Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Nabespreking] Maar wie was hij nou?

Gestart door adriaan, 14 juni 2024, 11:19:49

Vorige topic - Volgende topic

Nelson Mandela[729]

Amina was Nephtysis en Lauaki Murphy HAHA wauw.

XD

Queen Elizabeth I[729]

Vergeten te raden... ik zou er 3 sws goed hebben gehad XD

Gefeliciteerd Lauaki met het raden. Wat is de prijs?

Leuk om wat namen te zien die normaal niet veel meespelen O0

Amina van Zazzau[729]

Citaat van: Nelson Mandela[729] op 15 juni 2024, 13:19:00
Amina was Nephtysis en Lauaki Murphy HAHA wauw.

XD

Het was leuk om weer samen te spelen, al had ik eigenlijk jou bij Lauaki geplakt vanwege de obvious zoekende neutraalclaim (net als ikzelf trouwens, maar dat terzijde) en haar sterke activiteit. Murphy heb ik nooit eerder mee samengespeeld, maar het verbaast me dan ook niets dat jullie samen meer bij elkaar hebben gepost dan het dtopic en het wolvenboard tezamen.

Het was sowieso trouwens leuk om na lange tijd weer eens een potje te doen! :D Dank @adriaan voor het leiden!

Nelson Mandela[729]

Ja haha uiteindelijk zoeken we elkaar dus toch weer op XD anoniem of niet

Ik had bij Cleopatra overigens sterk het idee dat het Femsel kon zijn, want die was 2 keer inactief. En Femsel was aan het hinten dat ik het niet over anoniem spel mocht hebben.
Vandaar dat ik cleopatra ook omdraaide in dtopic. Oeps XD

Simile

Nephty was zo anoniem, die is niet eens ingelogd geweest om zich in te schrijven  (A)

Chaosimsystem_

Citaat van: Lynn op 15 juni 2024, 12:44:43
sorry dat ik zo afwezig was, maar ik vind anonieme spellen echt verschrikkelijk. Ik kan daar echt niets mee hahaha. Vind het niet zo tof als ik niet weet tegen wie ik praat.

Even een vraag voor @CarnageRazor en @Chaosimsystem_ hoe in hemelsnaam hebben jullie verborgen gehouden dat je meedeed aan het anoniem spel?

Had bij zijn eerste post al door. XD

Nephtysis

Citaat van: Simile op 15 juni 2024, 15:02:38
Nephty was zo anoniem, die is niet eens ingelogd geweest om zich in te schrijven  (A)

Waarvoor dank  :-*

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Murphy

Woehoe, heb ik nou dubbel gewonnen dit spel? ;D Oké, klein detail dat maar één ander iemand iets in had gestuurd, maar iig dubbel Sunny verslagen :D

En persoonlijk denk ik nog steeds dat Nelson Simile was, ik weet het gewoon écht zeker.

Simile

Citaat van: Murphy op 15 juni 2024, 21:27:07
Woehoe, heb ik nou dubbel gewonnen dit spel? ;D Oké, klein detail dat maar één ander iemand iets in had gestuurd, maar iig dubbel Sunny verslagen :D

En persoonlijk denk ik nog steeds dat Nelson Simile was, ik weet het gewoon écht zeker.

Het was dan ook een grapje van adriaan. Het was toch ik  ;D

Falsifica

Great minds think alike, toch Simile?

Mand
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Nephtysis

@ Murphy & Falsifica:
Ik ben wel erg benieuwd hoeveel pagina's we vol hadden gekregen als wij drie vanaf de start adel waren geweest. In PM verkeer heb ik mezelf nog best ingehouden om jullie niet te gek van mij te maken, niet wetende dat jullie een board hadden om los te gaan XD

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

Murphy

Citaat van: Simile op 15 juni 2024, 21:43:18
Het was dan ook een grapje van adriaan. Het was toch ik  ;D

Ik WIST het wel. Het was inderdaad die mand, en dan ook nog eens de manier waarop :')

Citaat van: Nephtysis op 15 juni 2024, 21:54:40
@ Murphy & Falsifica:
Ik ben wel erg benieuwd hoeveel pagina's we vol hadden gekregen als wij drie vanaf de start adel waren geweest. In PM verkeer heb ik mezelf nog best ingehouden om jullie niet te gek van mij te maken, niet wetende dat jullie een board hadden om los te gaan XD

Hahaha, ja ik word altijd ietsje te fanatiek van het spelletje :p Ik denk dat we dan wel de dubbele hoeveelheid hadden gehad van dt

yasu

ik dacht dat ik enorm door de mand viel en het duidelijk was dat ik Oda was XD maar hoorde van adriaan dat anderen daar anders over dachten :P

Ik heb niet meegegokt, maar heb wel wat namen geroepen buiten de contest om, voor mij was dag 1 al duidelijk dat Nelson Falsifca was XD heb ik ook toen al tegen adriaan gezegd.