[Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 16:18:59

Vorige topic - Volgende topic

adriaan


[743]Olifant

Hellow,

ik ben een leugenwolf in de huid van een olifant.

[743]Uil

Een hele bijzondere middag. Ik ben Apostaat. Beslissen jullie even wie we op eten, dan scherm ik die af. :)

[743]Uil

Ik stel voor Kwal te pakken trouwens, die is actief aan het netwerken en mag dus dood.  (A)

[743]Leeuw

Ik ben nog door niemand benaderd. Ik ben Verhullende Wolf.

Aangenaam allen :)

[743]Uil

Mooi. Ik heb Kwal afgeschermd van de Beschermengel vannacht.

Wie van jullie wil volgende nacht van de Zienende rollen afgeschermd worden?


[743]Uil

Fuck. XD

Ik had niet gedacht dat je welp was. :(

En ja, dit is serieus. Ik moet iemand afschermen.

[743]Uil

Ja pijnlijk dat we de welp eruit hebben gegooid. Maar dat kan gebeuren helaas.
Kunnen jullie svp even overleggen wie volgende lunch is? Als ik wolf was had ik dit namelijk al lang gepost als lunch, en wil niet dat we dit vergeten..
Ik heb wel een voorkeur, maar ik zit niet bijster sterk in het spel, dus beter dat jullie met iemand komen.

Leeuw, zal ik jou vannacht afschermen van de zieners? Of heb je een beter idee?

[743]Uil

Ben overigens ijzeren hein, dus als dit een play is, heb ik slecht nieuws voor ze.  :D

maar denk dat we makkelijk luiaard eruit kunnen stemmen, dus ik zet een vroege stem

[743]Olifant

Goed ik heb dolfijn op de lunch gezet. Want het is duidelijk dat hij/zij het vertrouwen heeft van de wisselaar als die er zou zijn. 

[743]Uil

Het hele verhaal is een truc zoals ik eig al dacht. maar ik ga gewoon door met luiaard aanvallen want zijn post is verdacht.

Heb Kleine Panda van visioen afgeschermd. Ga ervan uit dat als er een zienende rol is, die een duidelijk doelwit kan zijn.

[743]Olifant

Orakel dood is wel goed en uil leeft nog 🤣

Nu tijger eruit, want die stemwissel is gewoon te raar om te laten liggen.

Kleine panda lunch?

[743]Uil

Ik kan wel Kleine Panda niet afschermen volgens mij, want die had ik afgelopen nacht al afgeschermd.

Ik houd me even weg van discussie, maar eens met Tijger op lynch. :)

[743]Uil

overigens, ik vind het allemaal best dat ze denken dat ik verbonden ben aan tijger. dus die ga ik vooral ook niet mee nemen in mijn posts nu. laten lijken dat dit zo is.  (6)