Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Ouijabord

Gestart door bert-boefjes, 11 april 2023, 22:11:58

Vorige topic - Volgende topic

Zit er nog minimaal een slechtje in de wijk Achter de Vesting?

Ja
3 (50%)
Nee
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

Shaddow

Denk dat nee misschien wel helpt, want dan valt het minder op asks er conversies zijn. (Aappen vooral)

Inuzuki

Ik ga ook vooral voor nee hoor  :P

Sunny

Arme Ramp, kan hij wat met dit antwoord?  ;D

Shaddow

sowieso ben ik wel benieuwd wat hij met al deze antwoorden doet haha.

Misschien is het wel een sicke omgekeerde psychologie met ja, als ik die vraag stel en er is net een conversie willen de wolven die niet verdacht maken dus antwoorden ze nee.

En dan gaat hij dat proberen uit te leggen maar gelooft niemand hem.

bert-boefjes

Tsja, dat is aan hem om er iets mee te kunnen :P
Hij weet dat alle doden mogen antwoorden en dat hier best wat slechtjes tussen zitten  XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

Vind het wel echt een heel fijne mechanic.

Sunny


bert-boefjes

Poll is gesloten, de doden hebben gesproken.

Zijn er nog conversiemogelijkheden in het spel?
Antwoord ja: 2
Antwoord nee: 3
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

Krijgt hij nu te horen "ja" of "nee", of ook hoeveel stemmen de optie had?

bert-boefjes

Hij krijgt alleen te horen dat de doden nee gezegd hebben op zijn vraag. Omdat de meerderheid daarvoor gekozen heeft  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

bert-boefjes

Beste doden,
Jullie hulp wordt weer ingeroepen. Jullie hebben tot morgen 11.10 de tijd om te antwoorden  O0
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Zabulus

Hmm, heeft blood eigenlijk gekozen of hij slecht werd of niet? Of is dat bewust niet bekend gemaakt?

bert-boefjes

Hij heeft geen keuze gemaakt, dus automatisch goed geworden
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Inuzuki

Zou ramp de antwoorden onderhand nog geloven? Anders nu een keer eerlijk gaan zijn. Maar het liefst zeg ik natuurlijk ja  :P

Inuzuki

Oh al 4 stemmen voor nee zie ik, saai. Dan ga ik voor ja