Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Je lichaam wordt snel verteerd in deze warmte

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:31:46

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Slecht is zo aan het paniekvoetballen... Ohnee als ze dit gaan throwen...
Gooi die beul van Niue op iemand.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Murphy

Met nog 12 slechtjes, 2 lijken en 8 goedjes verdient slecht t niet te winnen als ze dit verpesten :') Zelfs als ze niet weten dat Kevin slecht is, weten ze nog steeds dat ze nu met 11 zijn tegenover max 11 goedjes, waarbij ze ook weten dat de beul geconverteerd is, de beulskracht al gebruikt is, de priester dood is en zij beuleiland bezitten :') Kom op 🙈 Oh én ze weten dat ze nóg iemand kunnen converteren

Simile

Citaat van: Murphy op 14 oktober 2024, 17:35:14
Met nog 12 slechtjes, 2 lijken en 8 goedjes verdient slecht t niet te winnen als ze dit verpesten :') Zelfs als ze niet weten dat Kevin slecht is, weten ze nog steeds dat ze nu met 11 zijn tegenover max 11 goedjes, waarbij ze ook weten dat de beul geconverteerd is, de beulskracht al gebruikt is, de priester dood is en zij beuleiland bezitten :') Kom op 🙈 Oh én ze weten dat ze nóg iemand kunnen converteren

Nou idd... beul gewoon een lijk, ben je daar al klaar mee.
Verder is het gs koppel de enige onzekere factor. Maar ook dat is: beul eerst een lijk, lynch dan alles wat mislukt geluncht is, dan de goedjes en mocht het goedje van het koppel zich succesvol verstoppen als hulpje, daarna de hulpjes die zich niet bewezen hebben (hoorde ik iemand Kevin zeggen?  (6))

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Als 3 slechtjes een lijk beulen dan werkt dat niet denk ik, omdat een lijk niet vermoord kan worden door slechtjes

Falsifica

Oh shit niet over nagedacht. Maar dan moet je wel vermelden dat het niet lukt op die persoon toch? Dan weet iedereen dat target niet beulbaar is, maar niet door ijzeren hein. Is het voor de slimmerd te snappen dat het gaat om 3 slechtjes die een Lijk beulen.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Hmm ligt eraan hoe je de regels omtrent Lijk interpreteert. 'Raddraaien heeft geen invloed op deze immuniteit'

Maar Beul is een goedjes kracht. Dus stel een wolf wordt geraddraaid en wordt slechte Beul. Kan die dan een lijk beulen? Het is een goede actie in handen van een slechte speler.
- Captain Jack Sparrow

123berber

Ik zou het zonde vinden als er helemaal niet gebeuld wordt... Zo mijn best voor gedaan!

adriaan

Citaat van: Falsifica op 14 oktober 2024, 23:09:00
Dus stel een wolf wordt geraddraaid en wordt slechte Beul. Kan die dan een lijk beulen? Het is een goede actie in handen van een slechte speler.
Het is al een vaststaand iets dat dat niet kan. Dus ik denk in dit geval ook niet

Falsifica

Ja, als dat niet mag, dan mag dit ook niet. Want de logica is hetzelfde. Een slechtje gebruikt een goede actie tegen een lijk. Als dat volgens de regels niet mag, zou dit hetzelfde zijn.

Zonde wel, want logischerwijs zou ik het wel door laten gaan. Maar ben benieuwd of ze het doen, want dat zou dus betekenen dat je zowel lijk als 3 slechtjes blootlegt. Spannend.
- Captain Jack Sparrow

123berber

Slecht heeft deze conclusie inmiddels zelf ook al getrokken dat het niet kan.

adriaan

Citaat van: Sunny op 15 oktober 2024, 13:07:33
En voor het spel wil ik je graag een voorspelling sturen:
Ik denk dat slecht op dit moment minimaal nog bestaat uit:
Mexi (schaap)
Shaddow
Roodhapje (geconverteerd)
Dragonfly
Angelique
GeneralGrievous

Ben benieuwd of ik er dichtbij zit.

Falsifica

Dan beul je toch geen lijk? Himan en Mex zijn prima opties. Of claimt iedereen nu IH?
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Laatste dag voor deadline en ja hoor Slechtjes maken hun move de lynch te beïnvloeden. XD eens kijken of iemand dit ziet.
- Captain Jack Sparrow