[Welkom] Die beestenbende mag wel eens wat minder.

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 16:18:59

Vorige topic - Volgende topic

[743]Olifant

Akkoord ik heb voorlopig stokstaartje op de lunch gezet. We kijken wel hoe deze dag verloopt en kunnen we eventueel aanpassen.

[743]Uil

Als ik blijk lynch te worden wil ik geen bescherming. Dan hangen jullie mij.

Als we dat kunnen voorkomen knallen we schorpioen eruit deze speldag.

[743]Uil

Oke in character blijven op dtopic als iemand die het spel niet kan is echt heerlijk  (6)

[743]Uil

Bedenk me net, ik kan de 'de lynch is te makkelijk' tactiek spelen.

Maar dan moeten jullie op mij stemmen zsm.

En dan blijven staan tot ongeveer 9 uur vanavond.  (A)

[743]Uil

Prima post Leeuw,

goed laten we even overleggen we moeten Goed opnieuw opbreken.

Ik heb Beschermengel geclaimt bij Stokstaartje en Pinguin. En ga deze claim zo openbaar gooien. Ik ga roepen dat Schorpioen aangaf dat er raar zou worden gestemd en dat dit juist niet gebeurd is. Dat ik afgelopen nacht waarschijnlijk lunch was want er waren geen doden. En dat blijkbaar iedereen dit prima vind, om mij op die manier als nog eruit te werken.
Ik ga dit verhaal volhouden tot aan lynch tijd.

Oh en ik ga dit hele verhaal zonder leestekens posten natuurlijk.
Daarna ga ik de aanval zetten op Pinguin en Schorpioen.

Olifant, van jou verwacht ik geen stemwissel, maar wel een leugenstem. Leeuw, let jij wel even op, want jij moet mogelijk nog wisselen dan straks.

(6) zijn we hier klaar voor?

[743]Uil

Ik ga ook een poging doen dan maar me beter te verdedigen. Ik heb de eerste keer dat ik onder vuur lag een pm gestuurd naar Schorpioen en Toekan, tevens gehint naar mijn rol op discussie topic. Ik weet dat Panda toen al in een tunnel zat op mij maar met de dode rollen die aan het vallen zijn is het van groot belang dat ik blijf leven.

Ik geloofde tot nu toe Stokstaartje en Pinguin, maar begin inmiddels zwaar te twijfelen bij Pinguin. Die blijkbaar meer moeite doet mij te ondervragen dan mij te helpen.

Dus nu ik lynch word doe ik nog een poging jullie te helpen.
IK BEN BESCHERMENGEL. Ik heb nacht 1 mijzelf beschermd, nacht 2 Toekan en nacht 3 weer mezelf. Nacht 2 dacht ik dood te gaan, dus mocht ik het overleven wou ik in ieder geval iemand anders nog blokkeren van de lunch. Afgelopen nacht was er geen lunch dus ik denk dat de wolven zowel panda als ik wouden opruimen. Jullie stemmen zo iemand eruit die niet geluncht kon worden en ik denk zelf de laatste beschermende rol.

Pinguin weet mijn rol maar helpt mij niet mij te beschermen van de lynch en Schorpioen is er alles aan het doen mij eruit te werken. Ik denk dat Schorpioen me liever geluncht zag en daarom denkt dat ik misschien wel weerhamster ben en me daarom eruit wilt werken.

Help mij, ik BEN GOED.

--
de versie met leestekens  ;)

[743]Uil

heb stokstaartje omgepraat in pm.

Er is zojuist ook 'de wolven denken dat je lijk bent' opmerking gegooid, mocht je dus willen gaan naar schorpioen Leeuw, is dit je ingang.

nu wachten.

Er zijn 2 opties dus:
- Of ik ben verhult, dus ik blijf volhouden dat ik bengel ben.
- Of we verhullen schorpioen, wat ons bijna meerderheid geeft.

Stokstaartje heeft in pm bevestigd dat ze zvw zijn, hij en pinguin. maar ik verwacht nog steeds wel koppel daar.
Tevens moeten we dus de nacht erop met of zonder mij, koala lynchen. want die is hoogstwaarschijnlijk lijk.

[743]Uil

Olifant, wanneer je kijkt, zet svp je LEUGENSTEM OP SCHORPIOEN, dan hebben we meerderheid straks

[743]Leeuw

Yo Uil, lekker bezig mate! Prima verdediging en dit geeft mij mogelijkheden.

Excuses van mijn mindere activiteit deze speeldag... Je ziet meteen dat ik minder heb gestuurd en jij hebt meteen 4 stemmen gekopt.

[743]Leeuw

Trouwens guys, zullen we Pinguïn lunchen? Ik heb het idee dat Stokstaartje wat beter mee samen te werken is...

[743]Uil

Eens.

Als ze koppel zijn maakt dit verder niet uit, maar Pinguin is een stuk moeilijker te overtuigen dan Stokstaartje.

[743]Olifant

Citaat van: [743]Uil op 15 september 2024, 20:59:52
Olifant, wanneer je kijkt, zet svp je LEUGENSTEM OP SCHORPIOEN, dan hebben we meerderheid straks

Oepsie

[743]Leeuw

Kan gebeuren Olifant. Maar laten we dit wel ff winnen. Ben je nu wel actief en morgen avond bij de DL aanwezig?

Als we dit nog verliezen zou dat echt knap zijn trouwens