Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Je zegt verdacht (gemaakt), maar je gaat me toch niet vertellen dat je Shaddow straks ineens vol gaat verdedigen he? Simile heeft daar gewoon een sterke uitleg over gegeven, en mex heeft nog niet veel gezegd om hem te wantrouwen. Waar wil je heen Sunny?

Sunny

Nee, ik zeg dat omdat ik het neutraal wilde brengen.
Ik heb gisteren al uitgebreid uitgelegd waarom ik moeite had met de stemmen op Shaddow.
Maar het feit dat ik hem heb opgevraagd zou eigenlijk wel duidelijk moeten maken dat ik geen idee heb van de status van Shaddow. Goed of Slecht.

Waarom reageer je hier zo geagiteerd op?

Mexicanobroeder

Tsja ik ben goed, dus tenzij er met visioenen is gerommeld of weetikwat is Shaddow slecht. IH kopen zonder te weten dat er dingen met jagers en beulen zijn vind ik ook nog altijd verdacht. Weinig reden tot twijfel voor mij.

Sunny

Citaat van: GeneralGrievous op 14 oktober 2024, 13:36:22
Dat zou betekenen dat een van beide slecht is, correct?
Vanwaar de keuze voor Mexi trouwens?

Ja die kans is zeker aanwezig. Tenzij illusie of wolventovenaar.
Er is dus helaas geen zekerheid.

RoodHapje

Ik ben beslist niet geagiteerd, alleen snel en ik las een bepaalde toon door je bericht. Alsof hij onterecht verdacht is gemaakt. Naar mijn idee heeft hij zich zelf best verdacht gemaakt in dit groepje overdag toen. Waarom zo neutraal als het toen wel duidelijk was voor ons allemaal hoe het zat? Volgens mij wil je hen vooral nog een kans geven zichzelf te redden.

Sunny

O en ik koos voor Mexi omdat ik hem vanuit contact "goed" vind aanvoelen.

RoodHapje

Sunny

Citaat van: RoodHapje op 14 oktober 2024, 14:01:00
Ik ben beslist niet geagiteerd, alleen snel en ik las een bepaalde toon door je bericht. Alsof hij onterecht verdacht is gemaakt. Naar mijn idee heeft hij zich zelf best verdacht gemaakt in dit groepje overdag toen. Waarom zo neutraal als het toen wel duidelijk was voor ons allemaal hoe het zat? Volgens mij wil je hen vooral nog een kans geven zichzelf te redden.

Hoe dan? Ik heb toch geen invloed op hoe er wordt gestemd?
Die toon die jij schijnt te lezen komt niet vanuit mij.

CiteerNaar mijn idee heeft hij zich zelf best verdacht gemaakt in dit groepje overdag toen. Waarom zo neutraal als het toen wel duidelijk was voor ons allemaal hoe het zat?
Was jij daarbij ja? Hoe kan het voor iedereen duidelijk zijn hoe wat zat?

RoodHapje

Ik zat met Simile in het whatsapp groepje, dat is me uitgebreid uitgelegd. En volgens mij is dat hier ook goed uitgelegd.

GeneralGrievous

Dan zouden we toch op Shaddow (de denk ik overall verdachtere van de twee) kunnen stemmen en mocht hij toch goed zijn, dan kunnen we dan altijd nog Mexi eruit gooien? Of doe ik te ''makkelijk'' hahaha

RoodHapje

Je doet wel te makkelijk denk ik, want mexi kan daarop schakelen als hij slecht is (lynchbescherming kopen, naar locatie waar hij Prins kan kopen, etc). Daarbij weet je niet hoe groot team slecht al is dus hoeveel tijd we nog hebben.

Sunny

Citaat van: RoodHapje op 14 oktober 2024, 14:09:45
Ik zat met Simile in het whatsapp groepje, dat is me uitgebreid uitgelegd. En volgens mij is dat hier ook goed uitgelegd.

En wat is dat allemaal?
Derde hands informatie, die hier als waarheid wordt gedeponeerd. En het wrange hierbij is dat wanneer ik hier zou zeggen dat de post van Simile slechts gedeeltelijk klopt en erg gekleurd is gebracht ik ook beschuldigd zou worden van verdedigen van Shaddow. Terwijl IK er wel bij was en dus 1e hands info er over heb.

Maar goed daar gaat het niet om, als ik Shaddow uit de wind wilde houden had ik geen Orakel actie met hem gedaan. Toch? Of als ik "iets" met hem ben dan had ik nu geroepen dat wij zvw zijn en dus Mexi wel slecht moet zijn.
Dus ik begrijp, nogmaals, niet zo goed waarom jij er vanuit gaat dat ik hem "verdedig" en een toon in mijn woorden proef die er niet is en dus vanuit jouw eigen referentiekader moet komen.

RoodHapje

Wat is volgens jou dan het verhaal hoe het daar is gebeurd?

GeneralGrievous

Citaat van: RoodHapje op 14 oktober 2024, 14:17:42
Je doet wel te makkelijk denk ik, want mexi kan daarop schakelen als hij slecht is (lynchbescherming kopen, naar locatie waar hij Prins kan kopen, etc). Daarbij weet je niet hoe groot team slecht al is dus hoeveel tijd we nog hebben.
Hmm, fair enough. Thanks for helping me hahaha  XD

Shaddow

Citaat van: Mexicanobroeder op 14 oktober 2024, 13:57:11
Tsja ik ben goed, dus tenzij er met visioenen is gerommeld of weetikwat is Shaddow slecht. IH kopen zonder te weten dat er dingen met jagers en beulen zijn vind ik ook nog altijd verdacht. Weinig reden tot twijfel voor mij.
Sorry maar we spelen een variant waarin slechtjes jager en beul-acties kunnen verkrijgen en de persoon voor mij in dit land, die ik geenszins volledig vertrouw, al jager heeft gekocht.

Je kan mij echt niet kwalijk nemen dat ik geen zin heb om door een willekeurig jagerschot eruit te vliegen, of door een slechtje gebeuld te worden. Wat met Simile gebeurd is is tragisch, maar had ook voorkomen kunnen worden met iets betere communicatie.
Ik vind het echt onzin om mij dan maar uit woede daarover te gaan lynchen.