[Welkom] Dood en vergeten wie je bent

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Simile

Wattes? XD

Er gebeuren een hoop onlogische dingen in dit spel XD

adriaan

Op basis van haar post waarmee ze terug in het spel kwam vertrouwden ze haar wel, en ze had natuurlijk een plusje doordat ze de spreiding overleefde op dag 2. Maar alsnog zou ik op dit punt niet een neutraalclaimer waar je verder niks van weet aan de adel toevoegen. :P

George Washington[729]

Tsja, een kloterol, waar ik niets mee kon. Zat uiteindelijk natuurlijk nog goed ook nog. XD

Simile

Zo te zien gaat de delver eraan bij de lynch, en hoewel dat vervelend is voor de delver ik kwestie is een actief lijk wel extra ❤️.

Zeg me dat het lijk keurig netjes een actie heeft ingestuurd? (6)

Simile

Volgens mij heeft Indira zojuist zijn mond voorbij gepraat op dtopic, met het zinnetje waar hij zegt dat er nog geen lunch is doorgegaan... dat weten alleen de wolven, dat het nacht 1 de orc was die succesvol moordde en dat de lunch mislukte door de yeti.

Ben benieuwd of iemand het oppikt.

adriaan

Citaat van: Simile op  8 juni 2024, 18:30:20
Zo te zien gaat de delver eraan bij de lynch, en hoewel dat vervelend is voor de delver ik kwestie is een actief lijk wel extra ❤️.

Zeg me dat het lijk keurig netjes een actie heeft ingestuurd? (6)
Nog niet. Grafdelver en lijk hebben vooralsnog ook geen contact, sterker nog, Lauaki is vrij overtuigd dat Elizabeth wolf is. XD maar hij zou wel even een moord in mogen sturen ja.
Citaat van: Simile op  8 juni 2024, 20:34:27
Volgens mij heeft Indira zojuist zijn mond voorbij gepraat op dtopic, met het zinnetje waar hij zegt dat er nog geen lunch is doorgegaan... dat weten alleen de wolven, dat het nacht 1 de orc was die succesvol moordde en dat de lunch mislukte door de yeti.

Ben benieuwd of iemand het oppikt.
Het ging vooral nacht 1 niet door omdat er geen lunch was opgegeven

Simile

True, was ik ff vergeten :P

Alsnog is dar info die alleen de boardslechtjes hebben, dus het punt blijft staan  ;)

adriaan

Zeker waar, maar tot nu toe lijkt het niemand op te vallen. Maar ze zou natuurlijk altijd kunnen kletsen dat ze "nacht 1 alweer vergeten was"...

Simile

Die arme wisselaar XD

En geen lijkmoord :"(
Ik ben teleurgesteld in het lijk hoor :(

Die wisselaar vroeg er gewoon om na die openbare claim

adriaan

Volgens mij was het een bewuste keuze van het lijk, maar waarom weet ik niet helemaal

Liliʻuokalani[729]

Nou ja het lijstje mensen wat achterbleef als wolf blijkt helaas wel te kloppen :')
Lauki claimde zielsverwant met Nelson Mandela, dus dat zou de wissel verklaren.
Alexander en Pedro claimden beiden stalker, maar dat was wat shaddy en zouden we vannacht checken.

adriaan

Citaat van: Simile op  8 juni 2024, 23:04:39
Die arme wisselaar XD
Alexander is trouwens ook wel een beetje zielig, raakte zijn maatje dag 2 al kwijt, 2 van zijn 4 acties zijn mislukt, en heeft nu op dag 5 nog steeds geen contact met de rest van slecht.

Queen Elizabeth I[729]

Ik ben wel heel benieuwd naar waarom ik gelyncht ben. De reden dat ik niet de heks ben is natuurlijk onzin, 2 neutralen op 17 spelers is prima aantal.

Liliʻuokalani[729]

Ik ben meegegaan omdat je op het afstreeplijstje bleef staan en niet bereid was te claimen.
Daarnaast was het alternatief Pedro of Alexander geopperd, maar kans gegeven zich te bewijzen vannacht.

Queen Elizabeth I[729]

Niet bereid te claimen? Volgens mij moet je dt nog eens lezen.

En daarbij geeft Nelson hele andere reden.

En waarom stonden Indira en Napoleon dan niet op de afstreeplijst?

Vragen vragen...