[Discussie] Wie hebben er een verdachte haarkleur?

Gestart door 123berber, 28 juni 2024, 09:39:37

Vorige topic - Volgende topic

Circle

N.a.v. zijn beschrijving van de gang van zaken nog even met Castiel gesproken en ik heb er vertrouwen in dat de info van Elias klopt. Vandaar mijn stem op Kay.

Dragonfly

Het is het zeker waard de aantijgingen op Kay te onderzoeken. Kay komt mij niet over als goedje en met de recent extra info wijst het des te meer richting slecht. Daar wil ik wel bij zeggen dat ik het niet perse verdacht vindt dat hij ijzeren hein niet genoemd heeft, ik denk dat ik dat ook nooit heb genoemd in een spel, ongeacht alliantie.

De manier waarop de informatie verworven is stel ik wel wat vraagtekens bij. Waarom twijfelde Elias al dan niet te beulen wanneer hij zeker was dat Kay slecht was? Waarom was hij bang zelf lynch te worden met deze troef in handen? Waarom met Castiel overleggen wanneer hij blijkbaar ook ergens de info van Kay=slecht vandaan had gehaald. Het verhaal rammelt een beetje naar mijn idee. Ik word dan ook heen en weer geslingerd tussen vertrouwen en wantrouwen van Castiel.

fannieklm

Ijzeren Hein hoeft wat mij betreft ook niet open en bloot. Al zul je er vaak achter de schermen wel met iemand over gesproken hebben.

Het feit dat hij gezien lijkt te zijn. Hij dit zelf ook aangeeft, maar vraagt het nog eens te doen, dat is wat mij steekt. Vooral ook omdat hij daar zelf niet meer op terug komt. Mijn stem gaat dan ook naar hem.

@Waterwork ik vind je verdenking op mij lachwekkend. Ik heb jou aangesproken, en daarna heb jij ook geen poging gedaan dit weer op gang te brengen. Maar wel mij erom verdenken... Beetje makkelijk.

Williambz

Sorry dat ik gisteren inactief was bij de stemming, maar een paar dingen vallen mij op in DT
Damon en Falsifica vallen beide Wazige aan omdat hij op Dragonfly blijft steken met zijn stem, maar beide blijven zelf haken bij Inu als mogelijke ketter, terwijl ik al heb aangegeven te kunnen bevestigen dat zij goed was
Citaat van: Damon op  4 juli 2024, 17:49:47
Wie daarentegen wél 50/50 kans heeft op slecht, is Inu. Die is OF priester, OF ketter. Zuivere 50/50 kans.
Citaat van: Falsifica op  4 juli 2024, 18:23:01
Wazigekip:

Dus je kiest er eerder voor DF te lynchen, omdat ze mislukt gewisseld zou zijn terwijl er een Yeti actief was.
Dan dat je een mogelijke ketter lyncht of uberhaupt zelf moeite doet een wolf te zoeken onder de reacties op die mislukte wissel?
Vind ik toch raar gedrag van jou, normaal doe je meer je best.
Vind het vreemd dat je zo hamert op 1 speler.
Pot verwijt de ketel vind ik dit. Maakt beide heren mijns inziens verdachter.

Citaat van: Falsifica op  4 juli 2024, 18:46:53
Maar we weten niet zeker hoeveel witte spelers er nog zijn he. Of weet jij dat toevallig wel?

Stel Inuzuki is ketter en William een wit hulpje, dan dekken ze elkaar geweldig in.
Ik denk persoonlijk dat dit rete dom zou zijn van ons. Ten eerste had Inuzuki dan al een link met Roodhapje EN kevin (beide witte wolven) en dan zou ik ook nog eens als wit hulpje haar helpen. Dan zou door Inuzuki vrijwel alle witte wolven worden uitgroeid mocht zij sterven.
Citaat van: Murphy op  4 juli 2024, 20:01:21
Oké ik ben een beetje laat vandaag helaas dus ik zie dat ik veel in te halen heb. Ik denk niet dat ik binnen 1,5h alles en iedereen kan doorlopen/bekijken dus ik ga me focussen op degene bij wie ik zelf op dit moment nog het slechtste gevoel heb, namelijk Kay, Rich, Circle en Elias. Ik moet toegeven dat ik DT alleen snel doorgelezen heb en dus niet zo gefocust zoals normaal, dus excuus als ik in herhaling val.

Allereerst Kay. Ik vind zijn bijdrage echt zwaar minimaal. Hij blijft maar in die mislukte wissel hangen, dat is letterlijk het enige waar die naar kijkt want mislukte wissel dus DF heeft grote kans om slecht te zijn. Vervolgens geeft iemand aan dat hij zeker weet dat er een yeti actief is geweest nacht 1, daarop zegt hij dat hij dan wel bereid is zijn stem aan te passen, maar gooit dan vervolgens alleen nog maar met wat percentages en kijkt niet effectief verder. Volgens mij heeft hij werkelijk nog niks of niemand anders dan Dragonfly genoemd, wat natuurlijk vrij veilig is. Als DF gelyncht wordt en ze zou toch goed zijn, kan je het op degene gooien die zij dat ze mislukt gewisseld is en blijf jij buiten schot. Als je verder geen andere noemt, kan je ook daar niet fout zitten. Ik krijg bij Kay dus het idee dat hij iemand zoekt waarop hij de schuld bij foutief lynchen op iemand anders kan schuiven en niet verder durft te speculeren.

Rich verdenk ik voornamelijk vanuit pb contact. Nadat Roodhapje gelyncht werd was hij heel erg aan het polsen wat ik zou kiezen en kwam het op mij over alsof hij wilde weten of er mogelijkheid zou zijn of ik nog bruin zou kiezen. Hij claimde later dat die gewoon wilde peilen of ik echt neutraal was. Ik denk echter dat als jij goed bent, de echte vraag hier niet is 'ben jij wel neutraal?' maar 'ben jij voor goed of bruin?' Alleen een wolf zou zich afvragen of die speler wel of niet neutraal is, omdat het alleen voor die wolf belangrijk is of je die persoon nog veilig kan benaderen na nacht 2.

Circle heb ik niet zoveel contact mee gehad, maar vind ik ook niet heel goed meezoeken naar wolven. Ik heb begrepen dat zij tijdens vorige lynch actief mensen aan het overhalen was op Dragonfly te stemmen. Dit was zogenaamd omdat ze geen spreiding wilde, maar waarom zou jij actief gaan lobbyen om iemand te lynchen alleen op basis van een mislukte wissel? Waarom wil je geen spreiding? Het is toch juist belangrijk dat iedereen z'n eigen mening vormt en we niet met 16 man 1 speler eruit stemmen 'zodat we geen spreiding hebben'? Ongeacht of die persoon goed of slecht was, haal je dan namelijk 0 informatie uit de lynch. Vervolgens als ik naar haar posts kijk, heb je post 56 waarvan ik zag dat sommige het een fijne post vonden ofzo, maar eerlijk dat zie ik niet. Ze geeft een samenvatting van de reacties, nja prima, maar zegt natuurlijk verder vrij weinig. Vervolgens zegt ze het kan een play zijn maar ik neig er toch wel in mee te gaan want beter dan random stemming. Oké, prima. Maar dan komen we dus wel weer terug op waarom dan actief lobbyen om DF op de lynch te krijgen? Je geeft hier zelfs toe dat het een play kan zijn en je bent niet echt zeker ofzo, waarom zou je dan willen dat iedereen gewoon blindelings meestemt in plaats van dat er verder gekeken wordt?
Daarna stapt ze over op de wateractie van Inu en Roodhapje/ik/Cas verhaal. Het is toch logisch dat als ik neutraal claim en er komt een wolf naar mij toe, ik dit eerst via iemand anders probeer te spelen? Als ik het gelijk in dt zou gooien zou én geen enkele wolf ooit meer naar mij toekomen én zou wit weten dat ik een wolf van ze verraden heb dus zou ik vast hoog op hun 'to eat' lijstje komen te staan. Dus dat is iets wat ik pas wilde doen als ik echt niet anders kon. Het feit dat jij hier vraagtekens bij zet, vind ik dus wel een beetje raar.

Elias is ook weer voornamelijk vanuit pb contact. Volgens mij heb ik bij iedereen neutraal met voorkeur slecht geclaimd en bij iedereen (of iig veel) gevraagd wat zij willen dat ik kies of directer 'wil jij dat ik goed kies?' gevraagd. Bij Elias heb ik dit laatste gevraagd. Hij antwoordde hierop iets in de zin van nog niet, eerst kijken hoe het loopt. Persoonlijk vind ik dit een  beetje raar, en hij zegt dat dit is omdat we het vlak daarvoor over conversiewolven hadden. Elias dacht dat beide teams wel een conversiewolf zou hebben, ik achtte die kans minder waarschijnlijk. Maar anyways, als jij goed bent, antwoord je op die vraag toch gewoon met ja. Waarom zie je wel hoe het loopt, waarom zou je er zogenaamd vanuit gaan dat je mss geconverteerd wordt? Zelfs als dat zo is, dan kan je me daarna toch opnieuw benaderen met kies toch maar slecht? Ik denk dus dat dit hier helemaal niks mee te maken had, en hij ook niet echt dacht dat er in beide teams een conversie aanwezig is, maar hij dit enkel als dekmantel gebruikte.

De hele situatie rondom Inu vind ik wat lastiger. Ik zou het namelijk ook helemaal niet gek vinden als ze ook gewoon witte ketter is. Ik vond het wel een vrij voorbarige wateractie en van de twee die op dat moment stemmen hadden had ik persoonlijk Dragonfly een logischer slachtoffer gevonden aangezien daar concrete info van lag (nl mislukte wissel). Inu had wel daarvoor al tegen me gezegd dat ze Roodhapje verdacht vond, en wat ik van hem vond, maar ik kreeg daarbij juist heel erg de vibe of ze probeerde te achterhalen of ik Roodhapje zou verraden. Ze speelt vrij onschuldig en zegt dat ze nooit zo'n risico zou nemen als ketter zijnde, maar eerlijk, ik weet niet of ik dat moet geloven.

Dragonfly

Nu Kay gestorven is en inderdaad weerwolf blijkt te zijn, schuift bij mij Kip, die ik tot nog toe in mijn achterhoofd had, naar voren. Ik heb zijn posts opnieuw gelezen. Wat ik zie is een speler die heel analytisch en voorzichtig te werk gaat. Hij blijft zitten op feiten en neemt spelers gedrag daar niet tot weinig in mee. Heel slim eigenlijk, op feiten kun je niet afgerekend worden. Ook heel veilig.

Wanneer Kay beschuldigd wordt, is het eerste dat Kip doet: feiten nakijken. Waarmee hij op een neutrale manier aangeeft dat Kay eigenlijk niet zo verdacht is. Hij 'vergeet' hierbij even dat Kay ook op basis van gedrag al (terecht) verdacht werd. Wanneer duidelijk is geworden dat Kay niet van de lynch af te halen is, is Kip er wel als de kippen bij om te stemmen.

Mijn gevoel in dit alles is dat Kip en Kay samen wolf zijn.

Williambz

Rich verdenk ik voornamelijk vanuit pb contact. Nadat Roodhapje gelyncht werd was hij heel erg aan het polsen wat ik zou kiezen en kwam het op mij over alsof hij wilde weten of er mogelijkheid zou zijn of ik nog bruin zou kiezen. Hij claimde later dat die gewoon wilde peilen of ik echt neutraal was. Ik denk echter dat als jij goed bent, de echte vraag hier niet is 'ben jij wel neutraal?' maar 'ben jij voor goed of bruin?' Alleen een wolf zou zich afvragen of die speler wel of niet neutraal is, omdat het alleen voor die wolf belangrijk is of je die persoon nog veilig kan benaderen na nacht 2.
Dan nog een post van Murphy waar ik op wilde reageren, want ik heb vanuit pb contact wat vraagtekens bij rich gezet. Hij kwam bij mij in whatsapp nog eens peilen of ik wist of inu wel echt priester was en gaf nog wat mogelijkheden hoe het mogelijk was dat wij samen koppel of wolf waren etc. Kreeg zelf het gevoel alsof ie gewoon een reden zocht om op inu te stemmen, maar ook hier kreeg ik de reactie dat hij 'gewoon' opties aan het nagaan was.

Falsifica

William, claim jij Wijze Burger? Want dat dacht ik te lezen in je eerdere post.
Want jij kan garanderen dat Inuzuki priester is toch?

Want als ze dat niet is ben jij en Inuzuki de laatste witte roedel.

Verder ben ik het eens met Dragonfly dat ik de kans ook heel groot acht dat Kip en Kay samen wolf waren. De manier waarop Kip feiten gebruikt om DF te willen lynchen. Maar tegelijkertijd ook feiten gebruikte om Kay vrij te spreken, doet mij denken dat hij er meer baat aan had DF te lynchen, dan Kay.

En William, je mag mij best lynchen hoor, maar geloof me, mijn rol ga je niet leuk vinden.  (A)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Williambz

Citaat van: Falsifica op  6 juli 2024, 13:32:21
William, claim jij Wijze Burger? Want dat dacht ik te lezen in je eerdere post.
Want jij kan garanderen dat Inuzuki priester is toch?

Want als ze dat niet is ben jij en Inuzuki de laatste witte roedel.

Verder ben ik het eens met Dragonfly dat ik de kans ook heel groot acht dat Kip en Kay samen wolf waren. De manier waarop Kip feiten gebruikt om DF te willen lynchen. Maar tegelijkertijd ook feiten gebruikte om Kay vrij te spreken, doet mij denken dat hij er meer baat aan had DF te lynchen, dan Kay.

En William, je mag mij best lynchen hoor, maar geloof me, mijn rol ga je niet leuk vinden.  (A)

Ik claim helemaal niks. Ik zei dat ik via iemand kan bevestigen dat inu geen ketter is en dus noch wit noch bruine wolf is.

Want laten we beide scenario's even langsgaan dat ze wel ketter mocht zijn.
Bruine ketter die een witte wolventovenaar watert. Lijkt mij heel raar en zie de meewaarde totaal niet van in.
Sommige verdenken haar nog van witte ketter, maar zoals Inu zelf al zei, zou ze niet voorzichtiger zijn? Inu kan prima eve spelen, maar ik zie haar eigenlijk nooit echt grote risico's / plays doen (sorry inu). En in dit geval was Roodhapje slechts een hulpje die erg in de spotlights stond. Ik denk dat bijna niemand dan ketterwater opoffert voor zo een geval.
Daarnaast was Kevin ook witte ketter, dus dan zou je er 2 hebben (lijkt mij al minder waarschijnlijk) en dan hadden ze denk ik wel beter overlegd met de roedel.

Dan zou je nog kunnen zeggen we zijn koppel, maar daar kan ik moeilijk iets tegen in brengen, want daar kan je nooit bewijs voor geven dat je het niet bent. Wel wil ik zeggen dat ik dit dus niet zelf heb bedacht dat inu goed zou moeten zijn, dus als inu en ik koppel waren is het wel erg toevallig dat diegene naar mij is gestapt met het verhaal over inu.

Falsifica

Ben heel benieuwd wie dan. Want er is zojuist een wisselaar dood en de originele wisselaar leeft nog. En doe heeft niet met Inuzuki geruild.
Tevens hebben we een dode beul.

Het kan best zijn dat er juist wel 2 ketters in wit zaten.
En in tegenstelling tot jou, zie ik Inuzuki wel die play maken. Sterker nog, dit is hoe je een ketter hoort te gebruiken. En Wit had niet kunnen voorzien dat Kevin lunch was van Bruin. Dus voor nacht 2 was er helemaal niet bekend van nog een ketter.
Om dit nog eens aan te sterken, Roodhapje had contact met Murphy. En Murphy heeft mogelijk belooft de neutralen over te halen naar Wit. (Niet dat ik daar iets van gemerkt heb) Maar dat is wel een sterke aanleiding je hulpje te redden.

Ik sluit Koppel niet uit, maar ben wel benieuwd waarom je zoveel woorden ervoor zou gebruiken met Bruin die mee leest. Of heb je geen angst om de lunch van bruin te worden?  ???
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Williambz

Citaat van: Falsifica op  6 juli 2024, 18:04:20
Ben heel benieuwd wie dan. Want er is zojuist een wisselaar dood en de originele wisselaar leeft nog. En doe heeft niet met Inuzuki geruild.
Tevens hebben we een dode beul.

Het kan best zijn dat er juist wel 2 ketters in wit zaten.
En in tegenstelling tot jou, zie ik Inuzuki wel die play maken. Sterker nog, dit is hoe je een ketter hoort te gebruiken. En Wit had niet kunnen voorzien dat Kevin lunch was van Bruin. Dus voor nacht 2 was er helemaal niet bekend van nog een ketter.
Om dit nog eens aan te sterken, Roodhapje had contact met Murphy. En Murphy heeft mogelijk belooft de neutralen over te halen naar Wit. (Niet dat ik daar iets van gemerkt heb) Maar dat is wel een sterke aanleiding je hulpje te redden.

Ik sluit Koppel niet uit, maar ben wel benieuwd waarom je zoveel woorden ervoor zou gebruiken met Bruin die mee leest. Of heb je geen angst om de lunch van bruin te worden?  ???
Ik zeg toch ook niet dat het van een wisselaar komt? Dat maak je er zelf van. En ik ga niet me verder druk erover maken, want ik heb volgens mij al duidelijk genoeg gemaakt wat ik van de zaak Inuzuki vind. Als jij dan alsnog op haar wilt stemmen, prima, maar ik vind je persoonlijk steeds verdachter worden daardoor.
En waarom zou ik specifiek bang zijn voor de bruine lunch en niet voor de witte? Ik heb niks met een van die roedels, dus ik ben net zo 'bang' voor de bruine als de witte lunch.

Rich

Citaat van: Williambz op  6 juli 2024, 13:13:34

Dan nog een post van Murphy waar ik op wilde reageren, want ik heb vanuit pb contact wat vraagtekens bij rich gezet. Hij kwam bij mij in whatsapp nog eens peilen of ik wist of inu wel echt priester was en gaf nog wat mogelijkheden hoe het mogelijk was dat wij samen koppel of wolf waren etc. Kreeg zelf het gevoel alsof ie gewoon een reden zocht om op inu te stemmen, maar ook hier kreeg ik de reactie dat hij 'gewoon' opties aan het nagaan was.

En je punt is? :P Heb je mijn kant van het verhaal gelezen mbt Murphy? Vreemd dat je haar post erbij haalt en mijn kant weglaat. Ik vind ook bijzonder hoe jij het vreemd vind als ik op onderzoek uit ga. In mijn ogen is het de bedoeling van het spel om alles wat gezegd wordt niet meteen aan te nemen, maar eerst de persoon / personen in kwestie te spreken. Waarom ook zou ik als wolf het nodig hebben om naar jou toe te stappen om een reden te zoeken om op iemand te stemmen. Als ik een reden wil zoeken kan ik dat zelf doen en gewoon via het dt kenbaar maken.

Sunny

Omdat ik vandaag weinig tijd meer heb om op het forum eventueel nog te reageren deel ik hier mij gedachten over iedereen.
Probeer me via WA als je vragen hebt aub.

Circle   : Duidelijk op zoek naar wolven, gaat weloverwogen te werk en ik ben blij dat de BM bij haar terecht is gekomen. Zij is de enige speler die ik echt op Groen zet.
  Damon  : Voor mij een nieuwe speler en krijg ik niet echt contact mee, antwoord wel op vragen maar stelt die zelf niet, was vogel voor wisselaar maar dat zegt op zich niets over zijn alliantie. Hoewel ik dan wel een connectie tussen wisselaar en Damon verwacht als zvw/koppel/Adel, want waarom zou de Wisselaar anders met hem praten na N1? Ik kan hem niet goed plaatsen, ook zijn posts lijken eerder verdedigend te zijn dan daadwerkelijk iets aan te brengen.
  Dragonfly  : Lijk goed op zoek naar wolven. De post over Kip zijn feitjes gedrag resoneert bij mij, want dat was mij ook opgevallen dat hij vooral heel feitelijk post. Ik hou bij de DF wel de 1e mislukte wissel in mijn achterhoofd, maar ik heb niet het idee dat zij Slecht is. Ook in PB krijg ik die vibe niet.
   Falsifica   : Werpt zich op om het power vacuüm dat Cas achterliet op te vullen. Cas vertelde dat Falsi hem van informatie voorzag, dus wel een logische stap. Hij schijnt ook inderdaad goed op de hoogte zijn wie de wolven in de verschillende teams zijn, wat natuurlijk heel fijn is als Grafdelver met Lijk haha. Hoed af als het geen gebluf is.  Ik vraag hem dezelfde vraag die hij William stelde, ben je niet bang lunch te worden als je dat zo openbaar verspreid?
   Fannieklm + Waterwork  : Fannie is bijzonder weinig aanwezig in het DT, maar ook prive zijn de gesprekje kort en komt ze niet zoekend over. Ze geeft wel antwoord op mijn vragen, maar vraagt zelf niet door. Ze reageert fel op de verdenking van WW, maar geeft ook aan geen contact met hem te hebben dit spel. Hij is in persoonlijk contact meer actief maar vooral omdat hij erg tunnelt op haar. Ik krijgt hier Goedjes die op elkaar hakken vibes van.
   Himan   : Himan is voor mij een nieuwe speler en kan ik dus slecht inschatten. Helemaal doordat hij in DT en prive erg stil is. Het kan elke kant op met hem wat mij betreft.
  Inuzuki   : Inu tja. Dit vind ik lastig, want ik vermoed wel dat Inu priester was op het moment dat zij RH waterde. En dat de WB dus ook dat antwoord kreeg op zijn vraag. Maar wanneer de teams een conversiewolf hebben, dan is de kans dat juist zij is geconverteerd natuurlijk wel aanwezig. Daarom kan ik Inu niet geheel op groen zetten.
   Lynn   : Ik heb vanaf dag 1 geprobeerd een gesprek aan te gaan met Lynn, maar ik krijg 1 zin antwoorden en ze lijkt totaal niet geïnteresseerd in zelf info verzamelen. Lynn kan ik daarom niet op Goede Neutraal zetten. Ik zie Lynn wel Slecht ipv Neutraal zijn.
   Rich   : Rich is vrij constant in dat hij elke dag een post maakt waarin hij andere posts die hem interesseren of opvallen even bespreekt. Hij is daarin duidelijk en niet bang voor discussie. Maar dat is hij ook niet als hij slecht is, dus in die zin zegt het niet alles. Toch krijg ik bij hem geen slechtjesvibes.
   Wazigekip   : Ook een voor mij nieuwe speler, dus ook lastig in te schatten. Dat met die feitjes waar DF het over heeft was mij ook opgevallen en dus ben ik wat meer terug gaan lezen of dat iets is dat Kip eigen is, maar dat vind ik dus eigenlijk niet terug. Dus wel opvallend dat hij die behoefte nu wel voelt. Ik heb 1 keer met WK gepraat prive, op mijn initiatief en daar kwam hij wel behulpzaam over op zich. Ik vind het interessant dat hij zo op DF blijft hameren en ook dat Falsi hem kwijt wil.
   Williambz  Van William vind ik het interessant dat hij Inu zo duidelijk op Goed zet, terwijl hij toch ook de mogelijkheid van conversiewolf zou moeten overwegen.
Ook met hem krijg ik weinig contact prive, hij geeft antwoord op mijn vragen maar daar is het mee gezegd. Het feit dat hij zo duidelijk opkomt voor Inu maakt dat ik hem niet direct als slechtje zie, want daar is hij een te goede speler voor omdat zo opvallend te doen.

Conclusie:
Mogelijk slecht voor mij zijn:
Falsi wanneer hij helemaal geen Lijk heeft en gewoon slecht en een hele brutale wolf is
Lynn
Wazige Kip

Ik stem nu op Lynn omdat zij het minst kleur bekend van deze 3.

Falsifica

Sorry Himan. Maar ik heb toch goed gekozen.  :-*

Dus de Bruine en Witte roedel moet dood. :)
- Captain Jack Sparrow

Damon

Nacht 3 voorbij, ga ervan uit dat al wat neutraal is, goed heeft gekozen.

Stem op Himan lijkt me evident.

Zelf ben ik jager, t is maar dat iedereen t weet. Ik probeer morgen terug actiever te zijn, ben even met andere dingen bezig geweest tijdens het weekend.

Dragonfly

Himan had ik ook op mijn slechtjeslijstje. Ik geloof Falsi hierin wel Mijn enige twijfel zit er wel in dat roedel wit een hulpje had. Ik zou me kunnen voorstellen dat roedel bruin dat ook heeft en ze het hulpje contact laten opnemen met falsi dan. Maar goed, ik hoop dat ik daarin fout zit.

Ik stem nu mee op Himan maar verlies daarbij Wazige niet uit het oog. Mijn gevoel wat hem betreft blijft sterk.