Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Dood en vergeten wie je bent

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Amina van Zazzau[729]

Ik heb wel medelijden met Alexander: vindt ie eindelijk een wolf, wordt ie door die wolf meteen publiek bekend gemaakt  XD

adriaan

Citaat van: Amina van Zazzau[729] op 11 juni 2024, 08:50:28
Ik heb wel medelijden met Alexander: vindt ie eindelijk een wolf, wordt ie door die wolf meteen publiek bekend gemaakt  XD
Ja dit snap ik ook niet helemaal. Ze heeft er ook niks over gezegd op het wolvenboard

adriaan

Citaat van: Nelson Mandela[729] op 10 juni 2024, 22:59:28
En Djengis wist dat ik Lauaki vertrouwde. Dus ben benieuwd wat ie gaat doen.
Dzjengis lijkt zich daar helaas niks van aan te trekken en het zielsverwantschap nog steeds niet te geloven

Simile

Tsja er is geen logisch scenario meer waarin de goedjes winnen maar de wolven hebben maar 1 meestemmer nodig om te winnen... dus dzjengis zou zomaar het verschil kunnen maken tussen lijkwinst en slechtwinst

Al hoop ik van niet, op dit punt gun ik het het lijk enorm.

Liliʻuokalani[729]

adriaan

Citaat van: Lauaki Mamoe[729] op 12 juni 2024, 20:50:25
Sorry kleine aanpassing

Indien Pedro zichtbaar de meeste stemmen heeft vermoord ik Alexander
Indien Alexander zichtbaar de meeste stemmen heeft vermoord ik Pedro
Indien Indira zichtbaar de meeste stemmen heeft vermoord ik Alexander
Indien Dzjengis OF Oda zichtbaar de meeste stemmen hebben vermoord ik Pedro
In alle andere gevallen vermoord ik Alexander

Want de andere gevallen zijn natuurlijk dat ik zichtbaar de meeste stemmen heb maar door de adelstemmen Indira/Pedro alsnog dood gaan :p Dus dan moet ik natuurlijk niet per ongeluk een wolf vermoorden :')
Hij bouwt in ieder geval veel mogelijkheden in

Simile

Queen Elizabeth I[729]

Amina van Zazzau[729]

Als ze niet hadden gelunched was het inderdaad nog interessant geworden, maar nu is het inderdaad klaar. Overigens is het adelboard nu best wel grappig met Lauaki die hele gesprekken met zichzelf voert en alle scenario's afwandelde afgelopen speldag.

Alexander de Grote[729]

Ah ja iemand benoemde al adel. En dacht idd dan was t al vanaf begin kansloos. Tenzij Pedro en Ghandi hadden gestemd vorige Lynch. Dat Yeti 2x mij dwars zat en ook last minute mn bloedbroeder Lynch werd. Ik dacht dat die nog veilig stond. Probeerde nog dzjengis te overtuigen om op lijk te blijven met mijn analyse die vgm wel klopte. Maar dhad niks uitgemaakt met de adelstem. Tenzij Oda en dzjengis beide op lauaki gingen. Lauaki heeft wel goed gespeeld! Ik wist ook niet zeker wie wolven waren en ik was voor mijn gevoel makkelijk Lynch doelwit voor beide spelers

Indira Gandhi[729]

Sorry Alexander, maar het klonk te goed om waar te zijn. Twee sjamanen leek wat veel. En probeerde je te vertrouwen want niemand geloofde me wist ik al dus had niets uitgemaakt wie ik erop ging gooien. De eerste lijk moord was ook op een goedje dat in het lijk zijn netwerk zat dus was ook raar, niemand trapte er jammer genoeg in. Dzjengis heeft toch besloten op laatste niet mee te stemmen en het lijk de winst te gunnen. Jammer, maar helaas. Ben blij dat ik het tot nu heb overleefd. Wonder bij wonder.

Oda Nobunaga[729]

Ja, had het spel op het einde wel helemaal door, maar ik wist al het hele spel wel dat er adel rondliep (ook wel duidelijk laten blijken denk ik bij de spelers in kwestie xD) maar dat mocht nu op het einde niet meer baten... heb nog geprobeerd om mijn theorieën zo te verkopen aan Lauaki dat ze er misschien nog in geloven en een foutje zou maken met der moord, al was die kans natuurlijk al wel erg klein. Jammer, maar gewoon goed uitgespeeld door het lijk.

Alexander de Grote[729]

Citaat van: Indira Gandhi[729] op 12 juni 2024, 22:44:14
Sorry Alexander, maar het klonk te goed om waar te zijn. Twee sjamanen leek wat veel. En probeerde je te vertrouwen want niemand geloofde me wist ik al dus had niets uitgemaakt wie ik erop ging gooien. De eerste lijk moord was ook op een goedje dat in het lijk zijn netwerk zat dus was ook raar, niemand trapte er jammer genoeg in. Dzjengis heeft toch besloten op laatste niet mee te stemmen en het lijk de winst te gunnen. Jammer, maar helaas. Ben blij dat ik het tot nu heb overleefd. Wonder bij wonder.

Ja maar opzich waren er maar 2 echte start wolven dan toch? Dus opzich dat er sjamanen bloedbroeders waren kon wel. Maar ook als je niet geloofde was de situatie volgens mij zo dat je niks uit haalde om mij te outen. Het speelde heel lastig zonder te weten wie mn medeslechtjes waren.

Ik probeerde nog dzjengis en wilde ook Oda proberen te overtuigen op lijk te lynchen, wat ik denk dat als ik wel goed was ook de beste optie was. Maar had niet zoveel tijd helaas. Dat ik sjamaan bij lijk had geclaimd hielp niet en ik weet dat ik al wel op slecht zou staan, maar ik had wel gelijk denk dat goed eigenlijk vorige dag al vrijwel geen kans meer had. Gjgn tussen slecht of lijk winst en snap dat ze die ook wel gunnen aangezien Lauaki goed gespeeld heeft.

Oda Nobunaga[729]

Ja ik heb alle scenario's ook wel gewoon afgevuurd op dzjengis (ook daar adel niet benoemd, voor hij alsnog ging twijfelen) en denk dat hij ook daarom niet terug zou gaan wisselen naar het lijk. Ik denk dat ik ook vrij overtuigd door heb gecommuniceerd dat je wel echt sjamaan moest zijn met hoe alles was gelopen en door bij welke spelers je sjamaan had geclaimd :p dus die ging je niet meer geloven ben ik bang.

adriaan