Discussie - Worden jullie toch die discussies niet een keer zat? wij niet!

Gestart door yasu, 8 november 2023, 18:37:01

Vorige topic - Volgende topic

Rich

domien

"In this world there are no sides, just players"

Shaddow

Nog steeds geen ansichtkaart, dus mijn stem gaat naar Simile.

Citaat van: Perry26 op 11 november 2023, 21:49:19
Nouja, we zijn op zoek naar weerwolven. Je afvragen hoeveel er zijn is zeer nuttig voor het vormen van scenario's.
Sorry je hebt helemaal gelijk.

Voor een accurate telling van het aantal weerwolven, wil ik graag alle weerwolven vragen zich te melden.

Anders ga ik uit van iets tussen de 1/3e en 1/4e, maar zie ik echt niet hoe ik daar meer informatie uit zou moeten hebben - of iemand die niet op het wolvenboard zit.

RoodHapje

Zo'n langzame dag, ik was al bijna vergeten dat ik aan het spel meedeed. Ik stem op Thelight!

Falsifica

Na de nacht wordt het vast gezelliger.
Of je liegt natuurlijk, en hebt het al heel gezellig op het wolvenboard.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wazigekip

Ik vind dat Simile heel goede argumentatie heeft waarom ze een goede burgemeester zou zijn, dus krijgt ze ook mijn stem.

fannieklm

Robin89

Ooh dit is wel interessant. Lynn claimde 2x neutraal en er waren een hoop mensen die hiervan op de hoogte waren. Al deze mensen zie ik haar niet heel snel op de lunch plaatsen gelet op haar claim. Dus ik zou nu denken dat de wolven tussen de mensen zitten die nog niet enorm hebben genetwerkt en niet op de hoogte waren van Lynns claim?

CarnageRazor

2x First Blood, arme Lynn.

Gefeliciteerd met de hoed Smillie. Veel succes!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wannas

Citaat van: Robin89 op 13 november 2023, 21:39:33
Ooh dit is wel interessant. Lynn claimde 2x neutraal en er waren een hoop mensen die hiervan op de hoogte waren. Al deze mensen zie ik haar niet heel snel op de lunch plaatsen gelet op haar claim. Dus ik zou nu denken dat de wolven tussen de mensen zitten die nog niet enorm hebben genetwerkt en niet op de hoogte waren van Lynns claim?

Ja ze had dit ook met mij gedeeld, alleen te laat om iets terug te claimen. Ze gaf bij mij juist wel aan niet heel veel contact te hebben nog...?

thelight288

Robin89

Citaat van: Wannas op 13 november 2023, 22:00:36
Citaat van: Robin89 op 13 november 2023, 21:39:33

Ja ze had dit ook met mij gedeeld, alleen te laat om iets terug te claimen. Ze gaf bij mij juist wel aan niet heel veel contact te hebben nog...?

Dan blijven er alsnog een hele hoop mensen over dus... ik weet dat iig Lan, Thelight, Fannie, Carnage, Berrie en Waterwork op de hoogte waren van Lynns kantclaim (en Wannas en ikzelf dus). Al die mensen staan nu toch wel lager op mijn lijstje...

Shaddow

Ja same, denk dat ze best veel mensen heeft benaderd.
Het zou nog kunnen dat er een huidenwisselaar of dergelijk actief was, of dat een welp iets te enthousiast was.

Perry26

Citaat van: Robin89 op 13 november 2023, 22:13:48
Dan blijven er alsnog een hele hoop mensen over dus... ik weet dat iig Lan, Thelight, Fannie, Carnage, Berrie en Waterwork op de hoogte waren van Lynns kantclaim (en Wannas en ikzelf dus). Al die mensen staan nu toch wel lager op mijn lijstje...
Ik had het er ook met William en Kay over, en volgensmij nog meer mensen die daar niet tussen staan maar ik heb geen zin om mijn hele pb inbox door te gaan.

Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat letterlijk iedere speler dit wist inmiddels XD.

adriaan

Mij sprak ze al aan met haar kantclaim, dus ik hoefde daar zelf niet eens iets voor te doen. Misschien hebben de oneven wolven haar maar geluncht omdat met 2 neutrale rollen de kans groter was dat één van de rollen grafdelver was.