[Welkom] Wie houdt er ook van goed eten?

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 16:20:19

Vorige topic - Volgende topic

[743]Kleine Panda

Nou ja, echt 100% zeker kan ik natuurlijk niet zijn, maar ik verdenk hem op basis van zijn verdedigend gedrag over Uil.

Hij begint met dat hij denkt dat Tijger Uil gered heeft, waarbij hij indirect toch zegt dat hij toch denkt dat ze beide slecht zijn, maar wil niet direct op hem stemmen. Vervolgens zegt hij als Uil niet slecht is, is Tijger ook direct een goedje, en wie stemt hij? Tijger. In dit verhaal zou het dus veel logischer zijn en veel meer info opleveren volgens hemzelf als hij Uil zou stemmen. Toch kiest hij voor Tijger.

Vervolgens, omdat ik overtuigd ben van Tijger, switcht die dan maar naar Leeuw. Als hij zelf zo overtuigd is van Tijger/Uil en een eruit stemmen volgens hem zoveel info geeft over de ander, waarom luistert hij dan naar iemand die verantwoordelijk is voor de dood van Luiaard? Dit komt op mij over als feelgood creëren om mij van Uil over te krijgen op Leeuw. Weer een subtiele reddingspoging dus.

En dan zijn stem op Leeuw, eerlijk, van alle Luiaard stemmers vond ik Leeuw het beste overkomen. Hij stemde op Luiaard omdat dit het meeste info was, maar keek wel ook naar anderen. Maar als Pinguin bang is dat Uil weer lynchkandidaat wordt, kan hij het beste een van de andere Luiaard stemmers naar voren schuiven. Persoonlijk vraag ik me af waarom hij dan voor Leeuw kiest en niet Stokstaartje, dus misschien is Stokstaartje een goede 3e wolf.

Maargoed, al met al denk ik dus dat Pinguin slecht is.

Ook Uil zjin laatste post doet mij niet echt overtuigen dat hij géén hulpje is. Ik bedoel, seriously? :')

[743]Kleine Panda

Oh ik bedoelde trouwens Uil zijn voorlaatste post, maar z'n laatste helpt ook niet mee XD

[743]Koala

[743]Kleine Panda

Dat weet ik nog niet 🥲 ondertussen ga ik ook nog op zoek naar een burger of wamster. Bestcase scenario lynchen we Pinguïn, is er een priester gemaakt die Stokstaartje of Toekan kan wateren die dan sterft of de ander kunnen lynchen waarmee Uil ook dood gaat. Maar misschien is dat iets te optimistisch:')

[743]Kleine Panda

Stokstaartje zijn laatste post schreeuwt ook wolf :p

Heb jij veel contact met mensen?

[743]Kleine Panda

Als ik het volledig mis heb met Uil en Pinguin (en stokstaartje) denk ik dat ik me een jaartje onder een steen ga verstoppen :-X

[743]Koala

Ik geloof je maar het is belangrijk dat er mensen meegaan, ik heb met niemand contact. Ik kan wel contact opnemen met tijger eventueel

[743]Kleine Panda

Ja ik denk dat het probleem een beetje is dat het een vrij grote omslag is van Tijger of Uil (of mij) naar Pinguïn. Maar ik zou t ook een beetje dom vinden om op iemand te stemmen waarvan we zeker weten dat het geen volbloed wolf kan zijn 😅

[743]Kleine Panda

[743]Kleine Panda

Ik zat trouwens te denken, met deze spreiding hoeven we misschien maar 1 of 2 mensen mee te krijgen. Want als Pinguin wolf is geven wij samen al 4 stemmen en de rest weet dat natuurlijk niet. Dus dat zou 5 of 6 stemmen zijn.
Ik denk dat als er 1 of 2 meestemmen met ons, dus er 3 of 4 zichtbare stemmen zijn op Pinguin, de wolven kleur gaan bekennen en samen op mij of Tijger gaan stemmen. Op dit moment hebben Tijger en ik allebei twee stemmen. Olifant geeft al aan dat die blijft staan, volgens mij is Schorpioen ook niet geneigd over te stemmen. Het mooiste zou dus zijn als we Leeuw van Tijger af krijgen en Tijger van mij, zodat Tijger en ik allebei nog maar 1 stem hebben. Op die manier zullen de wolven, mits ik gelijk heb, moeten gaan kiezen en komt er nog iemand anders (wsl Tijger) ook op 4 (zichtbare) stemmen. En als Pinguin geen wolf is, nja dan is Tijger dood (of ik als ze toch voor mij gaan :'))

[743]Koala

Op dit moment heb ik nog op niemand mijn geweer staan.  Neem jij contact op met tijger?

[743]Kleine Panda

Zou je hem dan wel even op iemand willen richten?🙈

Ja ik heb al contact met Tijger. Tot nu toe trouwens geen geluk nog met burger of wamster, ik begin bijna te twijfelen of Tijger mss toch liegt :') Maar hij past niet in t rijtje met Uil en Pinguïn, en hij komt oprecht over 🙈

[743]Kleine Panda

Oké dus Schorpioen, Olifant, Leeuw en Toekan claimen allemaal geen burger/wamster, waarbij alleen Olifant aangaf me absoluut niet te geloven. Toekan claimt daarop met niet al teveel woorden iets van gezegende (zou natuurlijk ook vervloekte kunnen zijn, maar dan kan Uil niet ook nog hulpje zijn). Zal er echt maar 1 burger zijn geweest? Maar bisschop past wel in t rijtje rollen tot nu toe, want t is t allemaal net niet zeg maar. Orakel is net geen ziener, jager is net geen beul, bisschop is net geen priester.

Ik kan me gewoon echt bijna niet voorstellen dat Pinguïn niet slecht is met z'n gedrag, of hij moet geliefd zijn maar dan speelt die zichzelf ook wel erg negatief in de kijker.

[743]Koala

Citaat van: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 12:02:27
Zou je hem dan wel even op iemand willen richten?🙈

Ja ik heb al contact met Tijger. Tot nu toe trouwens geen geluk nog met burger of wamster, ik begin bijna te twijfelen of Tijger mss toch liegt :') Maar hij past niet in t rijtje met Uil en Pinguïn, en hij komt oprecht over 🙈

Op wie wil je schieten

[743]Kleine Panda

Lastig, want veel hangt dus af van Pinguïn. Als Pinguïn slecht is zou ik zeggen Uil of Stokstaartje. Als Pinguïn goed is.. tja, dan weet ik t niet meer :')

Dus ergens hoop ik dat de stemming wel zo uit komt dat Pinguïn alleen lynch wordt als onze adelstemmen dubbel tellen, maar ik durf eigenlijk ook niet los van elkaar te stemmen voor t geval er een leugenwolf is.

Op wie zou jij schieten?