Nabespreking - Hopelijk gaat nu iedereen door voor de 800

Gestart door yasu, 26 november 2023, 16:33:15

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Gefeliciteerd aan de overgebleven spelers. Het was naar ons idee een erg leuk spelletje. De chaos door heel het spel heen omtrent hoe om te gaan met de twee rollen en welke tactieken hieruit voortvloeiden vond ik persoonlijk erg leuk om aan te zien. Aan de andere kant begrijp ik ook dat dit een zeer vermoeiend spelletje voor spelers kan zijn en ben ik enorm blij hoe het de meesten toch het einde goed hebben weten te behalen en er ook zeer weinig inactiviteit was, daarvoor onze dank. Naar mijn idee had het ook heel anders kunnen lopen, bijvoorbeeld door het koppel fannieklm Waterwork welke begonnen als gg gs koppel en uiteindelijk zijn omgetoverd tot een gg ss koppel, een lunch of lynch aan een kant had het spel volledig om kunnen gooien en had het einde kunnen zijn betekenen voor de even kant.

Hopelijk hebben jullie plezier beleeft aan dit spel, onlangs de waarschijnlijk frustrerende momenten die aanwezig zullen zijn geweest. Ik zal zodirect alle boards zichtbaar maken voor alle spelers waardoor iedereen ook beide rolverdelingen kan inzien. We hebben expres de rolverdelingen redelijk los van elkaar gemaakt en verder de randomizer volledig zijn gang laten gaan bij het uitdelen, dit leverde een leuke combinatie op waarbij ook niemand een dubbele rol heeft ontvangen. Indien er nog opmerkingen zijn of tips dan horen wij deze natuurlijk ook altijd graag.

Falsifica

Nice! Gefeliciteerd!
Zoals ik thelight al gepmt had:

https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=35174.msg1064142291#msg1064142291
Rol Even (Lees de eerste hoofdletter van elke zin)

https://weerwolvenvanwakkerdam.be/index.php?topic=35174.msg1064142408#msg1064142408
Wie ik vermoord heb.

Als jullie dit gezien hadden was ik wel 100% lynch geweest.
Ik heb het overleefd omdat de even wolven dit wel gezien hadden (Inuzuki). (6)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Simile

Lekker  :D

Ik baalde zo  hard toen ik al slecht had gekozen op even (voor de lol, zonder contact) en meteen Perry en Inu eruitvlogen dat ik mijn pijlen al vrij snel richtte op winnen met oneven goed ;D

Falsifica

Yasu en Mexicanobroeder, damn, die rolverdeling was fantastisch!
Complimenten!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

yasu

Dankjewel! Ik heb alle boards zichtbaar gemaakt en het karma voor iedereen uitgedeeld.

Simile

Zo, ik ben bijgelezen. Dit spel had compleet anders kunnen uitpakken  :o

Top yasu en Mexicanobroeder  :D

adriaan

Ik raakte mijn Welprol kwijt voordat ik kon opgroeien. En ik raakte mijn Wisselaarsrol kwijt aan iemand die dezelfde nacht nog geconverteerd werd. :")
Ik was wel een beetje een pechvogel

Simile

Citaat van: adriaan op 26 november 2023, 18:46:08
Ik raakte mijn Welprol kwijt voordat ik kon opgroeien. En ik raakte mijn Wisselaarsrol kwijt aan iemand die dezelfde nacht nog geconverteerd werd. :")
Ik was wel een beetje een pechvogel

Auw, ja dat is vrij pijnlijk!

Ik vraag me af, gezien jouw welprol doorging naar Apostaat Wannas, zou die zijn opgegroeid tot volbloed wolf als hij niet was doodgegaan?

yasu

Even een citaatje van de uitleg van de Raddraaier
CiteerEen Welp wiens rol geruild wordt kan niet meer opgroeien. Mocht de Welp in handen komen van een slechtje of neutraaltje die slecht gekozen/een slechte rol geroofd heeft, kan deze wel opgroeien als deze speler niet al aanwezig is op het wolvenboard.
Zie dikgedrukt :D nee dus, wel subtiel opgeschreven, dus je moet de zin redelijk goed lezen haha

Nephtysis

Als meekijker vroeg ik me net even iets af. Adriaan is in nacht 3 gewisseld met Robin (die direct geconverteerd is). Vervolgens sterft Adriaan in nacht 5 (wanneer de volgende wissel zou zijn). Hoe is dat wisselnetwerk bekend geworden dat dit later een argument werd tegen thelight?

Waarom hebben jullie dat wisselnetwerk met adriaans vertrek niet een stille dood laten sterven?

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

adriaan

Overigens heb ik het hele spel geen contact met andere even slechtjes gehad en heb ik daar dus gewoon gespeeld alsof ik goed(-goed) was, mijn reddingsactie op Perry dag 2 was omdat ik echt dacht dat hij goed was en dat er dom geschaapt werd op hem. Had dus hetzelfde gedaan als ik goed/goed was. Maar blijkbaar was dat dus erg dom. ::)

CarnageRazor

Echt onwaarschijnlijk goed ineengestoken. Bedankt spelleiders!

Langs beide kanten fel en tactisch sterk gespeeld.
Ik zat letterlijk tussen 2 groepen wolven zonder enige argwaan.
Omdat beide eigenlijk met.goed wouden winnen aan oneven of even zijde.
Langs een kant zeer goed gelovig geweest.

De enige reden dat ik niet gelynched of gelunched ben is volgens mij
Omdat ik zo'n bot mes was deze spelronde   :D

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

thelight288

Citaat van: Nephtysis op 26 november 2023, 22:20:17
Als meekijker vroeg ik me net even iets af. Adriaan is in nacht 3 gewisseld met Robin (die direct geconverteerd is). Vervolgens sterft Adriaan in nacht 5 (wanneer de volgende wissel zou zijn). Hoe is dat wisselnetwerk bekend geworden dat dit later een argument werd tegen thelight?

Waarom hebben jullie dat wisselnetwerk met adriaans vertrek niet een stille dood laten sterven?

Omdat ik denk ik bekend was dat robin met Adriaan was geruild ze verwachte sowieso nog wissels. Al was mislukt wisselen claimen met fsnne of ww slimmer haha. Ik weet het verder ook niet

Robin89

Citaat van: Nephtysis op 26 november 2023, 22:20:17

Om vertrouwen te winnen vooral. Het was eerst ook de bedoeling om met heel iemand anders te wisselen (wannas) en dan zou ik zeggen dat het was mislukt. Maar last minute liep het heel anders en werd hij lynch en vroeg falsifica of ik met thelight wilde wisselen. Toen had ik niet veel keuze meer dan maar te zeggen dat dit gelukt was.

Rich