[Welkom] Dood en vergeten wie je bent

Gestart door adriaan, 31 mei 2024, 21:26:56

Vorige topic - Volgende topic

Indira Gandhi[729]

Was vooral na dagen dat je me bleef opgooien op dt dat het de situatie niet beter maakte. Als je vanaf begin had gekomen, had het nog logisch gelijkt. We hebben nogal een rotte start gehad met team slecht dat niet sprak met elkaar. Daarom dat we ook geen lunch hadden.

De geloofwaardigheid was daarom ver zoek. Als ik eerlijk ben heb ik de leugenstem voor jouw gebruikt want anders was je al toen eruit. Misschien moest ik me meer open stellen al had het zoals je zei nog weinig zin. Inderdaad we hadden beter Dzjengis geluncht.

Btw dankje Queen Elisabeth om niet te zeggen dat ik een leugenstem had ingezet in nacht één anders had ik er de tweede avond al uit geweest.

Alexander de Grote[729]

Citaat van: Oda Nobunaga[729] op 12 juni 2024, 22:59:24
Ja ik heb alle scenario's ook wel gewoon afgevuurd op dzjengis (ook daar adel niet benoemd, voor hij alsnog ging twijfelen) en denk dat hij ook daarom niet terug zou gaan wisselen naar het lijk. Ik denk dat ik ook vrij overtuigd door heb gecommuniceerd dat je wel echt sjamaan moest zijn met hoe alles was gelopen en door bij welke spelers je sjamaan had geclaimd :p dus die ging je niet meer geloven ben ik bang.

Was ik al bang voor. Misschien als Indira mij niet had geout haha. Maar ik moest iets. En ik had gelijk dat goed nu ook geen kans meer had ;) dus ik hoopte dat dzjengis nog zou stemmen op t link omdat als ik goed was dat wel de beste optie was om in ieder geval nog een kleine kans op winst te hebben

Alexander de Grote[729]

Citaat van: Indira Gandhi[729] op 12 juni 2024, 23:03:47
Was vooral na dagen dat je me bleef opgooien op dt dat het de situatie niet beter maakte. Als je vanaf begin had gekomen, had het nog logisch gelijkt. We hebben nogal een rotte start gehad met team slecht dat niet sprak met elkaar. Daarom dat we ook geen lunch hadden.

De geloofwaardigheid was daarom ver zoek. Als ik eerlijk ben heb ik de leugenstem voor jouw gebruikt want anders was je al toen eruit. Misschien moest ik me meer open stellen al had het zoals je zei nog weinig zin. Inderdaad we hadden beter Dzjengis geluncht.

Btw dankje Queen Elisabeth om niet te zeggen dat ik een leugenstem had ingezet in nacht één anders had ik er de tweede avond al uit geweest.

Ik wist niet zeker dat je slecht was en ik wilde niet zelf op Lynch belanden. I Ik dacht dat dzjengis mogelijk echt slecht was en wilde m daarom bekijken. Dat hij en ik ineens stemmen gingen vangen had ik niet voorzien. Ook dat Nelson en Cleopatra mogelijk wolf was dacht ik oprecht. Ik hoopte gewoon dat Pericles en ik met 2 sjamaan acties per nacht snel jullie zouden vinden maar dat viel tegen. Ook queen Elizabeth dacht ik op een moment slecht was. Toen Napoleon op jou stemde dacht ik eigenlijk even niet meer dat je slecht was. Pas toen ik jou bekeken had. Maar nou mij outen moest ik je ook wel als optie terug noemen

Indira Gandhi[729]

Vind jammer dat je schuld bij andere legt. Je was in begin weinig actief dus als je echt een team wou zoeken had je beter van begin mij bekeken. Want je blijft zeggen dat ik je op dt gooide. Maar jij was van nacht één ook niet echt behulpzaam tot mij toe.
Had je zelf niet bekend bij Lauaki? Dus is echt in samen hang van momenten.

Ik had bevoordeeld beter moeten opletten de nacht ervoor en Napoleon moeten redden. Pedro had beter niet Amina gekozen maar Dzjengis. We kunnen allemaal op elkaar beginnen  XD

Alexander de Grote[729]

Ik leg de schuld niet op jou. En ik snap dat jullie natuurlijk ook niet weten. Ik heb inderdaad vrij druk gehad op begin en heb wel aantal mensen gesproken, heb met Pericles overlegd wie we wilde bekijken en daarna ben ik mensen gaan bekijken die ik dacht slecht waren, maar ik had niet door dat jij dat was. Hoe moet ik behulpzaam zijn als ik niet weet wie slecht is nog xD. Het is geen verwijt verder.

Alexander de Grote[729]

Alexander de Grote[729]

quote author=Dzjengis Khan[729] link=topic=35677.msg1064156628#msg1064156628 date=1718095036]
Sure.
Ik was de Wisselaar en de enige.

N1 heb ik helemaal niemand gewisseld, omdat ik wilde wachten wie de BM was en die wisselen. Er gebeurde iets in mijn persoonlijke leven waardoor ik de deadline mistte.
Hierdoor was ik ook wat afgeleid en op D2 niet echt aanwezig. Gemist dat QE Neutraal claimde en wilde weer de BM checken omdat dat ook prettig is om in je netwerk te hebben.
N3 heb ik jou gewisseld en zoals je weet, gaat dat niet..
N4 heb ik Alexander gewisseld, dat ging niet. Maar aangezien de Yeti claimde buiten te zijn geweest vond ik dat ik dit niet zomaar openbaar kon maken om slecht daarmee aan de haal te laten gaan.
En dan N5, aangezien Amina bleef claimen dat ze echt wisselbaar was en ik wel een beetje klaar was met elke dag opnieuw op de lynchstemming te staan, heb ik haar gewisseld. Om dit door te laten gaan moest ik niet op de lynch komen dus ik moest het haar wel vertellen zodat het adelnetwerk niet op mij zou stemmen deze keer, maar ik heb haar ook echt meerdere keren gewaarschuwd dat ze dit voor zich moet houden omdat jij Lijk bent maar dat heeft ze dus niet gedaan. Al mijn harde werk en gebluf voor niets.
Ik heb zowel haar als Nelson 1 minuut voor DL de info over Alexander gestuurd, aangezien ik niet verwachtte deze nacht te overleven.
Imagine my surprise dat ze beiden toch nog weer wisselenden naar mij voor hun Lynchstem.  ::)

Ik ben nog steeds erg verbaasd dat jij vind dat ik jou van info moet voorzien, terwijl je wist dat ik niet loog en dat je niet wisselbaar bent. Ook nu probeer je nog steeds mij in diskrediet te brengen door te impliceren dat IK het Lijk wel moet zijn. Nope, afgelopen nacht nog gewisseld dus helaas, die vlieger gaat niet op.
Als je echt zvw bent dan was het helemaal niet nodig om op die wijze de aanval in te zetten en te proberen mijn claim onderuit te halen.
En dan als laatste; Nelson is dood, omdat de wolven dachten dat ze daarmee een koppel zouden doden en jou op die wijze konden uitschakelen.
Dat je ondanks dat alles schijnbaar Amina èn Nelson ervan kon overtuigen jou te blijven beschermen en dat ik loog vind ik wel een complimentje waard!
Is dit een beetje wat je voor ogen had met open kaart spelen Lauaki?

Hoe kom jij er trouwens bij dat ik met Pedro zou samenwerken?
[/quote]

Vond het wel apart hoe dzjengis van adel wist? Al was er niet echt een netwerk. Of miss vanwege de spreidingen steeds dat vermoeden had?

adriaan

Geloof niet dat ie daar ooit een claim van heeft gekregen, maar de conclusie dat er adel was was wel te trekken door inderdaad de spreidingen + stemwissels op het laatste moment om die te creëren

Liliʻuokalani[729]

Pedro is wolf, dus een adelstem op hem zou tocg dubbel tellen, waardoor lijk toch op BM ook al meerderheid had bij niet toevoegen aan de adel? Of mis ik iets?

adriaan

Klopt, dat toevoegen was niet nodig, maar voor de leuk of zo :P

Queen Elizabeth I[729]

Citaat van: Indira Gandhi[729] op 12 juni 2024, 23:03:47

Graag gedaan.

Queen Elizabeth I[729]

Heb nooit echt serieus adel overwogen.

Alexander de Grote[729]

Citaat van: Queen Elizabeth I[729] op 13 juni 2024, 10:39:44
Heb nooit echt serieus adel overwogen.

Gefeliciteerd alvast met de winst haha

Queen Elizabeth I[729]

Haha thanks. Mijn bewondering voor Lauaki is groot.

Nelson Mandela[729]

Djzengis en Lauaki hebben elkaar wel gevonden op adelboard.  ^-^