Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!

Gestart door yasu, 8 november 2023, 18:37:01

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Wannas stond al bij m'n verdachten en daar is niks aan veranderd dus ga ik ook op Wannas. Liever een waarschijnlijke wolf er uit dan een waarschijnlijk hulpje. Ik ben zo afwezig, kan evt wel stem veranderen maar dan moet iemand me per WA even aanspreken.

Thelight288

maar Lan bevestigd sowieso dat er geraddraaid is en op zichzelf stond en hij niet meegegaan is in de raddraai en dat is niet gebeurd. mijn verhaal wordt hier sowieso mee bevestigd. dus ik vind op mij stemmen in die gedachte helemaal bizar tbh. zoals @Simile  Ik heb ook liever niet Lan zelf, omdat hij dan idd maar hulpje is max. en zijn lynch opzich ook niet veel info geeft waarschijnlijk. Van Lan heb ik meeste aanwijzingen dat die zou liegen.

Falsifica

Ik volgde enkel stem om juist deze discussie op te wakkeren.

Ik denk zelf dat je inderdaad wel de raddraaier bent. Maar er zijn 2 opties maar:
- je hebt 2 onbekenden en de apostaat gehackt, want dit brengt chaos voor goede spelers.
- je hebt random 3 spelers gehackt, want dit brengt chaos voor iederen.

Ik durf zelfs te stellen, dat je je actie hebt gebruikt omdat je bang bent anders niet meer het te kunnen. Dit was de enige nacht waarop het kon met deze verdeling.
Als ik raddraaier was, had ik precies hetzelfde gedaan. Sowieso actie gebruiken.

Maar nu jij niet de moeite doet je te verdedigen, heb ik totaal geen keus dan te volgen. Want zo ontstaat er leven hier op dtopic.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

als lan niet liegt betekend toch dat berrie en adriaan liegen. dus dat ik wordt aangevallen hierop vind ik echt heel gek tbh

Falsifica

Nouja stel dat jouw scenario klopt. Is een van hun een wolf, dan zou ik jou ook aanvallen / of me volledig stilhouden.

Maar dat kan enkel in het geval dat Lan geen slechte raddraaier is. Want zoals Lan zelf al zei, is 2 slechtjes en een goedje raddraaien, als slechte raddraaier, een sprookje.
Dus waarom zouden we onder die logica dan juist Lan lynchen? Daar is totaal geen reden voor.
Daarbij gaat het om de even nacht en we zitten nu in oneven, er is geen manier nu om erachter te komen of deze spelers liegen. Sterker nog, jij gaf al aan Berber te geloven en veel spelers achter de schermen vertrouwen Adriaan al. We kunnen niet echt hun lynchen nu, zonder enig bewijs terwijl het oneven nacht is.
We kunnen het wel, maar het is niet logisch.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Lan

Ik denk dat niemand betwist dat er een raddraai is gedaan, gezien zowel Thelight als ik dat aangeven (en wachten tot eventueel nacht 6 . Ik heb mezelf gekozen (dit wordt ook bevestigd door Thelight, althans, dat ik in de actie zat), Adriaan en 123Berber. Adriaan verdenk ik (dit kan Robin hopelijk bevestigen), en 123Berber was voor mij een groot vraagteken.

Ik ben het eens met Thelight, Thelight kan vanuit mijn perspectief in ieder geval op de even kant niet slecht zijn. Gezien zijn houding zou ik slecht bij oneven niet vreemd vinden, maar naar aanleiding van het huidige verhaal op hem stemmen vind ik vreemd.

Thelight288

ja oke het is oneven, maar bij dood zie je beide rollen dus het geeft toch zeker info? redeast of inu hebben we ook op de andere dag omgelegd dan ze slecht waren, hoezo is dit ineens anders? of wil je nu even wolven beschermen? maar ja vooruit. als adriaan oneven vertrouwd wordt dan zou ik die nu ook niet lynchen. ik kan opzich met wannas leven ook

Thelight288

Citaat van: Lan op 21 november 2023, 19:55:34
Ik denk dat niemand betwist dat er een raddraai is gedaan, gezien zowel Thelight als ik dat aangeven (en wachten tot eventueel nacht 6 . Ik heb mezelf gekozen (dit wordt ook bevestigd door Thelight, althans, dat ik in de actie zat), Adriaan en 123Berber. Adriaan verdenk ik (dit kan Robin hopelijk bevestigen), en 123Berber was voor mij een groot vraagteken.

Ik ben het eens met Thelight, Thelight kan vanuit mijn perspectief in ieder geval op de even kant niet slecht zijn. Gezien zijn houding zou ik slecht bij oneven niet vreemd vinden, maar naar aanleiding van het huidige verhaal op hem stemmen vind ik vreemd.

ik heb oneven verder zelf weinig info. dus ga ik iig op info af waar ik wel meer weet. ook zijn de oneven slechtjes unaniem of met een even moord eruit gegaan dus kan daar zelf weinig aan vast knopen zonder verdere info. ik wordt graag op welke manier dan ook gecontroleerd als er twijfel is of ik oneven slecht ben. maar de 2 stemmen op mij komen nu vanwege mijn verhaal over raddraai volgens mij en dat vind ik gek.

Robin89

Citaat van: Lan op 21 november 2023, 19:55:34

Ik kan inderdaad bevestigen dat Lan Adriaan aan de even kant verdacht vindt/vond. Maar nogmaals: ik vind het in deze hele situatie niet slim en logisch om op Lan te stemmen XD

Simile

Het wordt vreemder en vreemder :

Inmiddels weet ik nu dat de raddraai tussen thelight, 123berber en adriaan heeft plaatsgevonden (dit wist ik eerder niet en dacht dat de beschuldiging op Lan gewoon verzonnen was, vandaar mijn stem). Vanuit netwerken inmiddels meegekregen dat adriaan waarschijnlijk goed is, waarom lynchen we berber dan niet, dat is dan toch vijwel zeker de ex-apostaat?

Als er betere redenen zijn om op Wannas te stemmen ipv berber sure maar die zie ik ook niet.

Ik verander mijn stem naar berber.

Robin89

Citaat van: Simile op 21 november 2023, 20:15:32
Het wordt vreemder en vreemder :

Inmiddels weet ik nu dat de raddraai tussen thelight, 123berber en adriaan heeft plaatsgevonden (dit wist ik eerder niet en dacht dat de beschuldiging op Lan gewoon verzonnen was, vandaar mijn stem). Vanuit netwerken inmiddels meegekregen dat adriaan waarschijnlijk goed is, waarom lynchen we berber dan niet, dat is dan toch vijwel zeker de ex-apostaat?

Als er betere redenen zijn om op Wannas te stemmen ipv berber sure maar die zie ik ook niet.

Ik verander mijn stem naar berber.

Haal je nu niet de even en de oneven kant door elkaar? Wat ik heb begrepen, is dat Adriaan aan de even kant - waar de raddraai heeft plaatsgevonden - zeker niet waarschijnlijk goed is. Aan de oneven kant wel.

Wazigekip

Ik denk persoonlijk dat de verhalen van thelight en Lan waarschijnlijk beide wel kloppen. En aangezien Adriaan en 123berber ontkennen te zijn gehackt zijn die waarschijnlijk beide slecht. Een slechte hacker die alleen slechtjes in zijn hack gooit klinkt inderdaad wel een beetje raar en verspilling van krachten. Betreffende de even rollen dus.

123berber

Even scherp blijven mensen, Adriaan was even bewezen. Evenals heb ik mensen die bij even mijn goedheid bevestigen kunnen. De apostaat kan never nooit bij mij vandaan komen.

We hebben te maken met een slechte raddraaier, aangezien zowel bewezen Adriaan als ik aangeven niet geraddraait te zijn. Hoe kunnen jullie het verhaal van Lan dan alsnog geloven?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

Citaat van: 123berber op 21 november 2023, 20:22:35
Even scherp blijven mensen, Adriaan was even bewezen. Evenals heb ik mensen die bij even mijn goedheid bevestigen kunnen. De apostaat kan never nooit bij mij vandaan komen.

We hebben te maken met een slechte raddraaier, aangezien zowel bewezen Adriaan als ik aangeven niet geraddraait te zijn. Hoe kunnen jullie het verhaal van Lan dan alsnog geloven?
Een slechte raddraaier die niet geraddraait heeft?
- Captain Jack Sparrow

123berber

Ik hoor net dat ik dingen door elkaar haal en dat Adriaan niet even bewezen is, maar oneven. Ik ben helemaal goed EN niet geraddraait. Robin kan bevestigen, evenals Thelight inmiddels waarom ik daar goed ben.

Jawel er is wel geraddraait (Kijk naar het verhaal van TL) Maar IK BEN NIET geraddraaid. Er zijn andere namen in de hussel terecht gekomen, want ik ben nog steeds wat ik al die tijd al was.

WCeend!! Zomerspelen 2014