Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Nabespreking] *schrijft* "Awwww"

Gestart door adriaan, 5 april 2023, 17:38:48

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Het spel is voorbij; het was een moeilijke strijd voor slecht nadat de ene conversiewolf haar conversie weggooide door zichzelf bekend te maken bij een goedje en de andere conversiewolf zonder overleg zijn conversie wijzigde. :P Misschien dat de goedjes een beetje in het voordeel waren in deze rolverdeling, maar twee conversiewolven konden een hoop netwerkjes kapotmaken. Misschien was een ork in plaats van een welp iets beter geweest.
Ik laat nog een dagje in het ongewis wie wie was zodat ook de overlevers eventueel nog kunnen raden in de wedstrijd (zie dodenboard). Morgenavond maak ik bekend wie wie was.

Puss in Boots[666]

Owh Lord Farquaad was dus echt geen wolf. Dat is wel een verrassing  :-[

Merlin[666]

Nou Rumple je had ons het nogal lastig gemaakt we waren bijna geswitcht iedereen goed gespeeld

Three Little Pigs[666]

Het was me weer een waar genoegen om mee te mogen doen, Adriaan. Heel erg bedankt voor je kundige begeleiding!

Cinderella[666]

Ik denk niet perse dat goed heel sterk was, maar dat we ook gewoon heel veel geluk gehad hebben. Het verhaal van Repelsteeltje de laatste dag was inderdaad nog best sterk, weet nog steeds niet hoe die van de adel wist

adriaan

Citaat van: Cinderella[666] op  5 april 2023, 20:15:28
Ik denk niet perse dat goed heel sterk was, maar dat we ook gewoon heel veel geluk gehad hebben. Het verhaal van Repelsteeltje de laatste dag was inderdaad nog best sterk, weet nog steeds niet hoe die van de adel wist
Volgens mij zei hij gewoon in zijn post dat hij de stemmen had geteld toen het tussen Dragon en Pinocchio ging en dat Dragon de meerderheid had maar overleefde. Dus moest er adel zijn. En dat klopte

Lord Farquaad[666]

Citaat van: Puss in Boots[666] op  5 april 2023, 18:36:58
Owh Lord Farquaad was dus echt geen wolf. Dat is wel een verrassing  :-[
Ik ben blij dat je tenminste nog een beetje schaamte voelt daarover, want je was wel erg zeker van jezelf.  ;D

Bedankt voor je tijd en energie Adriaan!

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Merlin[666] op  5 april 2023, 18:38:09
Nou Rumple je had ons het nogal lastig gemaakt we waren bijna geswitcht iedereen goed gespeeld

Haha never give up till the end  :P

Ik moet zeggen dat we als slecht nog verder kwamen dan ik dacht eerlijk gezegd. We verloren al snel onze 1e conversiewolf die geen conversie had uitgevoerd en de 2e conversiewolf stond ook in de spotlights. Gelukkig zijn er nog enkel lynches in het voordeel uitgavallen van slecht. Ik zie nu ook dat Puss gewoon een heel laat dorpsgek visioen kreeg haha. Daar is inderdaad niet tegenop te boksen.

Maar wel goed gespeeld! Ik vond het een erg vermakelijk spel!

Magic Mirror[666]

Citaat van: Cinderella[666] op  5 april 2023, 20:15:28
Ik denk niet perse dat goed heel sterk was, maar dat we ook gewoon heel veel geluk gehad hebben. Het verhaal van Repelsteeltje de laatste dag was inderdaad nog best sterk, weet nog steeds niet hoe die van de adel wist
volgens mij kon de lynch van pinocchio niet anders. Snap de lunch op mij nog steeds niet? waarom neutraaltje lunchen? ook de neutralen jacht door donkey XD lastig om zo echt te spelen

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Magic Mirror[666] op  5 april 2023, 22:14:30
Citaat van: Cinderella[666] op  5 april 2023, 20:15:28
Ik denk niet perse dat goed heel sterk was, maar dat we ook gewoon heel veel geluk gehad hebben. Het verhaal van Repelsteeltje de laatste dag was inderdaad nog best sterk, weet nog steeds niet hoe die van de adel wist
volgens mij kon de lynch van pinocchio niet anders. Snap de lunch op mij nog steeds niet? waarom neutraaltje lunchen? ook de neutralen jacht door donkey XD lastig om zo echt te spelen

Nou ik begreep de lunch op jou ook niet echt, want volgens mij had Shrek nogal trek in neutraaltjes XD. Fairy Godmother befreep ik wel, omdat slotenmaker wel heel vervelend kan worden.

Zelf had ik wel het idee dat er door de hoeveelheid neutraalclaims er goedjes waren die dat claimden. Maar een andere lunch was wellicht beter geweest. Al kan een pyromaan ook erg vervelend zijn btw.

adriaan

3 neutraaltjes op 22 spelers was niet zo gek. Wel jammer voor slecht dat er geen goedjes neutraal claimden en wel 2 slechtjes (die dat niet met elkaar konden afstemmen gezien 1 hulpje was) en dat ze geen slecht kozen; maar ja, de slechtjes hebben ook niet geprobeerd neutraaltjes over te halen ondanks dat die wel welwillend waren.

Magic Mirror[666]

ja als ik door slecht was benaderd had ik dat wel overwogen, maar volgens mij waren achteraf alle neutraal claimers legit of hulpje haha. Dus ook zeker in zo'n spel is denk ik het lunchen van neutraaltje risky, omdat dus ook hulpje kan zijn.

Magic Mirror[666]

Citaat van: adriaan op  5 april 2023, 22:26:33
3 neutraaltjes op 22 spelers was niet zo gek. Wel jammer voor slecht dat er geen goedjes neutraal claimden en wel 2 slechtjes (die dat niet met elkaar konden afstemmen gezien 1 hulpje was) en dat ze geen slecht kozen; maar ja, de slechtjes hebben ook niet geprobeerd neutraaltjes over te halen ondanks dat die wel welwillend waren.
toen snow white geout was had ik nml wel verwacht dat die de neutraaltjes ging aanspreken. volgens mij had ik haar nog een berichtje gestuurd.

adriaan

Ja de Sjamaan stond dus ook op de lunch. :P Daar kwamen ze nog goed mee weg gezien de Yeti dat liet mislukken. Maar dat was nog wel een gekkere lunch gezien de claim ja.

adriaan

Er waren slechts 2 inzendingen voor de wedstrijd die allebei ook slechts 2 namen goed hadden (henzelf en 1 andere persoon) dus er is geen prijs vergeven.

Dit was de lijst:
   Forumnaam      Spelnaam   
   123berber      Fiona[666]   
   BloodWolf14 --> Inuzuki      Queen Lillian[666]   
   Castiel.      Rapunzel[666]   
   Circle      Three Little Pigs[666]   
   domien      Cinderella[666]   
   Foxi      Dragon[666]   
   Lan      Pinocchio[666]   
   Link182      Gingy[666]   
   Lyne      Prince Charming[666]   
   Malanaphy      Arthur Pendragon[666]   
   Mexicanobroeder      King Harold[666]   
   Morana      Doris[666]   
   Orange-King      Puss in Boots[666]   
   Rampposi      Snow White[666]   
   Skunki      Donkey[666]   
   Sunny      Lord Farquaad[666]   
   thelight288      Magic Mirror[666]   
   Wannas      Shrek[666]   
   Waterwork      Merlin[666]   
   Williambz      Rumpelstiltskin[666]   
   Wurn      Sleeping Beauty[666]   
   yasu      Fairy Godmother[666]   

Het sneuste moment van het spel gebeurde in nacht 1 toen voormalig spelleider @Morana , die al 4 jaar niet had meegedaan, in nacht 1 werd geluncht. Weinig dat spelleiders of wolven daaraan kunnen doen in een anoniem spel, maar erg jammer is het wel. Doe je nog een keer mee Morana? :)
Ook @Wurn en @Lyne deden voor het eerst in lange tijd mee, @Circle was weer eens terug en Wannas en Orange-King waren van de partij. Bedankt voor het meedoen allemaal en kom nog eens vaker terug. ;D