Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!

Gestart door yasu, 8 november 2023, 18:37:01

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Waarom kom je hier pas nu mee?

Had je niet gelijk je ermee kunnen bemoeien toen Lan zich verdedigde?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Citaat van: 123berber op 21 november 2023, 18:27:43
Ik ben ook niet gehackt afgelopen nacht. Lijkt me een slechte hacker te zijn. Blijkbaar dus al nacht 2 een kant gekozen? misschien dat we voor de even slechtjes voorzichtig kunnen gaan kijken naar de spelers waarbij Lan zich comfortabel genoeg voelt om direct rollen uit te wisselen en met diegene een kant te kiezen?

@Falsifica wat denk je dat ik hier doe?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Robin89

Citaat van: 123berber op 21 november 2023, 20:26:43
Ik hoor net dat ik dingen door elkaar haal en dat Adriaan niet even bewezen is, maar oneven. Ik ben helemaal goed EN niet geraddraait. Robin kan bevestigen, evenals Thelight inmiddels waarom ik daar goed ben.

Jawel er is wel geraddraait (Kijk naar het verhaal van TL) Maar IK BEN NIET geraddraaid. Er zijn andere namen in de hussel terecht gekomen, want ik ben nog steeds wat ik al die tijd al was.

Klopt, Berber is goed aan de even kant. En aan die kant was de raddraai, dus hij heeft geen enkel belang om daar over te liegen. Adriaan daarentegen wel. Want die is enkel aan de oneven kant bewezen.

Ik heb het idee dat iedereen nu even en oneven door elkaar aan het gooien is XD Maar het is wel belangrijk om nu even scherp te blijven met z'n allen.

Thelight288

dus ik snap de stemmen op berrie niet. tenzij dit even wolven zijn die nu op hem stemmen

Falsifica

Citaat van: 123berber op 21 november 2023, 20:29:07
Citaat van: 123berber op 21 november 2023, 18:27:43
Ik ben ook niet gehackt afgelopen nacht. Lijkt me een slechte hacker te zijn. Blijkbaar dus al nacht 2 een kant gekozen? misschien dat we voor de even slechtjes voorzichtig kunnen gaan kijken naar de spelers waarbij Lan zich comfortabel genoeg voelt om direct rollen uit te wisselen en met diegene een kant te kiezen?

Falsifica wat denk je dat ik hier doe?
Excuus, overheen gelezen.

Kan het zijn dat iemand anders in jouw plaats is gekomen dmv bijv. huidenwisselaar?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

123berber

Dat zou kunnen, maar die zou dan ook goed moeten zijn aangezien die dan huidenwisselaar was. Die heeft geen enkele reden te verzwijgen geraddraait te zijn, dus ik vermoed dat Lan gewoon liegt over de namen.

Thelight288

waarom adriaan wel verdedigen omdat die aan een kant goed is en berrie niet als die aan andere kant goed is. al zie ik adriaan slecht zijn op de even dagen. heeft mijn voorkeur op iemand die ik beide dagen verdenk

Falsifica

Lan, kun je nog eens herhalen wie jij geraddraait hebt.

3 namen.
- Captain Jack Sparrow

Lan

123berber, Adriaan en mezelf als oorspronkelijke doelwitten, waarvan ik alleen van mezelf weet dat dit niet is gelukt.

123berber

Falsifica

Er kan ook nog een koppel rondlopen, die mogelijkheid hebben we.
Dan is er voordeel uit te trekken voor een goede huidenwisselaar op 123berber om niet naar voren te komen.

We hebben nog 15min.
Ik was al bang dat dit een lastminute ellende ging worden.
- Captain Jack Sparrow

Wazigekip

Aangezien meerdere spelers momenteel in durven te staan voor de goedheid van 123berber op de even dagen lijkt het er voor mij toch op dat Lan zijn verhaal niet klopt. In dat geval ga ik toch op Lan stemmen. Dat hij een slechte raddraaier is weten we immers niet zeker, hij kan ook gewoon een wolf zijn.

adriaan

Ik heb me inderdaad oneven bewezen en even niet. Denk dat er gebruik wordt gemaakt van het onfortuinlijke feit dat ik een even wolf heb verdedigd dus toch wel "zal liegen". Lan komt zijn geloofwaardigheid niet ten goede door pas heel laat en privé met het verhaal te komen (ook al had ik het van thelight al gehoord). Lan zal wel een slechte hacker zijn, en als thelight inderdaad gehuidenwisseld met hem stond heeft hij per ongeluk niet zichzelf gehackt dus zal hij even wel een krachteloos hulpje zijn, het heeft niet veel zin om daarop te stemmen (denk ik). Oneven zou hij natuurlijk nog wolf kunnen zijn maar daar weten we helemaal niks van. Ik heb met wat ik weet ook de neiging op Wannas te stemmen

fannieklm

ik vind die hele raddraai nog steeds een raar verhaal.
Ik denk dat Lan liegt met de namen in de mix.
en dan denk ik ook dat wannas iemand is waar hij dat voor zou doen.

Thelight288

goeie lynch! en adriaan was inderdaad slecht even denk ik, want die heeft mijn rol. en hij claimde ook een andere rol volgens mij. Lan vertelde denk ik half de waarheid. wel adriaan in de raddraai, maar niet berrie.