[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

GeneralGrievous

Citaat van: Sunny op 14 oktober 2024, 13:30:41
(...) Ik wil ook echt even benoemen dat Angelique geen Orakel is, maar die actie die dag in een land had gekocht. Althans voor zover mij bekend. Ik heb dit natuurlijk eerst met haar besproken omdat ik niet zomaar iemands rol in het DT wil gooien. (...)
Ik vroeg me nog even af @Sunny , werkt dit zo dat dit een Orakel I of II was en de uitslag op Orakel III uitkwam? Ik las dit net terug en vroeg het me af  XD

yasu

sunny is dood helaas... maar ze had uitgelegd aan mij dat je in een land een actie kon kopen, angelique die actie had gekocht en ingezet (orakelactie) en sunny die gestolen heeft vanuit een land waar ik met sunny was. Dus het ging niet om het orakel I II of III land.

GeneralGrievous

Dragonfly

Nou naar ik begrijp is de rol schaapwolf opgevraagd en als die rol erin zit dan zou hij tussen die lijst namen zitten. Maar... We weten niet of die rol erin zit, dat is wel een erg grote gok...

En sunny kan geen schaapwolven gezien hebben als dorpsgek, want schaapwolven worden niet gezien. Die worden als een andere rol gezien.
Dus wat dat vage verhaal is??!

Feie is mexi sterft als goed, dan moet shaddow slecht zijn tenzij mexi een rol ofzo heeft gekocht, maar dat zou ook erg toevallig zijn...

Dragonfly

Roodhapje geeft eerlijk toe slecht te zijn. Hij geeft aan dat Ingrid en ik lijk zijn en dat slecht overmacht heeft. Hij zegt geconverteerd te zijn. Ik ben geen lijk, van Ingrid geen idee, als lijk zou t niet in mijn belang zijn hier openheid over te geven. Ze zullen mij wellicht gelunched hebben, dat kan, ik ben niet gestorven. Weet iig iedereen hoe de kaarten ervoor staan. Ik denk, gezien zijn grote openheid dat slecht er bijzonder goed voor staat en wasch idd al overmacht heeft.

Ik zet mijn stem iig op Roodhapje en wie weet wat er toch nog in zit waardoor goed nog een kans heeft.

RoodHapje

Ik onderschrijf dit verhaal :). Jullie zouden me natuurlijk ook nog kunnen proberen te beulen ofzo! (6)

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Chaosimsystem_

Citaat van: Dragonfly op 17 oktober 2024, 20:28:47
Roodhapje geeft eerlijk toe slecht te zijn. Hij geeft aan dat Ingrid en ik lijk zijn en dat slecht overmacht heeft. Hij zegt geconverteerd te zijn. Ik ben geen lijk, van Ingrid geen idee, als lijk zou t niet in mijn belang zijn hier openheid over te geven. Ze zullen mij wellicht gelunched hebben, dat kan, ik ben niet gestorven. Weet iig iedereen hoe de kaarten ervoor staan. Ik denk, gezien zijn grote openheid dat slecht er bijzonder goed voor staat en wasch idd al overmacht heeft.

Ik zet mijn stem iig op Roodhapje en wie weet wat er toch nog in zit waardoor goed nog een kans heeft.

Hier trap ik dus helemaal niet meer in :o Als het waar is wat er rond gaat heeft RH lynchbescherming dus verandert er nog niets. Dit wil wel iets zeggen, dat ze bang zijn dat Shaddow anders toch dood gaat gaan. Jullie doen ermee wat je willen, maar zou echt niet naar RH gaan. Als slecht zich al zo bloot begint te geven kun je er zeker van zijn dat het zo goed als game over is en ze toch weten dat hun treintje weer gaat lopen!

Dragonfly

Miss heb je gelijk en heeft RH idd lynchbescherming.

Ingrid1234

Ik vind het een bijzonder verhaal, volgens mij is de enige reden dat ze dit zo zouden in het DT zetten om ons te verwarren en inderdaad (alweer) stemmen weg te halen bij Shaddow die op een of andere manier lynch na lynch weet te overleven. Ik blijf wederom bij mijn stem, deze keer niet als volger maar gewoon omdat het geen toeval meer kan zijn wat hier allemaal gebeurt. Misschien is het inderdaad al te laat, maar ik blijf hoop houden dat er nog een kans is.

Roodhapje kan zeggen wat hij wil, als hij slecht is zal er altijd een slecht motief achter zijn informatie schuilen. En dan moet je nog maar hopen dat zijn informatie klopt voor er weer een goedje lynchen.

Shaddow

Maar wat als dat precies is waarom hij die informatie deelt?

Om de aandacht wederom op mij te focussen, in plaats van de echte wolven?

Ik heb echt het gevoel alsof hier gewoon een spelletje wordt gespeeld...

Chaosimsystem_

Citaat van: Shaddow op 18 oktober 2024, 07:48:12
Maar wat als dat precies is waarom hij die informatie deelt?

Om de aandacht wederom op mij te focussen, in plaats van de echte wolven?

Ik heb echt het gevoel alsof hier gewoon een spelletje wordt gespeeld...

Heb gevoel dat jullie met twee met onze voeten aan het spelen zijn. Vraag mezelf nog wel af of er nog wel iemand goed in zit XD

Circle

Ik heb inmiddels begrepen dat de uitslag van de orakel acties vanuit de landenactie eindelijk gevonden is. Hierdoor weten we dat TheLight en ik niet samen kunnen winnen en (als Sunny en William mij de juiste info hebben gegeven) Fannie en DF wel. De acties hebben overigens wel al eerder plaatsgevonden (nacht 1 en 3, volgens mij), dus in theorie kan er wat zijn veranderd.

Maar desondanks staat vast dat TheLight slecht is.

Het lijkt me nu niet verstandig om de boel nog om te gooien. Maar ik wilde dit wel vast gemeld hebben.

Thelight288

Oke jij bent dus slecht. Had al vermoeden, maar wilde uitslag weten. Fannie kan dit bevestigen dat circle in eerste instantie 2 neutralen wilde opvragen wat niks zegt. En toen fannie zich ook aanbood was circle heel snel van fannie is ook prima. Daarom ben ik toch voor circle gegaan. Fannie en circle moesten zelfde naam doorgeven dus circle kon moeilijk gaan liegen. Ik wilde juist ook graag onze namen doorgeven omdat ik van mezelf weer dat ik goed ben

fannieklm

Rampposi

Er is mij vertelt dat ik moest switchen, dus dat doe ik dan maar.