Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Foxi

Als het gecheckt is aan de kant van goed is het toch al wel geloofwaardiger. Ik ben zelf niet voor William eruit werken als er een alternatief is dat wolf kan zijn

Angelique

Ik heb er denk ik niet heel veel aan toe te voegen.

Vraag mij nog steeds af of we niet een fout maken zo, maar daar zullen we vanzelf wel achterkomen denk ik.

Waterwork

Ik dacht dat er alleen maar welpen inzaten maar dan zou Inu toch normale weerwolf moeten zijn

Malanaphy

Citaat van: Waterwork op 11 april 2023, 21:28:45
Ik dacht dat er alleen maar welpen inzaten maar dan zou Inu toch normale weerwolf moeten zijn

Nee er is gezegd dat de welpen opgroeiden naar speciale weerwolven in deze variant
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Aappen21

Citaat van: Malanaphy op 11 april 2023, 21:29:40
Citaat van: Waterwork op 11 april 2023, 21:28:45

Nee er is gezegd dat de welpen opgroeiden naar speciale weerwolven in deze variant
waar is dit gezegd?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Lan

Dat heeft Skunki gezegd.

Skunki

Citaat van: Skunki op  5 april 2023, 08:00:01Verder krijgen de welpen bij het opgroeien tot wolf een volwaardige wolvenrol. Zo kan een welp dus elke type wolf worden. De volgroeide rollen zijn vooraf bepaald en toegewezen aan de welpen en staan dus vast

Waterwork

Dan is het duidelijk

Castiel.

Oke. Aangezien er weer weinig gebeurd kom ik dan maar met iets. Ik heb er een tijdje over nagedacht en vooral ook even gewacht tot de irritatie/boosheid wat weg was gezakt. Maar het blijft knagen dus ik kom er hier maar mee:

Het is enkel voor slecht positief om een Delver te outen. En dus blijf ik terugkomen op dat Aappen slecht moet zijn. De ENIGE actie die een delver heeft zit slecht dwars en helpt een goedje. De nieuw gecreëerde factie kan vervolgens in geval van zware overmacht voor goed gewoon gekilled worden in een lynch zonder te veel poespas, en dat heb ik Aappen ook verteld. Dat ik daar aan mee wilde werken indien het zou uit zou pakken.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Aappen21

ahw men, samen zo goed gewerkt na deze winst en dan ga je dood waterwork. Het was men een eer mien jonge.

Ik ga gelijk met de deur in huis vallen. Er zijn vannacht gekke dingen gebeurd en er zijn redenen om aan te nemen dat AQ wolf is. I mean er waren drie mensen opgesloten, waarvan ik en luuk niet slecht kunnen zijn. AQ was de derde, en precies nu breekt er geen lunch.

Castiel.

Ik wil dit best uitleggen overigens. Na vorige speeldag waarin Aappen mij openbaarde en ik het idee had dat mijn hele spel klaar was had ik besloten dat ik dit x gewoon voor het voordeel wilde gaan dat ik echt wilde. Op ronde 5 na heb ik elke x genoegen genomen met een nadeel, en daar was ik klaar mee.

Waterwork begon het gesprek meteen met: Of ik heb de Pandora Box, of we draaien aan het Wheel.

Nou, iedereen die mij een beetje kent weet dat ik dan meteen zoiets heb van: Prima joh, dan draaien we toch. Als er geeneens gepraat KAN worden.

Zo geschiedde.  Mega zuur... Maar het is gegaan zoals het is gegaan. Ik ging me niet weer laten piepelen.

@Aappen21 Leg mij is uit waarom jij en Luuk sowieso goed zijn? En hoezo heeft slecht mij niet geluncht? Ik had lunchbescherming en na jouw post leek het me vrij obvious dat ik lunch zou gaan worden.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Citaat van: Aappen21 op 12 april 2023, 20:21:08
ahw men, samen zo goed gewerkt na deze winst en dan ga je dood waterwork. Het was men een eer mien jonge.

Ik ga gelijk met de deur in huis vallen. Er zijn vannacht gekke dingen gebeurd en er zijn redenen om aan te nemen dat AQ wolf is. I mean er waren drie mensen opgesloten, waarvan ik en luuk niet slecht kunnen zijn. AQ was de derde, en precies nu breekt er geen lunch.

Dat wil ik ook graag weten?

Williambz

Ik zit ook bij Castiel en WW in het drietal en beiden wilden inderdaad het 1e voordeel. Dus het is uiteindeloijk (niet eens door mij dus) het wheel of doom geworden

Angelique

Gast, ik heb een prima verklaring waarom ik geen wolf ben. Ipv dat je dat even bij mij komt verifiëren gooi je het meteen hier neer.

Ik heb een rol waarmee ik lunch kan ontwijken, doe ermee wat je wilt

Aappen21

Citaat van: Angelique op 12 april 2023, 23:05:53
Gast, ik heb een prima verklaring waarom ik geen wolf ben. Ipv dat je dat even bij mij komt verifiëren gooi je het meteen hier neer.

Ik heb een rol waarmee ik lunch kan ontwijken, doe ermee wat je wilt
Mij is gevraagd deze info te posten met overleg. Het kan natuurlijk bijv zijn dat iemand is opgesloten is geprobeerd te eten. Wie zou jij willen lynchen en waarom?