Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Maar ik zag hem net sterven!

Gestart door adriaan, 15 maart 2024, 13:04:53

Vorige topic - Volgende topic

EliasTheBest

Ok dat was voor mij op het randje afgelopen stemming. Ik zie dat er veel ontwikkelingen zijn. Het lijkt een unanieme stemming te gaan worden. Het lijkt me als het niet klopt dat het vogeltje aan het spit kan de volgende Lynch.

Castiel.

Mijn god... Het is ongelofelijk hoe dit is gelopen... Interessant dat mensen opeens komen beweren dat ze al "op op mij zaten".

Slecht neutraal en hulpjes, contacteer mij aub.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Williambz

Ja als we kijken naar alle bevestigde goedjes kan je veel mensen afstrepen. Had nog eerst veel twijfels bij thelight, maar die is dus bewezen beul. Nog een vogeltje is wel interessant, maar we horen dit nu via een bewezen goedje wat geloofwaardiger klinkt.

Chaosimsystem_

We kunnen dus uit gaan dat Thelight zijn vogeltje gelijk had. Dit is een goede avond geen dode en Simile heeft gedaan(als ze aasgier is) wat ze gezegd had, Falsi is opgegeten.

yasu

yes :) ik ga morgen (kom ik vanavond niet meer aan toe denk ik) even met thelight info naast elkaar leggen. Mijn eigen info samen met het vogeltje en wat we geleerd hebben deze nacht en dan hebben we hopelijk weer een lynchoptie.

Chaosimsystem_

Waarom wordt het spel ineens geleid door Yasu? Oke ze zijn bewezen en zo horen we wel eens een vogeltje fluiten. Al vind ik het zoeken ook wel leuk en bespreken. Nu zitten we te wachten tot de geclaimde alles op tafel gooien, maar ik blijf met vragen?

William die gewoon na een vraag van me over een antwoord dat hij gaf op dt me aanviel alsof hij in een hoekje werdt geduwt. Ik vroeg enkel waarom hij het uittypte van;

Citeerwaarom zou een vogeltje liegen'. Met een verhulling die op de planning stond is dit echter logisch.

En hij begint me ineens ervan te beschuldigen hem schuld in de schoenen te willen schuiven. Vind dit best opvallend voor een goedje dat helemaal niets te verbergen heeft.

Dan heb je nog Redeast en Semi-sjamaan die we helemaal niet hebben gehoord meer. 

Simile ook ze heeft gezegd en gedaan wat ze gezegd heeft, maar is voor de rest ook niet meer op dttopic geweest en heeft zich zo wat terug getrokken. Is ze slecht aan haar prooien niet, als haar echte prooien is en ze niet schuilt achter een partner, maar dat weten we nooit.

Simile

Nou Chaos, dat je nog niet gelooft dat ik goed ben is tot daaraantoe, dat is ook moeilijk te bewijzen. Maar mij betichten van niet meer op dtopic komen is imho nogal onterecht.
Geen idee overigens wat je met je laatste zin vol prooien bedoelt, die kan ik niet ontcijferen.

yasu

Nou ja kijk, meedenken is altijd logisch, want onze info is altijd afhankelijk van bewezen goedjes of visioenen welke verstoord kunnen worden xD

Hierbij wel de laatste informatie voor nu. Waterwork en William kunnen NIET samen winnen. Andere informatie lijkt ertoe te wijzen dat William de nee veroorzaakt en dus geen goedje zou zijn, er zijn echter wel mogelijkheden waarop het toch waterwork zou kunnen zijn, maar voor nu neig ik toch, ook door mijn eigen eerdere verdenkingen wel naar William.

redeast

Citaat van: Chaosimsystem_ op 23 maart 2024, 23:51:17
Waarom wordt het spel ineens geleid door Yasu? Oke ze zijn bewezen en zo horen we wel eens een vogeltje fluiten. Al vind ik het zoeken ook wel leuk en bespreken. Nu zitten we te wachten tot de geclaimde alles op tafel gooien, maar ik blijf met vragen?

William die gewoon na een vraag van me over een antwoord dat hij gaf op dt me aanviel alsof hij in een hoekje werdt geduwt. Ik vroeg enkel waarom hij het uittypte van;

Citeerwaarom zou een vogeltje liegen'. Met een verhulling die op de planning stond is dit echter logisch.

En hij begint me ineens ervan te beschuldigen hem schuld in de schoenen te willen schuiven. Vind dit best opvallend voor een goedje dat helemaal niets te verbergen heeft.

Dan heb je nog Redeast en Semi-sjamaan die we helemaal niet hebben gehoord meer. 

Simile ook ze heeft gezegd en gedaan wat ze gezegd heeft, maar is voor de rest ook niet meer op dttopic geweest en heeft zich zo wat terug getrokken. Is ze slecht aan haar prooien niet, als haar echte prooien is en ze niet schuilt achter een partner, maar dat weten we nooit.

Ik wil prima vulling posten om maar te kunnen posten, maar ik het weinig te zeggen momenteel. Ik vertrouw er op dat Yasu de waarheid spreekt, dus mijn stem gaat waarschijnlijk naar Waterwork of William, nog even afhankelijk van mijn eigen inschatting. Overigens heb ik wel gehoord dat er een Wolventovenaar in dit spel zit/zat, waardoor het visioen niet geheel betrouwbaar is. Ik vraag me ook af waar het vogeltje nu heen is, want ik schrijf die persoon nog niet helemaal af als GS koppel

yasu

De info is gecombineerd met het vogeltje, maar idd blijft er een optie dat mijn info of de info van het vogeltje niet klopt door visioenverstoring of dat het vogeltje onderdeel is van een g/s koppel, al zijn er maar weinig scenario's nog waarin dat zo blijkt.

Simile

Dan ben ik wel benieuwd wat @Williambz en @Waterwork voor zich te zeggen hebben. Er is voor beide een case te maken obv dtopic maar ik heb geen flauw idee wat ze daarbuiten hebben gedaan.

Waterwork

Om eerlijk te zijn heb ik met zeer weinig mensen genetwerkt. Alleen met Yasu, Thelight, Bloodwolf, Chaos en heel eben Dragonfly. Ik weet van mezelf dat ik goed ben dus mijn stem zal gaan naar William. Ik denk wel dat hier iemand kan bevestigen dat ik William al een paar dagen noem als potentieel slechtje.

EliasTheBest

Ik moet zeggen dat de vorige speeldag een soort van dooddoener is aangezien de Lynch al vast stond. Die dag ervoor was natuurlijk een heerlijke weerwolvendag. Zelf had ik William niet zo hoog staan maar met de info, van onze naar mijn mening goedjes, kunnen we er vanuit gaan dat hij wel slecht is.

Thelight288

Ik denk ook wel dat t william moet zijn met info die we hebben en als t niet klopt weten we ook waar we moeten Zitten als goed is. Heb nog over paar scenarios nagedacht zal die morgen even uittypen. Maar dan nog lijkt t me meest waarschijnlijke scenario dus wel dat William gewoon slecht is, ook mist ik inderdaad beetje zijn energie die hij er zoals Yasu al keer benoemde als goedje makkelijker in stopt.

Simile

William heeft tijd zat gehad om te reageren en hoewel ik WWs verdediging ook niet geweldig vind heeft hij iig voor hem spreken dat hij Shaddow stemde dag 3, van wie ik nu vermoed dat het een slechtje was.