[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Angelique

Ik moet bekennen dat ik er vandaag even niet zo bovenop zit (zit bij mijn vriend en dan zit je toch minder op de telefoon)... vandaar mijn nogal makkelijke stem op 123berber, maar als ik het dtopic zo snel scan is dit de meest logische stem voor nu.

Murphy

Ik denk dat ik ook niet hoef uit te leggen waarom ik over stem 🙈

Sunny

Ik stem liever op iemand die is gezien dan op iemand die een IH heeft gebruikt als zelfbescherming.

En Yasu, dank je wel. Dat kostte je 1 minuutje vermoed ik?   (A)

CarnageRazor

Even bij gelezen, een ziende actie over treft natuurlijk wel een ijzeren Hein die nog enigszins een beetje voor interpretatie vatbaar is.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

yasu

Citaat van: Sunny op 13 oktober 2024, 16:32:06
En Yasu, dank je wel. Dat kostte je 1 minuutje vermoed ik?   (A)

Mwah :') 15 ofzo... op de telefoon al die pagina's af gaan en de quotes maken op aparte tabbladen was nogal rot, maar ik was toch aan het teruglezen om similes bericht te vinden voor mijn eigen punt dat ik wilde maken.

Rampposi

Ik ga een gegeven paard niet in de bek kijken, maar de timing vind ik wat laat (Zeker aangezien deze dag eigenlijk al de volgende speldag zou zijn!!!).

123berber

Lieve mensen, ik wil jullie oproepen om kritisch te zijn. Want ik heb het gevoel dat dit voor slecht allemaal veel te gemakkelijk gaat.

Allereerst heb ik hier met Castiel ook over gekletst voordat hij het hier in dit topic dropte en ik moet zeggen het valt me tegen dat hij niet eens de moeite neemt het hele verhaal hier neer te zetten. Nacht 2 ben ik benaderd door iemand omdat ik gezien ben, waardoor ik bij Castiel ben terechtgekomen, hier zat oa ook Simile bij. Ik kon ze vertellen over de twee conversiewolven in het spel die ik dag 2 heb opgevraagd.

Dat strookt natuurlijk niet met mijn neutraalclaim die sommige mensen hebben ontvangen. Mijn aanvankelijke tactiek was mensen te peilen met behulp van mijn claim en wellicht zo wat slechtjes te ontmaskeren bij de neutralen. Echter is dit door tijdgebrek ook minder uit de verf gekomen dan gehoopt. Ik heb wel wat mensen gesproken en zeker een paar die ik hierdoor wel naar goed durf te schuiven. Maar het is niet zoveel als ik in eerste instantie had gewild.

Castiel ging hier, terecht kritische vragen bij stellen. Ik heb als WB namelijk tot dag 4 de mogelijkheid dit te doen. Waarom dag 2? Eerlijk, dat was niet heel doordacht en doordat ik wat afspraken heb moeten verzetten deze week was ik minder actief tijdens dag 2. Ik wilde dus voorkomen dat ik zonder dat er informatie bekend was ging sterven en wilde dit in worst case scenario droppen als blijkt dat ik eruit zou gaan. Dit was niet nodig, zodoende na dag 2 toen ik benaderd was dit direct open gegooid bij ze. Dit niet openbaar gedaan, want welpgevaar.

Het is niet zo dat na deze beulsactie er ineens een bewezen persoon is waar je veilig je rol kan claimen tenslotte. Er is net zoveel informatie als voor de beulactie, maar waarom dan toch deze timing. Is het omdat Shaddow is gekoppeld? Is Shaddow een conversiewolf die gered moet worden omdat die nog niet is geconverteerd? Is hij daarom naar IH land gegaan om IH en na zijn conversie ook jager op te pikken? Heeft Kevindemen dat ook gedaan?
Of heeft de geliefde van Shaddow hier misschien op een slimme manier gebruik gemaakt van de door hen verzamelde informatie en zo Castiel misleid?

Je snapt dat dit mij heel veel vraagtekens oplevert, maar ik denk dat dit een goed verpakte reddingsactie is, want als ik straks sterf als wijze burger wie gaan we dan ophangen? Is het dan niet al te laat voor goed?

Toen ging ik verder nadenken en ik denk dat ik weet waarom dit visiodn is mislukt. De landenacties. Slecht heeft een landenactie gebruikt nacht 1 die waarschijnlijk lijkt op iets als in deze link. Voor de mensen die te lui zijn om de link te klikken, in het kort is dit een oude landactie uit een van de landenspellen van Adriaan waarbij je twee mensen kan laten huidenwisselen. Ik wil niet zeggen dat het deze actie precies is, misschien moet je in dit geval wel je huid wisselen met een andere speler. Maar dit lijkt mij de enige logische verklaring.

Ik hoop dat een van de spelers die nu in dat land is kan bevestigen en kan vertellen wie deze actie dan heeft gebruikt. Hij/zij is dan degene die volgens het vogeltje van Castiel slecht is. Immers we waren nacht 1 gehuidenwisseld

Welke van de twee situaties het is, domme pech met de landenactie of ik die geframet wordt om een conversiewolf van de lynch te redden zodat die nog kan converteren, dat weet ik niet.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Mexicanobroeder

WB is wel een typische slechtjesclaim. Ik geloof dat allerlei dingen kunnen, maar voor nu is er geen bewijs voor. Het kan ook een illusiewolf of whatever zijn. Maar de negen vorige keren dat dat gebeurde stemden we ook gewoon diegene weg want het levert ook info op. Sorry. (A)

Castiel.

Ok ik heb het oprecht klein gehouden in mijn eerste post omdat ik niet te sturend wilde zijn in dat bericht. Ik heb namelijk serieus flink onderzocht wat alle opties waren.

Illusiewolf kan het niet zijn. Ik had namelijk zelf een Dorpsgekvisioen met daarin Fals (Burger), Simile (Gokker), en nog een 3e speler. Daar zaten geen overlappende rollen behalve de rollen die mensen daadwerkelijk hebben.

Ik zal even kort toelichten wat er gebeurd is. De speler in kwestie had nacht 1 een Dorpsgek actie maar snapte niet zo goed hoe dat werkte. 3 spelers ingestuurd en 3 rollen terug gehad waarvan 1 slechte. De speler wist niet zo goed wat het betekende of wat hij/zij daarmee moest of kon doen.

Nacht 2 is Berrie idd gecheckt door een Hz actie van een land. Daar kwam uit dat hij goed was en hij claimde na contact direct Wb en dat er 2 Conversiewolven waren.

De speler die het Dorpsgek visioen gehad heeft nacht 1 sprak ik vanochtend en die gaf me de 3 namen (waaronder dus Berber) na een lang gesprek waarin we aan vertrouwen naar elkaar gewonnen hadden. Nadat ik Berber hoorde, was ik dus meteen benieuwd of zijn claim ook in het visioen was. Ik heb afgewacht en kreeg de 3 rollen uiteindelijk. Zijn rol bleek er niet in te zitten, en dus wel een slechte rol. Dat was voor mij genoeg info.

Ik ben daarna op verschillende plekken na gegaan hoe en wat om echt zeker te zijn er geen andere gekke dingen in t spel waren en ben zelfs nog met Berrie zelf in gesprek gegaan. Mijn conclusie is alleen dat, omdat er geen Illusiewolf actief KAN zijn geweest, het niet anders kan dan dat hij daadwerkelijk slecht moet zijn. Of dus zoals Berrie zegt een landenkracht, maar dat acht ik momenteel onwaarschijnlijk
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Lynn

Sorry ik zit momenteel op een concert en kan niet bijlezen, ik kreeg van berber een mail dat hij mogelijk gehuidewisseld stond door een slechte door 33n land actie. ik heb geen idee in hoeverre dat kan.

RoodHapje

Ik heb geen langere toelichting dan dat ik met Cas en Berrie in het netwerkje zat en op de hoogte was van de huidige ontwikkelingen. Voor mij dus een vanzelfsprekende stem op Berrie!

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Castiel.

Kijk, zei het toch. Het verhaal van 2 conversiewolven kwam dus ook van Berrie. Dus dat hoeft niet per definitie waar te zijn.

Kevin is wat mij betreft goed. Want die gaf aan dat hij vond dat Berrie zijn opgevraagde rol bullshit vond en dat hij hem daardoor verdacht. Terwijl ik aangaf dat Berrie bewezen was.

Ik ben alles even op een rijtje aan het zetten, kom straks uitgebreider.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Sunny

Op D2 was ik samen met Yasu in een land waar je een rolactie mag pikken van iemand.  (A)

Omdat we beiden Angelique wel verdacht vonden heb ik een actie van haar gestolen.
Dat bleek een Orakel actie. Die actie mocht ik nu zelf inzetten in N3.

Aangezien Shaddow gisteren massaal werd verdacht (gemaakt) heb ik hem en Mexi opgevraagd.
Deze 2 kunnen niet samen winnen.

Ik wil ook echt even benoemen dat Angelique geen Orakel is, maar die actie die dag in een land had gekocht. Althans voor zover mij bekend. Ik heb dit natuurlijk eerst met haar besproken omdat ik niet zomaar iemands rol in het DT wil gooien.
Ze stelde zelf voor het hier te bespreken, dus bij deze.

GeneralGrievous

Dat zou betekenen dat een van beide slecht is, correct?
Vanwaar de keuze voor Mexi trouwens?