kijken vanuit dodenboard. Wat een hectisch spel was dit. Verdient gewonnen, sterk gespeeld (maar dan wel onder leiding van MVP Berrie).
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

himan

Ja, Falsifica zei, waarom heb je bepaalde dingen niet gedaan, maar ik werd aan alle kanten al ingehaald...

GeneralGrievous

Gefeliciteerd aan de winnaars!  O0

Ik moet wel zeggen dat dit misschien niet het allerbeste eerste spel voor mij was, gezien ik het soms totaal niet meer kon volgen. Verder vond ik het wel een heel leuk spel en ik wil zeker nog een keer meedoen (misschien wel zonder alle last-minute chaos  ;) ).

Shaddow

Love 123Berber, onze stagebegeleider.

Also dat heel slecht mij gered heeft van de Lync
I feel loved

Echt een van de meest wholesome slechtjesteams ooit

Thanks Adriaan voor het leiden!

thelight288

Ook trouwens geluk dat orakel III pas laat gevonden werd voor circle en mij. Ik mis ook nog new South Wales landenbord haha @adriaan