Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Wie wist hier allemaal over? Buiten jij?

Katz

Wat vinden jullie ervan dat iedereen deelt wat ze allemaal hebben gekocht en hoeveel geld ze nu hebben? Misschien kunnen we zo iemand op hederendaad betrappen!

Malanaphy

Ik, als ik het goed begrijp

Alsin, Dixie had uiteindelijk toch haar info met mij gedeeld (en met Yasu vertelde ze) was alleen weer de deadline vergeten (in 2 spellen op een dag nota bene XD) en heb sws vorige speldag niet zoveel gedaan...
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

yasu

Voor zover ik wist idd hadden alleen mala en ik alle info (in ieder geval vanuit Dixie) ik weet niet of erwipro nog informatie heeft gedeeld los ervan.

Circle

Mala en Yasu, vertrouwen jullie elkaar? En is daar 'bewijs' voor? En/of zijn er anderen die op basis van recente informatie goud zijn?

Om de een of andere reden denk ik eerder dat Ramp goed is dan slecht. Juist het verdedigen van Lynn heeft me dat gevoel, naast zijn verdere bijdrage aan het spel.

Katz en Aappen zijn nu m'n voornaamste verdachten en beide zijn naar verwachting niet makkelijk te lynchen: Aappen streept 2 stemmen weg vanwege zijn wijk en ik denk dat Katz een aantal extra stemmen opgespaard heeft door steekpenningen te geven aan Semi.

Doordat ik tegelijk met Mexicanobroeder in het veilinghuis was, wist ik dat hij de brief van de koning had. Ik heb dat met Semi en Katz (in de buurt) gedeeld, met het idee te proberen Mex het idee te geven dat hij geen risico liep op lynch en pas op hem te stemmen zodra de brief niet meer ingezet mocht worden. Semi zou daarvoor een aantal mensen benaderen, omdat hij de enige was met telefoon. Hij gaf echter aan geen tijd gehad te hebben en dit met niemand gedeeld te hebben. Mex was echter vrij vlot met het inzetten van de brief. Natuurlijk kan het zijn eigen idee geweest zijn om het zekere voor het onzekere te nemen, maar het kan ook van Katz komen. Dat Semi door Mexicanobroeder geschoten is, versterkt dat gevoel: Semi heeft na zijn priesteractie iedere nacht lunchbescherming gehad, en was voor slecht zo moeilijk uit te weg te ruimen. Mijn stem gaat naar Katz.

Katz

De probleem met je argument is dat ik ervoor koos om Semi altijd lunchbescherming te geven. Als het aan jou lag was de lunchbescherming naar jou of mij gegaan tussendoor.

Circle

Dat klopte in het begin, ik had niet meteen door wat een voordeel het had om het bij 1 persoon te laten, Maar sinds een (speel)dag of 4 is de lunchbescherming zonder discussie naar Semi gegaan en was ik steeds de eerste die daarvoor stemde.

Katz

Citaat van: Circle op  2 mei 2023, 23:57:24
Dat klopte in het begin, ik had niet meteen door wat een voordeel het had om het bij 1 persoon te laten, Maar sinds een (speel)dag of 4 is de lunchbescherming zonder discussie naar Semi gegaan en was ik steeds de eerste die daarvoor stemde.

Dus het komt wel door mij dat we er aan begonnen zijn of niet soms  ???

Aappen21

katz, je kan me nu stemmen maar ik ben momenteel al een goede poging aan het doen om zelf dood te gaan. Ik heb namelijk al een paar dagen last van het drankje van langzame dood. Wanneer er de 5de actie op mij wordt uitgevoerd sterf ik. Als je me dood wilt hebben voer dan gerust acties op me uit. maar nu stem je iemand die toch al gaat sterven.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Circle

Jazeker, maar dat doet niets af aan mijn argument: inmiddels was duidelijk dat Semi iedere dag lunchbescherming zou krijgen en dus niet op die manier kon worden gedood. Een geweerschot was een van de weinige opties om dat nog te doen.

Katz

Citaat van: Aappen21 op  3 mei 2023, 00:00:49
katz, je kan me nu stemmen maar ik ben momenteel al een goede poging aan het doen om zelf dood te gaan. Ik heb namelijk al een paar dagen last van het drankje van langzame dood. Wanneer er de 5de actie op mij wordt uitgevoerd sterf ik. Als je me dood wilt hebben voer dan gerust acties op me uit. maar nu stem je iemand die toch al gaat sterven.

Maar als je huidwisseld kan ik geen actie op je uitvoeren  ::)

Circle

Jazeker, maar dat doet niets af aan mijn argument: inmiddels was duidelijk dat Semi iedere dag lunchbescherming zou krijgen en dus niet op die manier kon worden gedood. Een geweerschot was een van de weinige opties om dat nog te doen.

yasu

Citaat van: Circle op  2 mei 2023, 23:51:11
Mala en Yasu, vertrouwen jullie elkaar? En is daar 'bewijs' voor? En/of zijn er anderen die op basis van recente informatie goud zijn?

Ik wist alleen dat mala alles wist, ik weet ook het moment waarop mala bewezen is geweest en tot op dat punt dat ik zeker weet dat ze goed is. Ik heb natuurlijk geen garantie voor dit punt van het spel haha maar ik moet gewoon wat informatie naast elkaar gaan leggen en kijken of ik er iets aan kan hangen.

Katz

@Circle Ik zou toch eens je stem herzien en kijken naar welke locaties ik ben geweest. Ik ben nooit naar een locatie geweest met mogelijkheid tot dood gaan en wolf of lijk worden. Dus ik zou al geconverteerd moeten zijn door de wolven zelf en zie de wolven niet snel kiezen om mij te gaan converteren.

Malanaphy

Citaat van: Circle op  2 mei 2023, 23:51:11

Ik denk dat ik Yasu het meest kan vertrouwen van alle spelers atm, maar niemand is voor mij 100% goed
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.