[Welkom] Wie houdt er ook van goed eten?

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 16:20:19

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Welkom aan:
Dolfijn
Koala

Dit spel begint met twee adellijken en heeft ook een maximum van twee adellijken.

[743]Koala

Hey Dolfijn, wat dol fijn om jou hier te zien

[743]Koala

[743]Dolfijn

[743]Koala

Ah jammer enig idee op wie ik mijn schot moet zetten?

[743]Dolfijn

Nee nu nog niet. Alleen kwal en pinguin hebben al een berichtje gestuurd, dus die zou ik overslaan.

[743]Koala

[743]Dolfijn

Nee niets. Is het volgens jou handiger als wij samen op dezelfde stemmen of niet? Mocht het een wolf zijn krijgt diegene natuurlijk +2 stemmen als wij beide daarop gaan.

[743]Dolfijn

Het nadeel van alles delen in dit topic is wel dat nieuwe adelleden dit ook kunnen lezen. Als er ooit een wolf wordt toegevoegd is dat dus wel shit.

Ik hoor dat er een wissel op luiaard is mislukt.

[743]Dolfijn

Misschien moeten we daarom de mensen van wie we dit hebben niet hier delen maar kan dat in pm vermeld worden? Of ben ik te paranoïde?

[743]Koala

adriaan

Aangezien Dolfijn dood is mag Koala, als hij dat wil, een nieuwe adellijke uitnodigen.

[743]Kleine Panda

Haha oké, dit is chill, al moet ik zeggen dat ik lichtelijk verbaasd ben dat je mij hebt toegevoegd  :-X Maar ik had iig gelijk dat Dolfijn het op een board had gezegd en niet via pb, dat was al gewoon niet logisch :')

Dit verandert de zaak wel. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Uil en Pinguin samen slecht zijn, zeker ook door Uil zijn laatste berichten, MAAR dit betekent wel dat Uil hooguit hulpje is.
Met jullie adelstemmen hadden er namelijk 6 stemmen op Uil moeten staan, zelfs als er een leugenwolf zou zijn wat dan alleen Toekan kan zijn, zou het nog steeds 6 vs 5 geweest moeten zijn. Ik denk dus dat we het beste een plan kunnen maken om te wisselen naar Pinguin en mensen op hem te krijgen.

Ik wil Tijger nog even afwachten of hij nog bij anderen geclaimd heeft, maar ik ben geneigd om hem te geloven. Als hij niet bij anderen geclaimd heeft wil ik kijken of ik zijn claim kan gebruiken om de wolven op mij te krijgen en tegelijkertijd 2 anderen te bewijzen.

[743]Koala

Maar hoe ben je zo zeker dat Pinquin een slechtje is