Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 11:28:08

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

En wie vind je dan verwacht Foxi?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Malanaphy

Ik weet het nog steeds niet zo goed eerlijk gezegd
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Foxi

Ik denk dat het af gaat hangen van het resultaat, ik heb geen tijd om er diep in te duiken helaas

Aappen21

morana nog eenmaal, wil ik benadrukken dat we het wel leuk vinden dat je er weer bent :-*
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Malanaphy

Ik heb het gevoel dat de stemmen op Morana wel iets zeggen (alsin, niemand die haar echt concreet verdedigd), dus ik denk dat ik ook maar mee ga. Mocht zij slecht zijn dan hebben haar groepsgenoten zich daar al bij neergelegd dan (of ze is een hulpje ofc)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Oh ja als er een wijze burger is, vraag aantal burgers op!!! Lijkt me zeker handig om te vragen in een basisspel daar zullen er wel een aantal inzitten. Daarnaast zorgt dit ervoor dat slechtjes zichzelf makkelijker vast praten  :D

Voorst heb ik een vermoeden dat iedereen buiten ikzelf slecht is, want het lijkt me dat iedereen puur gefocust is op de actie van Aappen zonder buiten de box te kijken  ::)

Malanaphy

Citaat van: Katz op 18 april 2023, 21:19:02
Voorst heb ik een vermoeden dat iedereen buiten ikzelf slecht is, want het lijkt me dat iedereen puur gefocust is op de actie van Aappen zonder buiten de box te kijken  ::)
Zo waar, denk out of the box! #creativeminds #girlboss #smallbusiness

Aappen21

Citaat van: Malanaphy op 18 april 2023, 21:45:48
Citaat van: Katz op 18 april 2023, 21:19:02
Zo waar, denk out of the box! #creativeminds #girlboss #smallbusiness
je vergeet #flop

yasu

Wat is jullie buiten de box opgevallen dan? Ik denk zelf dat niet elke morana stemmer goed zal zijn, maar de vroege stemmers krijgen wel een plusje in mijn boek. (Ik denk de eerste 5 of iets.. maar heb geen zin nu nog te gaan bekijken wie dat waren maar dan is het bekend)

Dixie

Ik begrijp dat gezien het een goed slecht koppel niet bepaald betekent dat ik bewezen ben, maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat Aappen in ieder geval geen wolf is. Want dan had hij Morgana als medewolf bekeken met mij, een onbekende factor, en die informatie niet in het discussietopic geplaatst. De theorie dat we alle drie wolf zijn lijkt me al helemaal onwaarschijnlijk want dat zou een verspilde observatie betekenen. Dus Aappen voor locoburgemeester:D

Katz

Is bff gelijk koppel? Want als dat zo is kan dixie nog steeds slecht zijn  :o.

Zou ook verklaren waarom iedereen zo gefocust was op deze twee, want als slechtje wil je namelijk geen gs koppel er lang inhouden.

Citaat van: Dixie op 18 april 2023, 22:51:09
Ik begrijp dat gezien het een goed slecht koppel niet bepaald betekent dat ik bewezen ben, maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat Aappen in ieder geval geen wolf is. Want dan had hij Morgana als medewolf bekeken met mij, een onbekende factor, en die informatie niet in het discussietopic geplaatst. De theorie dat we alle drie wolf zijn lijkt me al helemaal onwaarschijnlijk want dat zou een verspilde observatie betekenen. Dus Aappen voor locoburgemeester:D

Tja het zou toch slim zijn als wolfje om twee medewolven te checken, zodat je zeker bent dat er geen gs koppel tussen zit. Dus zou het niet zo een domme actie vinden. En iets dat ik Aappen zeker zie doen.

Aappen21

nee dixie kan niet slecht zijn, koppel wordt niet gezien als een aparte niet samen winnen. Dus dixie is goed of neutraal.

Dixie

Dat is wel zo, maar ik zou het persoonlijk onlogisch vinden om in nacht 1 al meteen zo'n risico te nemen, de kans dat:
1. Er DRIE wolven in de wijk met stembescherming zouden zitten en
2. Je de kans dat in nacht 1 een medewolf gekoppeld wordt groot genoeg acht om zo'n actie aan te "verspillen"
Is in mijn ogen gewoon niet groot genoeg om voor die optie te gaan in plaats van er gewoon vanuit te gaan dat Aappen goed is, wat imo gewoon de logische optie hier is. Dus ik vind het een beetje een vreemd verhaal dat je dit nu weer aanhaalt, maar goed.
Plus dat ik weet dat ik goed ben dus dat daar voor mij in ieder geval sowieso de conclusie uit komt dat Aappen ook goed is :P

Dixie

Citaat van: Aappen21 op 18 april 2023, 23:04:49
nee dixie kan niet slecht zijn, koppel wordt niet gezien als een aparte niet samen winnen. Dus dixie is goed of neutraal.

Oh, too, dankje  O0

Katz

Maar ik denk dat ik op Zabulus blijf. Ik vind het vreemd dat hij geen antwoord op mijn verdenking tegenover hem geeft. Maar hij komt wel met een antwoord op mijn random verdenking naar 5 mensen.

Als hij beiden had genegeerd. Dan zou het mij niet storen. Het probleem is dat hij het minder serieuze wel aanneemt, maar wanneer een verdenking op hem komt gooit hij het gewoon weg. We spelen namelijk weerwolven en dan is het de bedoeling om mijn stem te krijgen om van de block te komen. Dus zoals Godfrey zegt:

Citaat van: Aappen21 op 18 april 2023, 23:04:49

Jawel, dat wordt wel gezien als aparte alliantie wat zeg jij nu allemaal.