[Welkom] Komen we er samen weer uit?

Gestart door adriaan, 6 oktober 2024, 14:28:36

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Williambz

GeneralGrievous

Williambz

In welk land/gebied zit jij? Ik zit zelf in Australian Capital Territory (Canberra). Hier kan je $400 uitgeven om bescherming voor de eerst lunch en lynch te krijgen of je krijgt $800, maar dan krijg je in de eerste twee nachten geen bescherming en de volgende lynch 2 extra stemmen.

GeneralGrievous

Ik zit op de Heard Island en McDonald Islands, waar je een actiediefstal kan doen. Hierbij kun je een nacht later deze actie zelf doen, waarbij je rol hetzelfde blijft.

Die kracht is wel gunstig, zeker in een grote groep, waarbij lunch lijkt mij meer random is.

Williambz

Normaal had ik zeker gekozen voor geen bescherming en $800 er bij, maar nu niet omdat ik het laatste spel won en het spel daarvoor ook lang er in zat. Vaak lunchen wolven wel iemand die lang in het vorig spel zat en niet iemand die lang geen spellen heeft gespeeld bijvoorbeeld.

Ik zie mijzelf dus wel mogelijk de lunch zijn, dus ik heb gekozen voor $400 uitgeven en wel bescherming. Dat geld vind ik niet heel erg, want dan maak ik gewoon goedkopere ritjes.

GeneralGrievous

Hmm, dan is dat een betere optie inderdaad.
Ik zal morgen overdag nog even kijken wat het plan van aanpak betreffende de actie die ik kan doen hier en welke reisoptie ik ka maken. Ik heb het idee dat de ''betere'' opties eerder buitenaf zouden liggen, dus ik blijf vooral daar.
Wat Himan doet lijkt me wel een beetje een aparte claim, toch? Dan heb je eerder of welpen of illusies op je als zoiets gebeurd. Is het misschien idee om zijn actie te stelen om te kijken of het wel een echte ziener is?

Williambz

Citaat van: GeneralGrievous op  7 oktober 2024, 16:01:04
Ik zit op de Heard Island en McDonald Islands, waar je een actiediefstal kan doen. Hierbij kun je een nacht later deze actie zelf doen, waarbij je rol hetzelfde blijft.

Die kracht is wel gunstig, zeker in een grote groep, waarbij lunch lijkt mij meer random is.
Heb je nog een actie gestolen van iemand?

Ik zit nu trouwens in queensland en hier is orakel II. Wij mogen nu hier een naam in het orakelvisioen gooien en het resultaat staat ergens in orakel III gebied.

GeneralGrievous

Ik heb van Himan geprobeerd, is helaas niet gelukt  :P

Ik ben nu in Australian Antarctic Territory. Je kunt hier de Lynch-/BM-stemming ongeldig verklaren (dit is vorige nacht gedaan door Shaddow, Sunny, Waterwork en Yasu). Ik weet niet hoe handig het is om dit weer te doen, gezien er na 1 nacht vaak nog niet echt informatie is (lijkt me).

Alright, dat klinkt goed ngl. Denk dat orakel III zich dan ook ergens op het binnenland bevindt (lijkt me iig)

Williambz

Oké wel gek dat je geen actie kon stelen van Himan. Dan zal hij misschien een rol zonder actie hebben?

En ook raar dat waterwork samen met 3 anderen de BM-stemming ongeldig verklaart? Anders was hij zelf namelijk BM geworden. De lynch zou ik nu niet ongeldig verklaren nee.

GeneralGrievous

Denk dat er voor Himan 3 optis zijn (correc me if Im wrong though) :

- Rol zonder actie
- Weerwolf (waarbij stelen van actie op 1/wolven gaat)
- Rol waarbij hij actie niet heeft gebruikt

Omdat hij zichzelf nu tot twee keer toe als ziener heeft benoemd, vindt ik dat wel bijzonder.

Ja, vond het ook raar ngl. Maar denk dat het meer een soort actie is van ''we hebben de optie dus we doen het''. Waterwork was het wel het ''minst'' mee eens.
Ik skip deze actie denk ik en ga door naar een volgende plek. De Lynch stoppen heeft niet superveel zin imo.

Williambz

Ik zal eens vragen of himan een actie kan gebruiken

GeneralGrievous

Valt dat niet teveel op denk je?

En btw, Falsifica (of hoe je dat correct spelt) heeft mij ook dat aanbod gedaan zoals genoemd in discussie-topic. Ik heb dat afgewezen, het lijkt me voor slechtjes toch juist veel beter dan voor goedjes om veel info te hebben over locaties?

Williambz

Himan kan geen actie doen zegt ie. Ik denk dat slechtjes ook veel sneller alle krachten weten, omdat die natuurlijk alles met elkaar delen. Maar himan komt wel geloofwaardig over als ie geen actie kan doen.

GeneralGrievous

Jaa, fair enough.

Ik vindt dat gedoe met falis wel interessant, gezien je weet dat het weten van elke kracht per landsdeel beter is voor slecht dan goed. Waarom zou je het dan zo open aan iedereen vragen?