[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Citaat van: Rampposi op 18 oktober 2024, 15:03:01
Er is mij vertelt dat ik moest switchen, dus dat doe ik dan maar.

Er is me verteld dat er nog iemand slecht is 😅 Man hoe obvious kan het nog zijn, ben ik echt de enige die het hopeloos vind. Goed is gewoon de muis voor de kat

Rampposi

Citaat van: Chaosimsystem_ op 18 oktober 2024, 15:06:03

Er is me verteld dat er nog iemand slecht is 😅 Man hoe obvious kan het nog zijn, ben ik echt de enige die het hopeloos vind. Goed is gewoon de muis voor de kat
Er zit een wolventovenaar in het spel he, wist je dat nog niet?

RoodHapje

We moeten erg ons best doen met zijn allen!

Er lijkt anders nog weinig hoop voor goed.

Even de juiste dingen doen, misschien hebben we dan nog kans.

Ruzies even uit de weg gaan,

Water bij de wijn,

Ook de schouders er even onder,

Lekker samenwerken!

Ff doorzeggen nog jongens, we kunnen het!

!

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Ingrid1234

En dat zeg jij, degene die de starter is van de zoveelste afleidingsmanoeuvre zodat Shaddow de dans weer kan ontspringen...

Chaosimsystem_

Citaat van: RoodHapje op 18 oktober 2024, 15:14:26
We moeten erg ons best doen met zijn allen!

Er lijkt anders nog weinig hoop voor goed.

Even de juiste dingen doen, misschien hebben we dan nog kans.

Ruzies even uit de weg gaan,

Water bij de wijn,

Ook de schouders er even onder,

Lekker samenwerken!

Ff doorzeggen nog jongens, we kunnen het!

!

Jij bekende slecht 🤣

Citaat van: Rampposi op 18 oktober 2024, 15:11:33
Citaat van: Chaosimsystem_ op 18 oktober 2024, 15:06:03

Er zit een wolventovenaar in het spel he, wist je dat nog niet?

Das al helemaal achterhaald. Ga me niet zeggen met twee conversiewolven, beuleiland, wolven eilanden, welpen eiland en nog een land waar je Omega actie kan doen dat die er nog in zit.

Ik blijf erbij denk dat ikzelf enige ben die nog iets wil doen, buiten dan al deze slechtjes die reageren.

Rampposi

Goed zal ik de informatie dan maar wat uitbreiden?

Er is een land waar onder andere een wolventovenaarsactie uitgevoerd kan worden. Deze is uitgevoerd door Ingrid op Shaddow nacht 3.
Dit betekent dat shaddow goed is, en Ingrid dus slecht. Waarom zou je anders een wolventovenaarsactie kopen en uitvoeren?

Shaddow

Citaat van: Ingrid1234 op 18 oktober 2024, 15:15:31
En dat zeg jij, degene die de starter is van de zoveelste afleidingsmanoeuvre zodat Shaddow de dans weer kan ontspringen...
Gooi priesterwater over mij heen als je wilt - dan zul je zien dat ik blijf leven.

Ik zeg het je; het is omegekeerde psychologie. Door steeds de aandacht van mij af te houden verwacht je dat je mij moet hebben, maar dat is helemaal niet zo.

Ingrid1234

Citaat van: Rampposi op 18 oktober 2024, 15:22:22
Goed zal ik de informatie dan maar wat uitbreiden?

Er is een land waar onder andere een wolventovenaarsactie uitgevoerd kan worden. Deze is uitgevoerd door Ingrid op Shaddow nacht 3.
Dit betekent dat shaddow goed is, en Ingrid dus slecht. Waarom zou je anders een wolventovenaarsactie kopen en uitvoeren?

Wat een verhaal, hoe zou dit in hemelsnaam betekenen dat ik slecht ben....

Citaat van: Shaddow op 18 oktober 2024, 15:25:02
Gooi priesterwater over mij heen als je wilt - dan zul je zien dat ik blijf leven.

Ik zeg het je; het is omegekeerde psychologie. Door steeds de aandacht van mij af te houden verwacht je dat je mij moet hebben, maar dat is helemaal niet zo.

Lekker argument ook, alsof er nog zo veel goedjes over zijn dat er toevallig nog een priester tussen zit...

Ik wil jullie wel feliciteren met dit fantastische toneelstuk wat jullie aan het opvoeren zijn, ik ben benieuwd wat er vanavond allemaal nog gaat gebeuren.

Ingrid1234

Daarnaast zou ik graag willen melden dat ik die actie sowieso niet heb uitgevoerd en dat ik niet op dat eiland ben geweest (al zou het er zijn)

Shaddow

Citaat van: Ingrid1234 op 18 oktober 2024, 15:27:32
Citaat van: Shaddow op 18 oktober 2024, 15:25:02

Lekker argument ook, alsof er nog zo veel goedjes over zijn dat er toevallig nog een priester tussen zit...

Ik probeer slecht te helpen...

Chaosimsystem_

Als iemand van goed nog me wilt contacteren kunnen we nog samen onze dood gaan vieren want alleen slecht is aan bod met de grootste onzin die er is. Als jullie willen gaan poppenkast spelen ik ook dan😅. Ingrid de nieuweling zou een wolventovenaarsactie doen en nacht drie zat jij toch in het land met beulsactie Omega actie dus nog een leugen van Rampossi. Hoeveel landen zijn er voor slecht kan iemand mij is een land van goed doorsturen dat we misschien nog een paar kunnen uitroeien hier. Is er geen algemeen eiland waar je een lijst met slechtjes mag sturen?

Chaosimsystem_

Excuseer Rampossi was Priester/Omega actie waarvan de priester gelijk door jullie geluncht is dus vind dit klinkklare onzin wat je verkondigd. Waarom nog iets zeggen, stem gewoon we staan toch in de minderheid en in prive zijn jullie toch aan het schapen zoeken waarschijnlijk.

Shaddow

Ik heb wel een gerucht gehoord dat als je verteld in welk land je bent in het discussietopic, er een kans is dat je na de nacht álle slechtjes kan zien.

Chaosimsystem_

Citaat van: Shaddow op 18 oktober 2024, 16:04:46
Ik heb wel een gerucht gehoord dat als je verteld in welk land je bent in het discussietopic, er een kans is dat je na de nacht álle slechtjes kan zien.

Haha dankje Shaddow, je snapt het niveau waar ik in beland ben🤣

Castiel.

Volgens mij is het duidelijk dat Ingrid slecht is. Ik heb feest van ADE gehad dus ben iets te brak voor een volledige post
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.