Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Ja, misschien geen beste move. Maar ik vind het gewoon raar dat we afspreken dat we degene die naar het observatorium gaat lunchbescherming geven, zodat we zeker weten dat de uitkomt de volgende dag haalt en dat jij dan (nadat je ineens in het dt gooit dat je ons als groep niet vertrouwt) daarop terug komt. Terwijl je weet dat jij en semi aan de beurt zijn gecheckt te worden. Waarom niet het zekere voor het onzekere om mij die bescherming te geven?

Aappen21

dit is voor mij de druppel die de katz doet overlopen. ik vind het heel vaag hoe je dit speelt en ben het totaal met circle eens. mijn stem zal na jou gaan. daarbij is het reel dat circle gehuidenwisseld heeft
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Katz

@William @Malanaphy Kunnen jullie semi en mij beschermen? Dan kan het visioen van Circle niet mislukken. Als iemand van ons toch dood gaat weten we ook direct waar een slechtje zit.

Ik zeg William beschermt Semi
En Malanaphy beschermt mij

Williambz

De stemmen op de lynch zitten mij ook niet lekker. Er zijn meerdere mensen die ik verdenk die op Roodhapje stemmen wat mij doet vermoeden dat hij echt neutraal is. Ik weet alleen dan niet hoe de mislukte wissel plaats heeft gevonden. Dat Rampposi zelf er een extra stem voor haalt vind ik ook apart.

Williambz

Citaat van: Katz op 20 april 2023, 21:27:07
@William @Malanaphy Kunnen jullie semi en mij beschermen? Dan kan het visioen van Circle niet mislukken. Als iemand van ons toch dood gaat weten we ook direct waar een slechtje zit.

Ik zeg William beschermt Semi
En Malanaphy beschermt mij

Nee dat ga ik niet doen, omdat ik zowel Circle als jou niet volledig vertrouw.

Aappen21

@Circle ik zou je willen aanraden twee andere te pakken want nu gaat een van de twee lunch of katz als lynch is zeer reel. niet in dtropic zetten

RoodHapje

Zoals jullie zullen begrijpen zal ik stemmen op degene met de meeste stemmen naast mij, dat wacht ik nog even af. Jullie hebben er een kunst van gemaakt gespreid te stemmen. Dat is niet alleen nadelig voor mij, maar het is voor de slechtjes ook nog eens gunstig. Ze kunnen de stemming vandaag denk ik redelijk goed beïnvloeden, zo mogelijk met leugenstemmen.  Ik zeg dit volledig uit eigenbelang, maar in het belang van mijn medegoedjes (ik heb zojuist gestuurd dat ik goedje wil zijn) is het niet minder waar. Denk na over je stem en spreid minder.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Malanaphy

Duuuuus... leg mij uit waarom de mensen die Circle ooooo zooooo slecht vonden nu allemaal op een ander stemmen?

Ik wilde misschien nog wel meegaan maar hierbij hebben jullie de kracht achter die verdenking ontnomen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Malanaphy op 20 april 2023, 21:43:13
Duuuuus... leg mij uit waarom de mensen die Circle ooooo zooooo slecht vonden nu allemaal op een ander stemmen?

Ik wilde misschien nog wel meegaan maar hierbij hebben jullie de kracht achter die verdenking ontnomen

Zie een paar posts terug. Circle staat gehuidenwisseld en dat gold voor de vorige nacht, maar ook nog voor de lynch.

Aappen21

Citaat van: Malanaphy op 20 april 2023, 21:43:13

omdat als ze gehuidenwisseld staat, ze zeg maar niet dood gaat maar de gene waarmee ze gewisseld is

Katz

Joeppie kan dan mijn twee schoten afschieten  ;D.

Ik keek er al zoveel naar uit

Circle

For the record: ik sta niet gehuidenwisseld. Maar ik was in het ziekenhuis en had dat daar in theorie wel kunnen doen.

RoodHapje

Citaat van: Katz op 20 april 2023, 21:46:46

Quit with a double bang  O0

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Williambz

Hoe kom jij aan twee schoten

Katz

Citaat van: Williambz op 20 april 2023, 21:48:53

Hoe kom jij aan twee schoten

Jager + jachtgeweer hé