Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Dood en vergeten wie je bent

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:26:56

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Simile

Abraham Lincoln[729]

Ah bah, als we de yeti nu geluncht hadden (wat de opgegeven naam was) had ik 50% kans om te overleven.

Maar ik wilde altijd nacht 1 orcen, de kans dat een yeti naar buiten komt is dan klein. En het wolventeam was klein, het was nogal nodig om een overwicht te kunnen krijgen.

adriaan

De communicatie in het slechtjesboardteam is tot nu toe niet optimaal imo

Julius Caesar[729]

Nou je wordt bedankt he. Ik sta aan de kant van John Wilkes Booth. Haha maar jammer dat zij vergeten waren de naam op te geven voor jullie team

Abraham Lincoln[729]

Citaat van: adriaan op  2 juni 2024, 23:16:47
De communicatie in het slechtjesboardteam is tot nu toe niet optimaal imo

Tsja, niemand begon 2 uur voor tijd over de lunch, dus ik dacht 'dan zeg ik er maar iets over'. Ik kon hem alleen moeilijk posten, alleen wilde ik dat niet meteen weggeven. Als ik niet weet met wie ik samenwerk wil ik dat liever een nachtje voor mezelf houden.

Maar ja, daardoor dacht men blijkbaar dat ik de lunch had gepost, dus daar ging het mis.

Willem van Oranje[729]

Ach Abraham toch, wat doe je me aan!

Simile

Dus de wolven hebben niet geluncht, maar de wisselaar heeft ook niks gedaan? ::) XD

adriaan

Klopt, dus dat compenseert wel weer een beetje

Abraham Lincoln[729]

Citaat van: Simile op  3 juni 2024, 15:10:31
Dus de wolven hebben niet geluncht, maar de wisselaar heeft ook niks gedaan? ::) XD

Die wist natuurlijk gewoon dat de yeti buiten zou komen!

adriaan

Citaat van: Simile op  3 juni 2024, 15:10:31
De wisselaar blijft ook niet echt opletten, want die zet nu iemand op de wissel die openbaar in de discussie neutraal heeft geclaimd. :P

Abraham Lincoln[729]

Lijk in de adel, dat wordt een moeilijk verhaal voor slecht.

Simile

Dat is wel extra AdelLijk.

...

...

...

Ik ga maar weer eens aan t werk.

adriaan

Het lijkt erop dat de Grafdelver op de lunch gezet wordt, dus dit Lijk kan wel eens heel snel actief gaan worden.
Gek genoeg hebben ze wel al geconcludeerd dat Lauaki waarschijnlijk Lijk is, dus waarom ze nu dan een neutraalclaimer gaan lunchen is mij een raadsel. XD

adriaan

Inmiddels is Cleopatra toegelaten tot de adel, dat zag ik ook niet helemaal aankomen. XD