Welkom buurtbewoners

Gestart door bert-boefjes, 12 april 2023, 10:39:02

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Beste buurtbewoners,

Welkom in de buurtapp van de Bosrand, de fijnste wijk om in te wonen! Toen Wakkerdam steeds wat groter werd moest er plek komen om huizen te bouwen. Deze plek werd uiteindelijk onze wijk, de Bosrand. Ondanks dat er hier in rap tempo huizen bij gebouwd werden, probeerden de nieuwe inwoners van deze wijk wel om goede buren te zijn en een gevoel van saamhorigheid te creëren.

De kracht van jullie wijk is dat als het merendeel van jullie op dezelfde persoon stemt, deze persoon 2 extra stemmen zal krijgen. Dit wilt zeggen als jullie met 8 bewoners zijn er dan 4 op dezelfde persoon moeten stemmen.





Ik zou zeggen gebruik deze buurtapp lekker om te socializen met elkaar, leuke recepten of ideeën uit te wisselen. Of om natuurlijk de laatste roddels van Wakkerdam te bespreken!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Waterwork

Ben ik de enigste hier btw

Mexicanobroeder

Volgens het infotopic zijn Bloodwolf en William ook hier.

Williambz


BloodWolf14

Goeiedagschotel! Ja ik ben er nog :D

Waterwork

Samen wonen met 3 andere wat een droom

Williambz

Citaat van: Waterwork op 16 april 2023, 22:55:18
Samen wonen met 3 andere wat een droom

Het zijn echt andere huizen  :P

Mexicanobroeder

William, vind je ons niet aardig?  :"(

Williambz

Citaat van: Mexicanobroeder op 17 april 2023, 08:22:38
William, vind je ons niet aardig?  :"(

Nee niet echt :)

Nee grapje  :-* Maar ik vind deze wijk in het begin nog niet heel nuttig en ben wel klaar voor snellere promotie als wijkverpleegkundige. Ik heb immers al in de apotheek gewerkt.

BloodWolf14

Ahaaa toe maar weer dan.

Willen we vandaag als groepje samen stemmen? En wie zouden jullie kiezen as het zou moeten gaan tussen Dixie/Morana?

Mexicanobroeder

Tenzij we 2/2 gaan komen er sowieso 2 extra stemmen op iemand lijkt me.

Dixie gaat er wat harder in dan Morana dus is wat mij betreft eerder goed. Hoewel er altijd de nuance is dat Aappen het uit zijn dikke duim gezogen kan hebben, maar waarom zou je dat doen op dag 2? Ik vind het wel kinda lullig om op een van beiden te gaan maar het hoort bij het spel zullen we maar zeggen.

Williambz

Ik ben zoals je kan zien op Morana gegaan

Waterwork

Citaat van: Mexicanobroeder op 17 april 2023, 14:42:15
Tenzij we 2/2 gaan komen er sowieso 2 extra stemmen op iemand lijkt me.

Dixie gaat er wat harder in dan Morana dus is wat mij betreft eerder goed. Hoewel er altijd de nuance is dat Aappen het uit zijn dikke duim gezogen kan hebben, maar waarom zou je dat doen op dag 2? Ik vind het wel kinda lullig om op een van beiden te gaan maar het hoort bij het spel zullen we maar zeggen.

Ik denk dat we inderdaad 2/2 om moeten gaan dan als 1 slecht is heeft de andere sowieso 2 extra

Williambz

2 om 2?? Dan hebben Dixie en Morana beide 2 stemmen extra, dus dat heeft 0 zin als je 1 van de 2 wilt lynchen.

Mexicanobroeder

Mja, de lynch is alleen nu wel aardig gelocked. Daarom wachtte ik nog even met stemmen, ik wilde weten wie er op Dixie en wie op Morana zou gaan in het begin. Want nu is er voor bijna niemand nog incentive om op Dixie te stemmen.