Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Dag wolven,

Wees welkom in Wakkerdam! Maar wie zijn jullie allemaal?
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Morana

Hey Hoi! Wie zijn mijn medewolven/ slechtjes?  ;D

Foxi

Lynn

Foxi

Ik ben een gewone weerwolf, maar door mijn startitem kan ik wel de lunch converteren. Willen we dit gelijk nacht 1 doen?

Lynn

ook gewone weerwolf, met een item dat ik kan gebruiken op een speler en daarop slagen alle nachtacties maar 1 op 2.

over de conversie, ik ben persoonlijk van mening dat we dit gelijk gebruiken, daarna kan je eventueel andere items te pakken krijgen en we hebben ineens 1 meer aan onze kant staan.

@bert-boefjes @123berber kunnen we meerdere items te gelijk hebben of ruilen we het vorige in?

Lynn

ik ben naar het ziekenhuis gegaan en ik kan dus van huid wisselen.

als ik nu lunch zou worden, dan sterft de andere persoon, sterft die dan met zijn eigen rol of met de mijne? Als deze persoon met zijn eigen rol zou sterven is dit wel een goede basis voor me aangezien ik dan lunch geweest zou zijn en iedereen kan zien dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan.

wat denken jullie?

Morana

Ik ben ook een normale weerwolf heb helaas niet iets dat ik direct kan gebruiken.

Citaat van: Lynn op 15 april 2023, 11:06:01
ik ben naar het ziekenhuis gegaan en ik kan dus van huid wisselen.

als ik nu lunch zou worden, dan sterft de andere persoon, sterft die dan met zijn eigen rol of met de mijne? Als deze persoon met zijn eigen rol zou sterven is dit wel een goede basis voor me aangezien ik dan lunch geweest zou zijn en iedereen kan zien dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan.

wat denken jullie?

Dat is wel een mooie tactiek!

Citaat van: Foxi op 15 april 2023, 10:39:37
Ik ben een gewone weerwolf, maar door mijn startitem kan ik wel de lunch converteren. Willen we dit gelijk nacht 1 doen?

Graag! Beter dit meteen benutten dan dat je opeens zou sterven en we de conversie missen

Lynn

Wie willen we converteren dan?

en met wie wissel ik van huid?

Foxi

Huidenwissel werkt volgens mij niet zo, dat is alleen met valse engel als ik het goed onthouden heb.

Daarbij willen we de lunch converteren, dus als het goed is sterft er niemand

Morana

Ohja die combinatie gaat het niet worden denk ik. Met wie je huid wisselt moet je denk ik dan zelf maar bedenken. Zullen we Erwipro converteren? Ook weer een tijd geleden dat hij heeft meegespeeld en dan blijft hij hopelijk ook langer leven?

Of een andere speler die lang niet heeft meegespeeld.

Lynn

de lunch converteren? willen we niet minder mensen en meer mensen bij ons?

dus iemand converteren en lunchen

Morana

Het voorwerp van Foxy kan alleen de lunch converteren, dus dat is een conversie ipv een lunch

Foxi

Ja ik heb drank der verandering, dus ik kan de lunch converteren ipv lunchen

Lynn

Citaat van: Morana op 15 april 2023, 11:30:55
Het voorwerp van Foxy kan alleen de lunch converteren, dus dat is een conversie ipv een lunch

Oh zo, ik las het verkeerd :p ja dan gaat mijn tactiek niet werken. tenzij we wachten met converteren.