668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Citaat van: Lan op 10 april 2023, 22:20:02
Om trouwens terug te komen op de Angelique-Mex situatie, mij is de logica van alles pas met vertraging open gooien over de voordelen niet helemaal duidelijk. Ik zeg niet dat we met zijn allen direct onze prijzen moeten delen in de discussie, maar nu is een vrij nuttige actie (waarschijnlijk) zinloos geweest omdat we te voorzichtig zijn met informatie delen. Ik denk dat zo'n nadeel als die Mex had weinig kwaad kan om open te gooien.

Mee eens

Maar ik twijfel tbh of we echt verder kunnen met het spel op deze manier omdat het naar mijn mening de zoektocht naar verdere wolven verhinderd. Zoals jij ook al zegt, liever dit dan een random lynch en dan kunnen we tenminste er weer met een frisse blik naar kijken

Dus tenzij hij nu opeens weer een voordeel heeft van dat stemmen op hem niet tellen ofzo stel ik wel gewoon voor hem eruit te yeeten (love u William (A))
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Shaddow

William is inderdaad een lastige. In leven kan hij vooral dienen als een makkelijk contactpunt voor slecht (minder relevant nu de welpen zijn opgegroeid) en verpsreider van wheel of dooms (waarvan ik hoop dat onze lieve spelleiders misschien ook een aanpassing doen als het echt zo hevig misbruikt wordt).

Ik hoor jullie je nu afvragen - maar Shaddow, wat dan, wat nu?

Daarop heb ik goed nieuws. HET IS TIJD VOOR DIVINE JUICE!!!!

Hét juicekanaal voor en door wakkerdammers, met de beste sappige roddels - rechtstreeks van de bron.

En de roddel van vandaag is héél sappig lieve volgers - Inuzuki is namelijk mislukt gewisseld.
In het kader van wederhoor is Inuzuki gevraagd om een reactie. Hierop vermeld ze (geparafraseerd) dat ze normaal gesproken wisselbaar zou moeten zijn, en zelf ook niet weet waarom de wissel niet is gelukt.

Onze factcheckers hebben ons er echter van verzekerd dat vrijwel alle manieren waardoor de wissel had kunnen mislukken, niet relevant zijn voor dit scenario.

Stemadvies van Divine Juice - het juicekanaal voor én door wakkerdammers is dus Inuzuki.

Shaddow

Ik ben zelf vanaf straks dansen (DANSEN) en zal dus niet bereikbaar zijn voor commentaar. Ik dank jullie voor het vertrouwen in Divine Juice, hét juicekanaal voor én door wakkerdammers.

Malanaphy

Yasssss Yvonne Coldewolfer
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Waterwork

Citaat van: Shaddow op 11 april 2023, 15:59:01
William is inderdaad een lastige. In leven kan hij vooral dienen als een makkelijk contactpunt voor slecht (minder relevant nu de welpen zijn opgegroeid) en verpsreider van wheel of dooms (waarvan ik hoop dat onze lieve spelleiders misschien ook een aanpassing doen als het echt zo hevig misbruikt wordt).

Ik hoor jullie je nu afvragen - maar Shaddow, wat dan, wat nu?

Daarop heb ik goed nieuws. HET IS TIJD VOOR DIVINE JUICE!!!!

Hét juicekanaal voor en door wakkerdammers, met de beste sappige roddels - rechtstreeks van de bron.

En de roddel van vandaag is héél sappig lieve volgers - Inuzuki is namelijk mislukt gewisseld.
In het kader van wederhoor is Inuzuki gevraagd om een reactie. Hierop vermeld ze (geparafraseerd) dat ze normaal gesproken wisselbaar zou moeten zijn, en zelf ook niet weet waarom de wissel niet is gelukt.

Onze factcheckers hebben ons er echter van verzekerd dat vrijwel alle manieren waardoor de wissel had kunnen mislukken, niet relevant zijn voor dit scenario.

Stemadvies van Divine Juice - het juicekanaal voor én door wakkerdammers is dus Inuzuki.

Ik geloof dit wel ik had al eerder een slecht gevoel bjj Inu en dit it het bewijs

Rampposi

Nou, dat is concreet bewijs waar ik niets tegen in kan brengen. Ik stem alvast, of ik hem nog wijzig hangt af van de verdediging van Inu

Aappen21

op dit punt vind ik het wel grappig hoeveel lynches williams gaat overleven XD

Mijn stem zal ook naar inu gaan
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Sunny

Ik ga er dan op mee, maar moet wel zeggen dat Inu in ons groepje een welpopgroeiactie heeft gewonnen en aangezien er voor zover ik weet geen lunches zijn geweest heeft ze of heel erg pech gehad of we zitten er naast.
Maar het is wel concrete info en als ze wel slecht is dan is het een betere optie dan William vind ik.

Lan

Inuzuki

Tja de post waarvan ik wist dat hij ging komen. Heb niet het idee dat verdedigen nog zin heeft, maar heb echt het idee dat er genoeg dingen in mijn voordeel spreken. Ik snap niet dat iedereen zo makkelijk volgt. Ja ik snap dat een mislukte wissel zeker iets is wat genoemd en overdacht moet worden en dat dat een reden is om tot stemmen over te gaan, maar er worden hier wel echt dingen gezegd die heel vreemd zijn. Zoals shaddow terecht aangaf in zijn post, ik heb inderdaad gezegd dat ik gewoon wisselbaar zou moeten zijn. Dat ben ik ook. Als mogelijke alternatieven noemde ik yeti, slotenmaker, vervloekte, toreador en variant voordelen.
Citaat van: Shaddow op 11 april 2023, 15:59:01
De fact checkers hebben dus ook de vervloekte en toreador uitgesloten? En alle variant voordelen? Op het moment dat de fact checkers ook de slechte rollen uit kunnen sluiten, heb ik het gevoel dat we wel wat beters hebben om aan vast te houden dan de wissel. Ik vind het prima als de alternatieven in elk geval worden gezien en meegenomen in de kans dat ik slecht zou zijn, maar ik ben niet slecht en het is jammer dat er niet eens over alternatieven nagedacht wordt. Er is een bewezen slechtje wat in elk drietal kan gaan kwallen en voordelen voorbij kan laten gaan, nadelen kan introduceren en dan verspillen jullie nu dus echt een lynch aan mij.

Citaat van: Waterwork op 11 april 2023, 16:21:54
Ik geloof dit wel ik had al eerder een slecht gevoel bjj Inu en dit it het bewijs
Deze post is dus ook echt nikszeggend. We hebben enkel in het eerste drietal contact gehad en daarna zoals meestal geen woord meer gewisseld. Om even je eigen vorige berichtje over mij te quoten:
Citaat van: Waterwork op  3 april 2023, 08:55:42
Citaat van: Inuzuki op  3 april 2023, 07:21:36
Volgens mij moeten er over zon 12 uur stemmen staan en we zijn alleen maar bezig met de drietallen en random getallen. Ik ga er vanuit dat als er in een van de drietallen iets opvallends gebeurd, dat dat op een manier wel opgepakt wordt en in het dt beland. Ik denk dat we vooral ook de discussie op het stemmen moeten gaan richten, ik heb namelijk nog geen enkel aanknopingspunt en best een goed gevoel bij mijn eigen drietal. Heeft iemand al ideeën?

Hier mee eens en in ons 3 tal is er niks raars gebeurd en zijn we vrij snel eruit gekomen. Dus ik hoop dat in andere 3 tallen wat is gebeurd wat opvalt
Wat is er dan sindsdien veranderd dat je 'al een slecht gevoel had'?

Om wat andere argumenten te geven:
- In het eerste drietal heb ik een orakel actie gehad en die goed ingezet en deze ook openbaar gedeeld. Ik denk zelfs dat meneer Waterwork zelf veel baat van deze actie moet hebben gehad. Als ik slecht was had ik werkelijk waar geen enkele reden om deze actie zo te gebruiken of zo de informatie te delen als ik nu heb gedaan.
- De dag erna had ik een voordeel dat als ik een welp was, dat ik per direct op zou groeien. Wat sunny hieronder ook bevestigd. Er waren echt niet zo veel stille nachten gehad als er al zo vroeg een opgegroeide wolf was geweest.
- Afgelopen speldag had ik makkelijk een pyromaan actie kunnen pakken maar ook die heb ik voor een waardeloos voordeel aan me voorbij laten gaan. Ik wist al dat ik mislukt gewisseld was en stemmen zou vangen, als ik slecht was had ik in het trio me niet zo netjes gedragen en in elk geval geprobeerd nog een hoop ellende te introduceren.

Maar goed, veel succes ermee  ::)

Malanaphy

Ik ben ook wel benieuwd op zich hoe het zeker is dat er geen toreador is, als het goed is konden de welpen elke soort wolf worden

Shaddow

Slechte rollen zijn inderdaad niet gecheckt, daarom staat er vrijwel alle. Wel is bevestigd dat tijdens de wissel Inizuki geen nadeel had wat een wissel zou doen laten mislukken.

De wissel was wel voor het opgroeien van de welpen, wat de toreador uitsluit.

Mexicanobroeder

Vervloekte is bijna niet uit te sluiten en is tricky en vind ik echt wel zo'n rol die je in een spel propt met al die voor- en nadelen erbij. Wolventovenaar is eveneens bijna niet uit te sluiten (maar vind ik minder obvious in een dergelijk spel). Wat betreft de rest laat ik me in dezen maar adviseren door Yvonne Wolvenjager. Mijn gevoel bij Inu is ook wel dat ze slecht is. In privé konden we over van alles praten, maar vooral niet over het spel, dat is voor mij vaak een teken dat ze niet goed is. XD

Ik ben wel bang dat ze ook slechts hulpje is op basis van haar argumenten en wat Sunny zegt, al weet ik niet wanneer dat opgroeimoment was. Maar goed, dat is een hulpje met stemrecht, met nog altijd kans op wolf. Dus ja, mijn stem gaat daarheen.

Williambz

Citaat van: Aappen21 op 11 april 2023, 17:22:22
op dit punt vind ik het wel grappig hoeveel lynches williams gaat overleven XD

Castiel.

Er zijn allemaal hypothetische situaties die de mislukte wissel KUNNEN verklaren. Toch lijkt mij dit de meest concrete verdenking op iemand op dit moment omdat ik mijn proteststem toch sowieso wel van Aappen af zou halen. Mijn stem zal dus ook op Inu gaan.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.