Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Citaat van: Erwipro op 24 april 2023, 08:39:19
Citaat van: Katz op 23 april 2023, 12:01:32
Misschien dat @Erwipro kan vragen welke keuze William heeft gemaakt in de natuurwinkel?
William heeft de Drank der Verandering gekocht.

Das niet zo handig dat is iemand die een extra slechtje kan worden of maken.

Katz

Als iemand zo individualistisch gaat spelen verdient die mijn stem. Zeker omdat erwipro is bewezen?

Aappen21

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 10:06:52
Als iemand zo individualistisch gaat spelen verdient die mijn stem. Zeker omdat erwipro is bewezen?
hoe is dit beter dan zabalus die een lijk gaat maken? waar die by the way niet eens mee kan winnen
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

Dat is maar 1/3 kans daarnaast kan hij ook iets anders nemen.

Rampposi

Zoals een grafsteen schrijven. Best logisch.

Also, Katz. Ga je je steekpenningen gebruiken vandaag of niet..?

Katz

Citaat van: Rampposi op 24 april 2023, 11:34:35
Zoals een grafsteen schrijven. Best logisch.

Also, Katz. Ga je je steekpenningen gebruiken vandaag of niet..?

Dat kan toch elke dag? Of lees ik het fout?

Rampposi

Nee, dat kan indd elke dag. Ben gewoon benieuwd of je ze in gaat zetten.

Zabulus

Ik vind het best grappig dat spelers allerlei onschuldige redenen bedenken voor mij wat ik op de begraafplaats kan doen terwijl ik gewoon zeg dat ik een lijk probeer te maken  XD

Dixie

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 10:01:01
Citaat van: Erwipro op 24 april 2023, 08:39:19
Citaat van: Katz op 23 april 2023, 12:01:32
Misschien dat @Erwipro kan vragen welke keuze William heeft gemaakt in de natuurwinkel?
William heeft de Drank der Verandering gekocht.

Das niet zo handig dat is iemand die een extra slechtje kan worden of maken.

Dit snap ik ook niet zo goed, @Williambz waarom heb je dit gekocht?

Wat dit betreft:
Citaat van: Dixie op 24 april 2023, 00:25:45
[...]

Nu denk ik dat ik vandaag nog wat meer te weten kom over één van de vier kandidaten, dus wordt vervolgd :P

Deze actie is mislukt, iemand enig idee hoe een nachtactie kan mislukken? Of een theorie wat er anders aan de hand is?

Katz

De yeti? slotenmaker? Yeti eggs? Zijn volgens mij de enige die het kunnen laten mislukken of is er nog een vervloekte/vriend voorwerp?

Erwipro

Ik heb niet bijgehouden wie waar overal geweest is, maar er zullen vast een aantal deurkettingen in de omloop zijn?

Dixie

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 12:36:46
De yeti? slotenmaker? Yeti eggs? Zijn volgens mij de enige die het kunnen laten mislukken of is er nog een vervloekte/vriend voorwerp?

Het ding hiermee is dat ik dan zou zeggen dat als een van deze rollen buiten is geweest, iemand het wel zou bevestigen toch? Misschien inderdaad een deurketting, maar dat lijkt me eigenlijk niet... Dus even afwachten of iemand ermee naar buiten komt, mag ook via iemand anders of een PM naar mij als je verborgen wil blijven :)

Williambz

Ik heb inderdaad de drank der verandering gekocht, zodat ik in het geval van mijn dood niet echt dood ga maar nog een kans heb op de winst. Hoewel ik mijn rol liever niet deel kan ik wel mededelen dat de wolven mij niet zomaar lunchen en dat ik dus echt niet makkelijk te eten ben. Jullie moeten alleen dan wel erop vertrouwen dat ik niet al een wolf ben. En de enige reden die ik kan aandragen waarom ik dat niet ben is de situatie rondom Morana. De tijd hiertussen kan je een conversie aandragen, maar ik weet ook niet of die erin zit. Ik kan hier niet meer over vertellen.

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 10:06:52

Sorry, maar je kan ook echt overdrijven Katz. Je speelt soms alsof je leven letterlijk van dit spel afhangt en het zit je denk ik iets te hoog. Alsof ik nu de enige ben die een individualistisch item koopt... Daarnaast speel ik gewoon nog aan de goede kant hoor. Ik ben namelijk nog steeds goed, dus als je mij lyncht werk jij zelf een goedje uit het spel. Over individualistisch gesproken.

Citaat van: Katz op 24 april 2023, 10:35:01
Dat is maar 1/3 kans daarnaast kan hij ook iets anders nemen.
Zabulus heeft nu bevestigd een lijk te willen maken. Bovendien ga je er dus nu vanuit dat ik 100% slecht ben ofzo??
Ik ben op dit moment 100% niet slecht en hoewel ik dat wel kan worden door de dood in de nacht, zal mijn rol daar een grote invloed op hebben, dus ik verwacht dat dat niet snel zal gebeuren. Daarnaast denk ik ook niet dat ik nu überhaupt een target van de wolven wordt nu dit bekend is, want bij een stille nacht zullen de ogen meteen naar mij worden gericht vermoed ik. Dan kunnen ze beter een goedje lunchen.

Dixie

Ik ben wel benieuwd waarom men nu ineens allemaal op Zabulus wil stemmen in plaats van Rampposi, heb ik iets gemist? ???

Katz

Citaat van: Dixie op 24 april 2023, 14:23:26
Ik ben wel benieuwd waarom men nu ineens allemaal op Zabulus wil stemmen in plaats van Rampposi, heb ik iets gemist? ???

Rampposi lijkt me niet slecht door zijn stem op Shaddow.