[Welkom] Komen we er samen weer uit?

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:28:36

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Oke de nacht staat. Vraagje: hoe vaak kon je in australian antarctic territory de bm-stemming of lynch ongeldig laten verklaren? 1x, 2x of nog vaker?

GeneralGrievous

Ik geloof elke keer dat je zou willen. Ik heb het niet gedaan tho

Williambz

Williambz

Citaat van: GeneralGrievous op  9 oktober 2024, 11:27:35
Ik heb van Himan geprobeerd, is helaas niet gelukt  :P

Ik ben nu in Australian Antarctic Territory. Je kunt hier de Lynch-/BM-stemming ongeldig verklaren (dit is vorige nacht gedaan door Shaddow, Sunny, Waterwork en Yasu). Ik weet niet hoe handig het is om dit weer te doen, gezien er na 1 nacht vaak nog niet echt informatie is (lijkt me).

Alright, dat klinkt goed ngl. Denk dat orakel III zich dan ook ergens op het binnenland bevindt (lijkt me iig)

Waarom vertel je maar deels wat hier kan??

Blijkbaar kan je hier ook een lijk maken?

Williambz

GeneralGrievous

Citaat van: Williambz op 10 oktober 2024, 22:47:34
Yasu zegt 1x in dt
Volgens mij kun je dit in principe onbeperkt doen, maar om eerlijk te zijn weet ik dit niet 100% zeker.

Citaat van: Williambz op 10 oktober 2024, 23:31:05
Blijkbaar kan je hier ook een lijk maken?
Klopt, in alle eerlijkheid heb ik dit ook geprobeerd. Het is niet gelukt though.

Citaat van: Williambz op 10 oktober 2024, 23:36:41
Waar zit jij nu?
Ik zit nu op de Ross Dependency. Hier kan je het volgende doen
''Gefeliciteerd, je hebt geld gewonnen! Om dit op te eisen, post binnen 24 uur na aankomst in het speltopic in dit board de naam van een medespeler; dit mag niet iemand zijn die ook in de Ross Dependency is. Jullie krijgen dan allebei $500 bijgeschreven.''
Ik zet ofc jou naar er neer, dan hebben we allebei 500,- extra.

Williambz

Kan je ook vertellen wie daar (in welke nacht) zijn geweest.
En begon jij op heard island alleen of met iemand anders?

Dan kunnen we proberen de routes van de anderen uit te stippelen.

Williambz

Ik zit trouwens op de coral sea islands. Hier kan 2 malig een sjamaan / slaapwandelaarsactie worden gedaan. Alleen ingrid heeft de eerste nacht lynn bekeken en de tweede nacht heeft chaos simile bekeken. Dus die acties zijn op en deze locactie heeft geen nut meer.

GeneralGrievous

Citaat van: Williambz op 11 oktober 2024, 11:48:25
Kan je ook vertellen wie daar (in welke nacht) zijn geweest.
- Dag 1 --> Niemand
- Dag 2 --> Murphy en Waterwork waren hier. Murphy gaf geld aan Chaosimsystem en Waterwork aan Yasu.
Murphy geeft hierbij aan van een eiland af te komen, wat niet Chatham is. (in het café)

Citaat van: Williambz op 11 oktober 2024, 11:48:25
En begon jij op heard island alleen of met iemand anders?
Dan kunnen we proberen de routes van de anderen uit te stippelen.
Ik begon alleen op Heard Island.

Citaat van: Williambz op 11 oktober 2024, 11:51:42
Ik zit trouwens op de coral sea islands. Hier kan 2 malig een sjamaan / slaapwandelaarsactie worden gedaan. Alleen ingrid heeft de eerste nacht lynn bekeken en de tweede nacht heeft chaos simile bekeken. Dus die acties zijn op en deze locactie heeft geen nut meer.
Ah okay, good to know. Dan ga ik die skippen als ik daar in de buurt kom  XD

GeneralGrievous

Wat me ook opvalt, is dat Murphy haar stem relatief vroeg heeft gezet (10:06).
Wellicht dat ze al gelijk ''wist'' met wie ze samenwerkte (iemand met wie ze in een topic zit?) net als wij?

Williambz

Oh scherp! Misschien koppel of 2e zvw

GeneralGrievous

Jaa, of samen op een slechtjesboard (?)
Kan inderdaad ook koppel of zvw
Ik heb niet zoveel vertrouwen in Murphy tbh (moet nog wel ff DT bijlezen)

Williambz

Ik ben nu op Kermadec islands. Hier kon je een omegawolf of bisschop actie uitvoeren. Dit is al gedaan in nacht 3 op murphy. Daardoor werd zij priester. Draognfly stelde dit voor omdat zij wist dat murphy in gezegend kon worden door de bisschop actie, dus ik vertrouw dragonfly wel.

Dag 1 waren berber en Dragonfly hier
Dag2: rampposi
Dag 3: rampposi, berber, dragonfly en himan
Dag 4: mexicanobroeder, thelight en ik

GeneralGrievous

Okay, dat betekend dus dat Murphy of Weerhamster of Burger (acht ik meer waarschijnlijk tbh). En Dragonfly lijkt me dan inderdaad te vertrouwen, denk dat een slechtje er in ieder geval geen initiatief in zou nemen (misschien wel meegaan om vertrouwen te winnen)

Ik ben nu op de Antipodes & Bounty Islands. Hier kan je slechtjeskrachten verkrijgen op basis van de hoeveel mensen die er zijn (1 t/m 4). Hier zijn geweest:

Dag 1: Murphy --> Geen actie uitgevoerd
Dag 2: Niemand
Dag 3: Niemand
Dag 4: Ik

Ik was van plan hierna naar Chatham Island te gaan.

Williambz

Ik twijfel of ik naar Tokelau of Niue moet gaan. Tokelau is vliegen vanaf hier en dus 400, maar is wel afgelegen, dus ik denk dat daar weinig mensen zijn geweest.

Niue is 300 en dus wat goedkoper, maar ik denk dat mexicano en thelight dan misschien daar ook weer zijn.