[Discussie] Wie hebben er een verdachte haarkleur?

Gestart door 123berber, 28 juni 2024, 09:39:37

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Leuk weer een spelletje wvw  :D
Ik sla bm over, aangezien ik zondag en waarschijnlijk ook maandag minder actief ben ivm een deadline.

Circle

Ik wil ook wel bm zijn. Ik ben er dan wel even tussenuit geweest, maar daardoor juist helemaal fris en fruitig en klaar om de roedels aan te pakken!

Murphy

Citaat van: Castiel. op 29 juni 2024, 21:27:54
Ik wil alvast stellen dat dit een ander spel dan normaal is. Ik hoor veel Neutraal claims en op zich lijkt me dat niet gek, er zullen sowieso een aantal neutraaltjes zijn en dan heb je nog dat elke roedel misschien wel een eigen hulpje heeft gekregen. Daar bovenop heb je ook nog eventuele goedjes die neutraal kunnen claimen om een lunch te ontlopen of iets in die richting.

Het lijkt me voor de roedels het meest voor de hand liggend dat die zullen proberen iemand van de andere roedel te lunchen. Je wil immers zo snel mogelijk de andere partij met een vrije moord actie uitschakelen. Ik vertel dit omdat ik denk dat het goed is dat iedereen, maar vooral de goedjes, weten hoe de verhoudingen dit spel liggen wat betreft de eerste paar lunches. Ik denk dat we hier voordeel uit kunnen halen als goede alliantie in deze driestrijd als we hier slim mee om gaan. Ik denk niet dat het uitmaakt dat de roedels weten dat goed met dit in het achterhoofd speelt omdat zij er baat bij hebben iemand van de andere roedel te lunchen

Ik vind dit wel een zeer interessante post zo voor de lunch. Ik weet ook niet of ik het helemaal met je eens ben, en vooral die dikgedrukte zin bezorgd me best wel kriebels. Het klopt dat de wolven nu ook bang moeten zijn om lunch te worden, maar ik ben het niet met je eens dat de wolven de eerste paar lunches gaan pogen andere wolven te lunchen. De kans dat een wolf geluncht wordt, is nog steeds kleiner dan de kans dat een goedje geluncht wordt. En als er de eerste 2 nachten+1e lynch gelijk 5 wolven dood gaan, tja, daar hebben beide roedels niks aan heh. Ik denk dus eerder dat ze de lynch zullen gebruiken om andere wolven uit te schakelen vroeg in het spel, en dat dat hetgene is wat het voor goed lastig maakt. Met twee roedels kan je nooit mensen vrijspreken als er wolven dood gaan.

Anyways, het feit dat jij hier zegt dat wolven actief zullen proberen een andere wolf te lunchen verklaard in ieder geval waarom jij goed geclaimd hebt, en het feit dat jij goed geclaimd hebt verklaard waarom jij dit hier nu voor de lunch post. Dit is een heel sneaky manier om de (andere?) wolven richting neutrale spelers te duwen.

Dragonfly

Citaat van: Castiel. op 29 juni 2024, 21:27:54
Ik wil alvast stellen dat dit een ander spel dan normaal is. Ik hoor veel Neutraal claims en op zich lijkt me dat niet gek, er zullen sowieso een aantal neutraaltjes zijn en dan heb je nog dat elke roedel misschien wel een eigen hulpje heeft gekregen. Daar bovenop heb je ook nog eventuele goedjes die neutraal kunnen claimen om een lunch te ontlopen of iets in die richting.

Het lijkt me voor de roedels het meest voor de hand liggend dat die zullen proberen iemand van de andere roedel te lunchen. Je wil immers zo snel mogelijk de andere partij met een vrije moord actie uitschakelen. Ik vertel dit omdat ik denk dat het goed is dat iedereen, maar vooral de goedjes, weten hoe de verhoudingen dit spel liggen wat betreft de eerste paar lunches. Ik denk dat we hier voordeel uit kunnen halen als goede alliantie in deze driestrijd als we hier slim mee om gaan. Ik denk niet dat het uitmaakt dat de roedels weten dat goed met dit in het achterhoofd speelt omdat zij er baat bij hebben iemand van de andere roedel te lunchen

En hoe bedoel je hier slim mee om te gaan? Kun je dit uitleggen? :)

Ik heb echt 3 x deze post en die van Murphy gelezen maar kom er niet helemaal uit.

Kay

Citaat van: Damon op 29 juni 2024, 14:32:43
Gestemd voor Castiel als BM. Vind wel dat die hem verdient na vorig spel :)

Geen idee wat er vorig spel gebeurd is, maar gezien de hoeveelheid stemmen nu al op Castiel lijkt het verdiend

Sunny

Omdat ik het leuk vind dat Circle weer eens meespeelt heb ik op haar gestemd.  :)

Dragonfly

Ik ga voor Castiel, net prive nog even gesproken, ik snap zijn idee wel, ben benieuwd wat hij er mee gaat doen. :)

Williambz

Opzich kan ik mij wel vinden in de redenatie van Castiel. Als je met twee wolvenroedels bent wil je voorkomen dat jouw eigen roedel de goedjes luncht en de andere roedel jouw medewolven opeet. Voor die andere roedel is dat namelijk dubbel zo gunstig, omdat de andere twee allianties worden uitgedunt. Als je die andere roedel dus snel uit de weg kan ruimen is dat een zorg minder.

fannieklm

Ik heb op castiel gestemd.
Ik gun hem net als anderen het bm schap.

Falsifica

Shaddow heeft speciaal deze nog gemaakt voor mijn campaigne. Maar ben een beetje laat.  :"(
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Mensen die claimen dat een neutrale speler kiezen als BM een slecht idee is, zijn echt niet ingelezen op de variant.

In het geval dat er een goedje gekozen wordt, zijn er 2 groepen die dit ellende vinden.
Maar het zelfde geldt voor een bruine of witte wolf als BM.

Enkel een neutrale BM, kan voor elke partij wat opleveren.. :(
Dus zeer jammer dat het vertrouwen er niet is in mij.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Was even zelf vergeten te stemmen. Daarnaast had ik vandaag graag nog gereageetd op Murphy maar dat is er niet meer van gekomen. Dat komt dus later ;)
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

RoodHapje

Castiel, neem die hoed en tover er iets leuks uit!

Gaat morgen het spel echt beginnen, leuk.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

EliasTheBest

Bijzondere uitslag van de nacht. 2 lunches mislukt. Aangezien beide teams ook elkaar zouden kunnen uitmoorden weten we niet of deze nacht gunstig was  :P

Castiel.

Thanks voor het vertrouwen mensen. Doet me goed :)

Ik zal morgen zodra ik achter me laptop zit wat uitgebreider reageren op Murphy en anderen. Maar nu alvast dit:

Citaat van: EliasTheBest op 30 juni 2024, 22:41:51
Bijzondere uitslag van de nacht. 2 lunches mislukt. Aangezien beide teams ook elkaar zouden kunnen uitmoorden weten we niet of deze nacht gunstig was  :P

Wat zeg jij nou? Het is toch altijd gunstig als er 0 goedjes dood gaan? Vind dit een vrij bijzondere gedachtegang tbh en vraag me af waar hij vandaan komt.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.