Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!

Gestart door yasu, 8 november 2023, 18:37:01

Vorige topic - Volgende topic

fannieklm

Falsifica

Ik ben Prins op even nachten.
Ik had de lynch overleeft als ik het was geworden.

Vandaar dat ik nog zo hectisch speelde de laatste paar uur.
Ik wou verdacht zijn, want dan was mijn case nog sterker.
Ik heb het gered gelukkig, dus ik heb mijn stemrecht nog.

Ik heb dit spel nog nooit een niet-wolf eruit gestemd en ben ook niet van plan dit nog te laten gebeuren.

Kan een speler met dodende krachten als die er is TheLight of 123Berber wateren?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

thelight288

Ik was burger, robin kreeg mijn rol. Denk dat er nog mogelijk een omegawolf is. Al is dat vrij sterk, maar denk dat hij vorige nacht na de wissel dan nog geconverteerd is moet wel

thelight288

Ik wil nu best op oneven focussen nu daar 2 wolven dood zijn, maar ik wil me bewijzen ik ben nog wisselaar en kan nog doorwisselen. Ik ben nog steeds van mening dat makkelijk op even hadden kunnen winnen.

Falsifica

Wat ik niet snap he, thelight, waarom wil je niet dat we 123berber lynchen ipv jou?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Ik bedoel je geeft aan nog te wisselen en komt met een speltechnisch goed verhaal waarom je wel nog wisselbaar bent.

Dus dan lynchen we toch 123Berber?
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Triple post, maar laat me mijn stem uitleggen:

Het is vrij duidelijk dat Robin en 123Berber samen werkten.
Als je terug leest, stemmen zo op elkaar in dat ik slecht ben.

Jij claimt je te kunnen bewijzen en je claimt niet dood te gaan aan het water van een priester, TheLight288.

Voor het eerst dit spel reageer je niet op mijn posts in dtopic.
Misschien ook omdat je per pm mij verteld dat je al wist dat Robin wolf was en je niet bewijsbaar bent.

Dat schreeuwt in mijn hoofd, jij kan niet de lunch bepalen.
Als Berber de laatste wolf is, ga jij mee dood.
Daarom is het ontzettend belangrijk dat er een nieuw doelwit, buiten jullie twee naar voren komt.

Ik stem Berber, want vermoedelijk is er dan geen lunch meer op oneven.
Dit is een oneven nacht, dus vannacht geen lunch bevestigd dat.
- Captain Jack Sparrow

thelight288

Ik had vrij druk vandaag, dus heb wel idd ff alles gelezen maar niet tijd gehad om te reageren. En idd heb ook via pm al meeste gezegd. Enige manier dat ik te bewijzen ben is met jullie bewijzende rol.

Wazigekip

Citaat van: thelight288 op 24 november 2023, 23:14:10
Ik had vrij druk vandaag, dus heb wel idd ff alles gelezen maar niet tijd gehad om te reageren. En idd heb ook via pm al meeste gezegd. Enige manier dat ik te bewijzen ben is met jullie bewijzende rol.
Ik dacht dat je eerder aangaf op dit moment wisselaar te zijn. Het lijkt mij dat je je ook heel makkelijk kunt bewijzen door met iemand te wisselen de komende nacht. Ik kan me niet voorstellen dat er geen wisselbare spelers meer rondlopen.

Rich

@Lan nog wel even je oude stem doorstrepen aub, anders geldt hij niet ;)

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

Simile

thelight288

Ik ben echt geen wolf als iemand slim was had die mij gecheckt iig, ik bedoel ik dacht dat de reden was waarom mensen maar op Berrie gingen. Ik wist wel dat hij waarschijnlijk oneven slecht was, maar omdat we elkaar 100% vertrouwde op even heb ik nadat de oneven goedjes moeilijk deden besloten om ze tot laatste moment te helpen