Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Dood en vergeten wie je bent

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Liliʻuokalani[729]

Ja, maar toen was je helaas te laat om nog een andere weg in te kunnen slaan.
We wisten in ons netwerk waarom de 'wissel op Lauaki zou zijn mislukt', dus was als Zielsverwant geen alternatief.

Liliʻuokalani[729]

Indira, Napoleon, jij, Alexander, Pedro, Djengiz, Oda stonden op de afstreeplijst. Djengiz kon er last minute vanaf, Pedro en Alexander zouden hun stalkerclaim vannacht van worden gecontroleerd, Indira en Napoleon was geen draagvlak voor vanuit het network, en de intentie was wel om in ieder geval op dezelfde te stemmen om de leugenwolf buitenspel te zetten. Napoleon of Alexander is nog voorbij gekomen als potentiƫle leugenwolf. Cleopatra ook nog, maar ik ben nooit op de hoogte gesteld wie de Heks-claimer was, dus als ik dat had geweten was de naam er ook afgegaan. We hebben het risico genomen dat je gewoon een bangmakerij-act opzette door last minute past te claimen en jezelf te willen redden.

Queen Elizabeth I[729]

Ik vind het alleen bijzonder dat ik van "speler die goed meedoet" en waar iedereen een goed gevoel bij heeft, ga naar "wolf want hij claimt neutraal", terwijl er maar 2 neutraalclaims op 17 spelers zijn. Napoleon had ik niet door, maar dat een Indira dan gewoon eronderdoor glipt want "zal wel onervaren zijn". Waarom die is gered en zo de hand boven het hoofd wordt gehouden is me een raadsel.
Ik heb nog aangegeven weinig tijd te hebben, dus daarom de last minute claim. Plus, had me betrokken bij jullie netwerk en ik had eerder open geweest. Maar er kwamen alleen maar vragen vanuit jou. Je gaf zelf geen informatie, tja dan krijg je ook niks terug.

Liliʻuokalani[729]

Nou ja de 'zielsverwanten' hadden een 'goed gevoel' bij Napoleon, dus die was geen optie van de lijst. Ik had je al heel vroeg een PM gestuurs die nooit is beantwoord. Daarnaast had niemand een echt goed gevoel over je volgens mij. Indira wilde ik zelf dood, maar was geen draagvlak voor volgens mij om door te gaan.

Liliʻuokalani[729]

@Adriaan ik wil anoniem blijven aan het einde van het spel.
Ik doe ook niet mee met raden. Vind ik tegen de geest van het spel ingaan.

Queen Elizabeth I[729]

adriaan

Citaat van: adriaan op  8 juni 2024, 23:10:11
Citaat van: Simile op  8 juni 2024, 23:04:39
Die arme wisselaar XD
Alexander is trouwens ook wel een beetje zielig, raakte zijn maatje dag 2 al kwijt, 2 van zijn 4 acties zijn mislukt, en heeft nu op dag 5 nog steeds geen contact met de rest van slecht.
Arme Alexander heeft inmiddels zijn rol geclaimd... bij het lijk. En die gaat hem nu maar gebruiken.

Queen Elizabeth I[729]

Gaat Lauaki nu wel iemand killen 's nachts?

Nelson Mandela[729]

Wel blij dat Lauaki lijk is en niet wolf. Dan was deze kill terecht.

Hopen dat ie wint, maar dan moet ie Djengis erin gooien nu.

Adriaan, heb genoten! Deze rolverdeling is prachtig  :D

Amina van Zazzau[729]

Het is absoluut een mooi spel en een mooie verdeling!
Op zich denk ik dat Lauaki zich prima kan verweren tegen die mislukte wissel nu. Met Nelson dood is hij duidelijk niet gekoppeld en met een leeg adelboard (waarvan ik erop reken dat hij slim genoeg is om die niet meer te vullen) is er niemand die hem kan betrappen daarop.
De verspreking van Indira is me totaal niet opgevallen, alles ging dit spel in het laatste half uur van de nacht en dat maakt een gespannen spelletje. Wel veel meer hulpjes dan ik had verwacht en ook maar 2 startwolven.

Maar echt, een wisselaar die vergeet in te sturen, dan een openbare neutraalclaim probeert en als laatste maar gewoon zichzelf openbaart op het dtopic. Ik dacht dat ik alles gezien had op dit forum, maar zo zie je maar weer dat dat nooit het geval is.

Wel jammer om dood te zijn, ik zat er voor mijn gevoel best lekker in :"(

Nelson Mandela[729]

Naja dat, maar Djengis is bewezen goed nu.

En Djengis wist dat ik Lauaki vertrouwde. Dus ben benieuwd wat ie gaat doen.

Amina van Zazzau[729]

Maar Lauaki is nu dus BM, adel, openbaar zvw met een dode yeti wat niemand nog kan gaan tegenspreken en hij is niet lunchbaar. Ik denk dat hij best wel een kansje maakt :)

Dat Djengis bewezen goed is, klopt, maar ik denk dat Lauaki daar niet per se van op de lynch komt. En de wolven willen Djengis ook wel dood, dus die moeten nu proberen om Lauaki te gaan lynchen met bovenstaande status.

Amina van Zazzau[729]

Oh, zie ik nu dat de lunch van Djengis nog naar mij gewisseld is? Waren we toch nog iets te vroeg met de last-minute stemmen en hebben ze daarop gereageerd of was die al eerder geschoven?

Djengis vroeg me trouwens nog of ik iemand nog had verteld van de wissel naar mij. Ik heb dat in PM inderdaad wel doorgegeven aan Lauaki en Nelson, maar dat maakte voor mijn dood niet uit, want de wolven wisten het niet en het lijk heeft mij niet vermoord. Maar ik snap wel dat dat zo over komt.

adriaan

Nee, de lunch stond na 2x wijzigen gisteravond al vast.

Simile

Als de goedjes en het lijk nu weer een wolf eruitstemmen, de lunch op Dzjenghis of Oda zetten en het lijk de andere wolf pakt wint het lijk