Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welkom wolven!

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 16:05:03

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

:-\

Weer teruggekregen..

Mexicanobroeder

Ik heb een brief van de koning die ik hoop vandaag in te zetten als we Bloodwolf niet gelyncht krijgen. Dan wil ik het ziekenhuis in en wisselen zodat een lynch op mij alsnog misgaat. Ik wil vooral dat niemand in de kroeg mij gaat controleren (al heb ik een deurketting dus de vraag is hoe interessant dat is). Misschien dat Mala naar de kroeg kan om dat te blokkeren?

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Mexicanobroeder

Ik heb weer een afzetlint, zal ik het observatorium weer slopen? En wie gaan we vandaag proberen te converteren? En met wie zal ik wisselen om morgen kapot te maken? Ik zou weer voor Semi-Sjamaan/Circle gaan. En ik hoop Bloodwolf te lynchen zodat ik voorlopig 2 extra stemmen heb. (Misschien kan iemand van jullie volgende speldag het makelaarskantoor claimen?) Ik ga mijn brief van de koning inzetten, tenzij het overduidelijk is dat men mij niet gaat lynchen.

Ik heb Erwipro uiteindelijk mijn drank van de langzame dood gegeven. Als je loze acties hebt, zet ze vooral op hem. Zo ga ik lekker bij hem collecteren met mijn collectebus, denk ik, en hem ook in elkaar rossen met mijn boksbeugel. Mala kan wellicht ook haar kroeg-actie op hem proberen te zetten. Als ik genoeg spelers weg krijg in de komende 2 dagen heb ik zowaar nog winstkans  ::) XD Terwijl ik mezelf al 5x dood heb verklaard dit spel.

Dan hebben we nu:

Slecht:
Mala
Aappen
Mex

Goed:
Bloodwolf - Hopelijk lynch
Erwipro - Hopelijk snel dood door mijn drankje
Circle - Doelwit huidenwissel?
Katz
Semi-Sjamaan
Rampposi
Dixie
Yasu

1 van die 5 moeten we dan proberen te lunchen voor conversie, waarbij Dixie een deurketting heeft en Katz/Semi mogelijk bescherming van die wijk. Dan zou ik gaan voor Rampposi wellicht als die niet de meeste stemmen krijgt? En anders misschien juist voor Bloodwolf om die stemmen in mijn wijk te pakken te krijgen. Maar ik heb Bloodwolf veel liever als lynch. En als het niet Rampposi wordt, dan Yasu maar eens proberen?
Als we Bloodwolf, Erwipro en Circle kunnen lozen en sowieso 4 extra stemmen hebben en nog ergens een conversie kunnen doen, dan ziet het er ineens allemaal wel prettig uit. Al hebben we nog wel een ander issue: Sommige rollen kunnen priester zijn geworden met de kerk of priester gaan worden met de kerk.

Als het nodig is offer ik me uiteindelijk gewoon op.

Aappen21

ik denk dat we kansloos zijn mex, ik heb het doods drankje toegekend gekregen dus met 5 acties is het over. daarom koop ik nu een geweer om Circle te vernietigen

Malanaphy

Citaat van: Aappen21 op  2 mei 2023, 09:40:56
ik denk dat we kansloos zijn mex, ik heb het doods drankje toegekend gekregen dus met 5 acties is het over. daarom koop ik nu een geweer om Circle te vernietigen
Dan doe je toch geen acties? Of werkt dat niet zo hahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Aappen21

Citaat van: Malanaphy op  2 mei 2023, 10:02:09
Dan doe je toch geen acties? Of werkt dat niet zo hahaha
5 acties op mij.

Mexicanobroeder

Oh dat is vrij jammer.  >:( Had toch niet het risico moeten nemen om diegene in het ziekenhuis te kiezen.

Dan moeten we het hebben van een juiste conversie. Ik denk nog wel dat als er 1 conversie lukt, we nog kans maken op de winst. (En dan bedoel ik vooral Mala/die persoon)
En we moeten hopen dat er geen acties op Aappen komen dan, voorlopig in ieder geval.

Ik heb ook nog steeds een geweer als ik doodga en kan 2 dagen de lynch uitzingen. En ik heb jullie als erfgenamen (Mala als eerste) dus die krijgt dan al mijn zooi inclusief stempassen. Maar probleem is vooral Dixie dr wijk die blijft beschermen tegen lynch. Zullen we een risicootje nemen om door haar deurketting heen te proberen te converteren?

Mexicanobroeder

Is er nog een voorkeur op wie ik mijn huidenwissel gooi? Misschien iemand waar we niet al te veel acties op verwachten? Yasu? Circle? Dan moet Aappen geweer natuurlijk niet op Circle richten.

En gaan we dan een gokje nemen om Dixie te lunchen?

Het liefst zie ik na mijn brief inzet Bloodwolf geluncht worden, maar geen idee of dat nog gaat lukken.

Aappen21

ik vind dixie goed. hou me  schot liever op vircle dat kan een massa schotenregen creeceren. misschien wisselen met erwipo?

Mexicanobroeder

Als jij zeker bent dat Erwipro die zooi niet heeft gekregen dan kan ik wel gaan voor een huidenwissel met Erwipro. Hij staat nu op Yasu.

Aappen21

Citaat van: Mexicanobroeder op  2 mei 2023, 19:15:57
Als jij zeker bent dat Erwipro die zooi niet heeft gekregen dan kan ik wel gaan voor een huidenwissel met Erwipro. Hij staat nu op Yasu.

yasu is nog beter denk ik :)

Malanaphy

Wat zal ik opvragen met kroeg enzo?

Aappen21

Malanaphy

#totdedoodonsscheidt #sneldus