Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:39:02

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder


bert-boefjes

Beste buurtbewoners,

Zoals jullie wellicht gezien hebben is William afgelopen dag verhuisd. Wie weet dat we binnenkort een leuke nieuwe buurman of buurvrouw erbij krijgen!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

BloodWolf14

@Mexicanobroeder @Waterwork hebben jullie toevallig collectebussen?

En mag ik vragen wat jullie willen gaan doen voor de komende lynch? Ik ben erg benieuwd hoe jullie atm in het spel staan.

Waterwork

Sorry dat ik eerder niet gereageerd hebt. Ik heb geen collectebus
Ik ben gewoon heel erg in een tunnelvisie merk ik