Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Ik heb gezien dat deze personen naar de markthal geweest zijn.
Dag 1
Niemand heeft iets speciaal gedaan

Dag 2
Aappen is naar de markthal gegaan
Rampposi eerst naar de spirituele winkel voor mogelijk lijk, maar mocht niet??

Dag 3
Zabulus ging naar de begraafplaats mogelijkheid tot creatie van lijk.

Dag 4
Aappen mogelijkheid om Necronomicon te kopen in de spirituele winkel. Kost: 1000wd
Circle is naar de markthal gegaan

Dag 5
Aappen is naar de markthal gegaan
Rampposi is naar de markthal gegaan.
Zabulus ging naar de begraafplaats mogelijkheid tot creatie van lijk.

Dag 6
Aappen naar veilinghuis gegaan om kroon der botten mogelijks te kunnen kopen. Daarnaast ook vriendschappenketting maar die is geschrapt.
Yasu is naar de markthal gegaan.
Rampposi mogelijkheid tot eeuwig hart in de spirituele winkel. Maar geen vriendenketting gekocht, dus zou al gestart moeten zijn als koppel. Kost: 1000wd

Dag 7
Niemand heeft iets speciaal gedaan

Dag 8
Aappen mogelijks dubbeldrank gekocht in het veilinghuis
Rampposi naar begraafplaats gegaan, dus mogelijks 1/3 kans op een lijk crëeren. Lijkt me mislukt doordat ik denk dat Dixie lunch was.

Hieronder zie je hoeveel locaties ze zijn geweest om mogelijks lijk of wolf te worden.
Aappen: 4
Circle: 1
Katz: 0
Malanaphy: 0
Yasu: 1
Rampposi: 1

Malanaphy is naar geen één locatie geweest met mogelijkheid om lijk of wolf te worden bij sterven.
Katz is ook naar geen één locatie geweest met mogelijkheid om lijk of wolf te worden bij sterven.

We zien dat Aappen hieruit heel veel naar voren springt met wel liefst 4 punten. Dat zijn meer punten dan alle andere spelers te samen.

Zabulus is het laatste dag 5 naar de begraafplaats gegaan om een lijk te maken, dus als Malanaphy of ik daarvoor bewezen zijn kunnen we daardoor wel nog lijk zijn geworden.

Aappen21

schatje je bent weer lekker aan het stoken. met jou kan ik men openhaard weer opwarmen
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Circle

Citaat van: Katz op  3 mei 2023, 16:59:37
@Circle Ik zou toch eens je stem herzien en kijken naar welke locaties ik ben geweest. Ik ben nooit naar een locatie geweest met mogelijkheid tot dood gaan en wolf of lijk worden. Dus ik zou al geconverteerd moeten zijn door de wolven zelf en zie de wolven niet snel kiezen om mij te gaan converteren.

Aangezien jij trots verkondigde jager te zijn met een extra jachtgeweer op zak, lijk je me juist bij uitstek een doelwit voor conversie of (vroege) lunch in de hoop dat je je schoten nog niet had gezet of de kans groot was dat je goedjes met je meenam. Ik denk dat ze dat risico liever snel uit de weg hebben willen ruimen door je te lunchen of converteren. Waarom zou je iemand die zegt 2 mensen mee te kunnen nemen het graf in, mee willen nemen richting het einde van het spel?

Katz

Dus wie zou ik dan gedood hebben als lijk  ???. Ik zie niemand dood in de nacht, dus dan zou ik al conversie moeten zijn.

Katz

En met conversie heb ik dan ook maar één schotje over   :-\.

En jullie moeten ook eens kijken naar de stemming. Waar ik altijd op een slechtje heb gestemd na dag 3. Het is juist Circle en Aappen die hele tijd niet op Lynn zaten te stemmen en hun stem eerst gooide op William en vervolgens op Zabulus. Dat zou me dan geen logisch slechtje maken.

Katz

Nog iets als ik slecht was had ik mijn stem laten staan op Mex in de plaats van Lynn in verband met zijn schot. Ik heb dan liever sneller een goedje mee, dan hier langer mee te wachten en dat er dan meer mogelijkheid is tot een schild.

Aappen21

ik denk niet dat circle slecht is. ik denk dat ze aardig wat heeft gedaan om aan te tonen dat ze goed is katz

Malanaphy

Maar was al die vier keren dan iets te koop wat conversie kan veroorzaken? Oprechte vraag want ben tbh te lui om zelf op te zoeken hahahahaha
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Aappen21

Citaat van: Malanaphy op  3 mei 2023, 21:53:25
Maar was al die vier keren dan iets te koop wat conversie kan veroorzaken? Oprechte vraag want ben tbh te lui om zelf op te zoeken hahahahaha

neee hij ziet random als conversie omdat hem dat goed uitkomt

Katz

Citaat van: Aappen21 op  3 mei 2023, 00:00:49
katz, je kan me nu stemmen maar ik ben momenteel al een goede poging aan het doen om zelf dood te gaan. Ik heb namelijk al een paar dagen last van het drankje van langzame dood. Wanneer er de 5de actie op mij wordt uitgevoerd sterf ik. Als je me dood wilt hebben voer dan gerust acties op me uit. maar nu stem je iemand die toch al gaat sterven.

Dit ook. Als Aappen echt Drank van langzame dood heeft, waarom zou hij dan expres willen dood gaan door voor het ziekenhuis te kiezen.
Het lijkt me eerder dat hij geen drank van langzame dood heeft en dit gebruikt om 2 dagen langer te leven om nu ook voor huidenwissel te gaan, waardoor hij moeilijk eruit gestemd kan worden.

Malanaphy

Citaat van: Malanaphy op  3 mei 2023, 21:53:25
Ga je mijn vraag beantwoorden Katz? Waarom is het relevant dat Aappen naar de markthal is geweest als er geen conversiespullen te koop waren?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Omdat je in de markthal ook een kans hebt dat je Conversie/lijk kunt krijgen toch? Of geeft de markthal alleen zaken aan die die dag te koop zijn in andere plaatsen?

Malanaphy

Oh ik zie nu dat de markthal die met de mystery bags is haha, sorry ik dacht aan de supermarkt

Malanaphy

Ik zet mijn stem op Katz. Ik vind hem te pusherig op Aappen. Met een theorie die technisch gezien wel klopt, maar waar we mee zitten is dat we niet weten tegen elke rollen we nu zitten. Ik hoor mensen praten over twee lijken of een lijk en een wolf, allebei denk ik dat goed kunnen. Aappen gaat toch dood, zegt hij, dus ik vind hem nog geen prioriteit. Desnoods morgen naar hem kijken als hij dan nog niet dood is.

Wat goed is om openbaar te hebben is dat Katz VIER keer mislukt gewisseld heeft. Sorry maar tenzij er nu een Yeti naar voren komt geloof ik dit echt niet hahaha. Een van die keren was dan ook met mij, maar ik heb geen manier waarop het bij mij had kunnen mislukken. Idem met een andere speler die goed was uit zijn lijstje.

Ik denk dat hij lijk is. Wat opzich geen prio heeft boven wolven, maar dat er een lijk in zit lijkt mij sowieso en dan hebben we hem er in ieder geval uit.

Malanaphy

@Rampposi kan je claimen? iedereen zn claims liggen inmiddels wel op tafel maar die van jou mist nog