Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Ouijabord

Gestart door bert-boefjes, 11 april 2023, 22:11:58

Vorige topic - Volgende topic

Zit er nog minimaal een slechtje in de wijk Achter de Vesting?

Ja
3 (50%)
Nee
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

bert-boefjes

Ondanks dat jullie in het spel gestorven zijn, maken jullie nog steeds deel uit van het spel.
Een van de voorwerpen die in dit spel gekocht kan worden is het Ouijabord. De speler die deze in bezit heeft kan deze gebruiken om daarmee te communiceren met de doden. Iedere dag mag er een vraag gesteld worden die met Ja of Nee te beantwoorden is. De vraag samen met deze twee antwoorden zal hier in een poll komen te staan. Jullie als doden mogen stemmen op een antwoord. Het antwoord wat hier de meerderheid krijgt zal gegeven worden aan de desbetreffende speler!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Morana


Sunny

Superleuk!
Zul je zien dat niemand dat ding koopt  ;D

bert-boefjes

@Sunny @Morana @RoodHapje
Vanuit het land der levenden is een vraag aan jullie gesteld. Jullie hebben tot 12.00 uur de tijd om te stemmen voor een antwoord  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Sunny

We gaan gewoon eerlijk zijn toch?

Morana

Misschien niet altijd..maar bij deze wel ;D

Sunny

 ;D Fair enough haha

bert-boefjes

Poll is gesloten, de doden hebben gesproken

Zijn er 2 of meer neutralen in het spel
Antwoord Ja (2 stemmen)
Antwoord nee ( 0 stemmen)
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

bert-boefjes

Beste doden,

Vanuit het land der levenden wordt jullie hulp weer geroepen!
Jullie hebben tot morgen ochtend 11.15 de tijd om te stemmen  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Inuzuki

Ik denk dat voor slecht een antwoord 'ja' mogelijk ooit nog helpt dus daar ga ik voor (A)

Sunny

Ja dat was ook mijn gedachte

Shaddow

Ja, plus wij zijn allemaal zielsverwant, en er staat niet welk spel.

Een betere vraag zou zijn "Zijn er levende spelers in 670 met de extra rol 'Zielsverwant'?

Ben wel benieuwd of er rekening gehouden wordt met het feit dat het merendeel hier slecht is

bert-boefjes

Poll is gesloten, de doden hebben gesproken

Zijn er zielsverwanten in het spel?
Antwoord Ja: 3 stemmen
Antwoord Nee: 1 stem
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

bert-boefjes

Beste Doden,

jullie hulp wordt weer geroepen. Dus stem hoe je wilt. Jullie hebben tot morgen 11.15 de tijd om te stemmen  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

Okay dit vind ik echt gewoon een domme vraag want het antwoord is objectief ja - drank van verandering bestaat.

Ook gewoon ja antwoorden toch?
Of willen jullie nee zeggen mijn lieve medewolfjes