[Nabespreking] Maar wie was hij nou?

Gestart door adriaan, 14 juni 2024, 11:19:49

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Felicitaties aan het lijk en zijn grafdelver!
Het was een spannend spel dat nog lang elke kant op kon. Wel was het jammer dat de activiteit sterk terugliep na dag 5 en dat er een uitschrijving was, die in dit geval de goedjes een nuttig doodsdrankje kostte - anders had goed nog wat meer kans gehad dit spel te winnen. Ook slecht zat nooit heel ver van de overwinning vandaan, maar hielp zichzelf niet door de arme Sjamaan Alexander niet te geloven met zijn claim.

Wie dat wil heeft nog 24 uur (tot morgen 15 juni 12:00) de tijd om een lijstje in te sturen van wie je denkt wie wie was.

Abraham Lincoln
Alexander de Grote
Amina van Zazzau
Cleopatra
Dzjengis Khan
George Washington
Indira Gandhi
Julius Caesar
Lauaki Mamoe
Liliʻuokalani
Napoleon Bonaparte
Nelson Mandela
Oda Nobunaga
PedroII van Brazilië
Pericles
Queen Elizabeth I
Willem van Oranje

De winnaar mag zijn eigen rol kiezen in een toekomstig spel van mij.

Na die 24 uur zal ik bekendmaken wie wie was en het spelboard openen voor iedereen.

Oda Nobunaga[729]

Gefeliciteerd beide!

Ik probeerde nog mijn theorieën zo in te schieten in de hoop dat je ze nog ging geloven, ookal had ik een zwaar vermoeden dat je adel zou zijn ;D maar ik voelde al wel dat die kans erg klein ging zijn.
Goed gespeeld!

Dzjengis Khan[729]

Gefeliciteerd Lauaki & Queen Elizabeth!

Bedankt voor het spel Adriaan, ik heb me erg vermaakt  :)

Lauaki Mamoe[729]

Yaay toch gewonnen, had die laatste dag toch even stress dat Dzjengis alsnog wolf was :D

Ik heb me ook zeker vermaakt, bedankt voor het leiden Adriaan

Queen Elizabeth I[729]

Yaay, dank jullie wel voor de felicitaties!

Lauaki, respect. Echt goed gespeeld. Gefeliciteerd 🥳

Nelson Mandela[729]

Gefelicteerd Elizabeth en Lauaki!

En dankjewel Adriaan. Ik heb echt genoten van dit spel! :)

Lauaki Mamoe[729]

Citaat van: Queen Elizabeth I[729] op 14 juni 2024, 15:12:00
Yaay, dank jullie wel voor de felicitaties!

Lauaki, respect. Echt goed gespeeld. Gefeliciteerd 🥳

Wist jij eigenlijk dat ik jouw lijk was?🙈

Queen Elizabeth I[729]

Ha nee. Ik dacht eerst dat het Lili'uoakalani was. Die had na de 2e nacht een post gemaakt waar 2 keer het woord "lijk" in voorkwam. Dacht dat het een vette hint was 😄

Citaat van: Liliʻuokalani[729] op  4 juni 2024, 23:04:06
Ik geef Oda hierin gelijk.
Bij redding vind ik Lauaki ook een prima lynchoptie.
De wissel was zo laat dat die ook gepland lijkt te zijn.

Vraag me nu af of dit bewuste afleiding was, @Lili'uokalani[729]

Ik vroeg Lili, Dzjengis en Napoleon op.

De volgende speldag pas heel laat, vroeg ik Nelson, jou en Oda op. En toen dacht ik dat het Nelson was, want hij wilde me opeens om een vage reden lynchen, ik dacht omdat hij wilde gaan moorden xD

Pas toen je mij een pb verstuurde met "Dankje" als antwoord op "Succes lijkje!" wist ik het :D

Liliʻuokalani[729]

Is het een compliment dat ik teveel vroeg en daarom lunch ben?

Amina van Zazzau[729]

Citaat van: Liliʻuokalani[729] op 14 juni 2024, 22:58:27
Is het een compliment dat ik teveel vroeg en daarom lunch ben?

Dat sowieso :D

Liliʻuokalani[729]

Ik hou van wel wat aankloten en heb inderdaad een paar keer lijk gehint, maar dat was meer in een mislukte poging zelf verdacht te raken omdat mijn ervaring is dat verdacht zijn en toch niet verdacht genoeg on prioriteit te hebben, een sweet spot is om voor zowel lynxh als vooral lunch in leven te blijven.

Liliʻuokalani[729]

Betreft de lijkhints. Ik was aan het kloten, hopend dat als er een lijk was dat dat de delver zou denken dat ik het was. Zat niet per se tactiek achter, gewoonweg: zien wel of het lukt.

adriaan

De grote onthulling:

Spelnaam      Forumnaam   
   Abraham Lincoln      Mexicanobroeder   
   Alexander de Grote      thelight288   
   Amina van Zazzau      Nephtysis   
   Cleopatra      Wurn   
   Dzjengis Khan      Sunny   
   George Washington      himan   
   Indira Gandhi      Chaosimsystem_   
   Julius Caesar      Waterwork   
   Lauaki Mamoe      Murphy   
   Liliʻuokalani      Blijft op eigen verzoek anoniem   
   Napoleon Bonaparte      CarnageRazor   
   Nelson Mandela      Falsifica   
   Oda Nobunaga      yasu   
   Pedro II van Brazilië      Lynn   
   Pericles      Shaddow   
   Queen Elizabeth I      Rich (Semi-Sjamaan)   
   Willem van Oranje      Circle   

Aantal leuke feitjes hierbij:
- Murphy en Falsifica hebben samen 25 pagina's aan adeltopic volgekletst, maar Murphy was ervan overtuigd dat Nelson Simile was en Falsifica was ervan overtuigd dat Lauaki yasu was. XD
- Murphy heeft sowieso geweldig gespeeld voor haar 3e spel hier.
- De startwolven waren echtpaar CarnageRazor en Chaosimsystem_.
- Zoals elke keer lijkt te gebeuren als ik een anoniem spel leid was ook nu weer iemand die al lang niet had meegedaan dood in nacht 1. Sorry @Circle , doe je snel weer mee?

Er waren maar 2 mensen die een lijstje hadden ingestuurd om te raden; Sunny had er 2 goed en Murphy had er 3 goed dus zij wint de prijs.

adriaan

Board is nu voor iedereen zichtbaar dus je mag hier onder je eigen account posten, en ik ga het karma uitdelen. De anonieme accounts zal ik over een paar dagen verwijderen, dus als je daar nog wat op hebt staan wat je wil houden dan moet je dat zelf even bewaren!

Lynn

sorry dat ik zo afwezig was, maar ik vind anonieme spellen echt verschrikkelijk. Ik kan daar echt niets mee hahaha. Vind het niet zo tof als ik niet weet tegen wie ik praat.

Even een vraag voor @CarnageRazor en @Chaosimsystem_ hoe in hemelsnaam hebben jullie verborgen gehouden dat je meedeed aan het anoniem spel?