Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Nabespreking] *schrijft* "Awwww"

Gestart door adriaan, 5 april 2023, 17:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Puss in Boots[666]

Ah veel oude bekenden. Dat is wel erg leuk! En inderdaad wel enorm balen van Morana, daar had ik nog wel graag wat langer het spel mee gespeeld.

Doris[666]

Ik ook, haha :D
Helaas, het mocht niet zo zijn. Wie weet een andere keer weer ;)

Sunny

Ik geloof niet dat ik ook maar 1 iemand goed heb geraden  ;D Heel leuk om te zien dat er weer wat oude bekenden meespeelden.
En ben blij dat ik nog zover ben gekomen, solo spelend.

adriaan

Citaat van: Sunny op  7 april 2023, 09:02:47
Ik geloof niet dat ik ook maar 1 iemand goed heb geraden  ;D
Je hebt Fiona=Berrie goed geraden. En jezelf ;D

Sunny

Citaat van: adriaan op  7 april 2023, 10:12:10
Citaat van: Sunny op  7 april 2023, 09:02:47
Ik geloof niet dat ik ook maar 1 iemand goed heb geraden  ;D
Je hebt Fiona=Berrie goed geraden. En jezelf ;D
Lol, did I win???

Sunny

Citaat van: adriaan op  7 april 2023, 10:12:10
Citaat van: Sunny op  7 april 2023, 09:02:47
Ik geloof niet dat ik ook maar 1 iemand goed heb geraden  ;D
Je hebt Fiona=Berrie goed geraden. En jezelf ;D
Ho, ik had Castiel ook geraden toch?

adriaan

Je hebt gelijk, oeps. Dan heb je de prijs gewonnen!

Sunny

Wat???  XD
haha dat had ik echt niet verwacht  ;D

Lynn

Citaat van: adriaan op  6 april 2023, 18:04:57

Het sneuste moment van het spel gebeurde in nacht 1 toen voormalig spelleider @Morana , die al 4 jaar niet had meegedaan, in nacht 1 werd geluncht. Weinig dat spelleiders of wolven daaraan kunnen doen in een anoniem spel, maar erg jammer is het wel. Doe je nog een keer mee Morana? :)
Ook @Wurn en @Lyne deden voor het eerst in lange tijd mee, @Circle was weer eens terug en Wannas en Orange-King waren van de partij. Bedankt voor het meedoen allemaal en kom nog eens vaker terug. ;D

Ja voelde me enorm schuldig dat ik niet echt actief kon zijn. Maar het was leuk nog eens mee te doen.

adriaan


adriaan

Binnenkort zal ik de anonieme accounts verwijderen, dus als je nog iets van PMs of zo erop hebt staan dat je wil bewaren, zorg dan dat je dit opslaat op een of andere manier.