Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

dit is een effect dat hij heeft gepakt. prins zit er niet in, being lucky well
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Angelique

Citaat van: Aappen21 op  9 april 2023, 23:42:07

Okay, I will bite. Waarom zit Prins er niet in?

Sunny

Wat ik me afvraag is hoe het komt dat hij deze optie heeft kunnen krijgen überhaupt?
Wie zaten er met hem in het trio op dat moment? Dus niet afgelopen trio maar die daarvoor?

Aappen21

De komende nacht mag jij drie verschillende rollen aan de spelleider doorgeven van de "Rollen" bij de "Uitleg" op dit forum, indien deze rollen aan de start van het spel niet aanwezig waren, dan zal jij van rol ruilen met één van deze drie rollen. Een slechte speler kan hierdoor echter geen goedje worden, maar blijft slecht met de verkregen rol. Extra rollen en de neutrale rol "lijk" kunnen niet opgegeven worden voor deze actie. Neutrale rollen die door deze kracht worden verkregen na de derde nacht zullen automatisch voor de goede kant kiezen.
Uur van de nacht: Het vijfde uur: Rol wijzigingen

dat effect heeft hij. En dat weet ik doordat hij met katz in een groepje zat. Hij heeft prins, x en x opgegeven.

Sunny

Ja daar werd flink op gehamerd, dat herinner ik me prima. Dat deze optie er is weet ik ook.
Maar dat is niet mijn vraag.
Op dat moment was dus al duidelijk dat hij welp had geclaimd. Waarom heeft hij dan deze optie gekregen? Dan zou je toch je best doen om deze
uit zijn handen te houden? En daarna grote heisa met stemmen die precies zò moesten zodat William eruit zou gaan en toen verdween niet William maar Fannie ineens van het toneel.
Prima, weer een dag William op het hakblok en nu is ie nog niet dood. En nu stem jij weer op hem? Met weer 2 dagen een dood DT? De man is duidelijk welp af, laten we ons aub focussen op de welpen die nu zijn opgegroeid. Hier bereiken we niets mee.

Williambz

Ik zal even verduidelijking geven, aangezien ik nu alweer een stem heb gekregen??

Het begon toen Katz slecht zou zijn en ik naar hem toe ging en welp claimde. Katz zei een bloedbroeder te hebben en ik probeerde met mijn welpclaim zijn bloedbroeder te achterhalen; maar dit mislukte want Katz was niet eens slecht.

2 drietallen terug zat ik met Katz en Waterwork in een drietal die mij het voordeel zouden willen geven dat aappen aangeeft.
Ik kon drie rollen insturen en 1 daarvan zou ik krijgen ipv mijn originele rol. Ik heb destijds 1. Beul 2. Heks en 3. Prins opgegeven. Ik heb van Skunki prins gekregen.

Dan de dag erna waar ik nog steeds volhield welp te zijn en castiel en mala openbaarde. Ik heb erg goed contact met iemand achter de schermen (deel de naam niet uiteraard) die blijkbaar de echte rol zou weten van Malanaphy en Castiel en dit zou geen Bengel en Bisschop zijn wat ik had gedeeld. De echte bisschop was namelijk Katz en of er een bengel inzit heb ik geen weet van. Met deze persoon heb ik ook dit plannetje uitgekiend dat ik als welp zou optreden om 2 redenen. 1. In de hoop slechtjes te ontmaskeren en 2. Om mijzelf op de lynch te krijgen en mezelf te bewijzen als prins.
Dit zou geloofwaardiger zijn als ik 'vertrouwelijke' info zou delen. Maar Castiel was geen bisschop van WW zoals je kan zien (dat was Katz) en Mala geen Bengel. Anders was Mala ook wel doodgewelpt neem ik aan.

Wel heb ik beweerd Wannas gewelpt te hebben, alleen heb ik het hele spel geen contact met hem gehad, dus ik wist ook niet dat ie orakel was. Toen Fannie echter stierf als sjamaan kon ik dat wel gebruiken uiteraard. Ik neem aan dat Wannas en Katz namelijk wel dood zijn gegaab door welpen en die zullen dus blijkbaar bij mensen hebben geclaimd?

Daarnaast wil ik ook even aangeven dat in het voordeel wel het volgende staat: Een slechte speler kan hierdoor echter geen goedje worden, maar blijft slecht met de verkregen rol. Als ik als slechtje dus prins zou krijgen neem ik aan dat je bekend wordt gemaakt als welp (want als een prins wordt gelyncht wordt zijn rol bekend gemaakt) of als slechte prins. Ik ben nu een bewezen prins en geen welp en alsnog krijg ik nu een stem van aappen wat ik erg gek vind. Ik snap niet waarom jij mij er nu zo graag uit wilt hebben?? Bovendien ga jij er dus nu vanuit dat ik met dit voordeel sowieso slecht was dus?

Williambz

Citaat van: Aappen21 op  9 april 2023, 23:42:07

Prins zit er dus inderdaad niet in, want anders kon ik de rol niet krijgen, maar je ziet nu toch dat ik prins ben?

Williambz

Ik heb op aappen gestemt, omdat ik hem echt heeel weinig in het dt zie. Ik heb echt terug moeten zoekeb nasr zijn posts en hij heeft 1 een beetje inhoudsvolle post naar Wannas toegemaakt wat een reactie was op zijn post. Daarvoor zijn het heeele korte inhoudsloze posts.

Bovendien vind ik ook dit in aappens nadeel spreken
Citaat van: Wannas op  5 april 2023, 11:27:51
Aapen21: In ons drietal wilde hij per sé dat ik de slechtste keuze zou krijgen. Dit was dat ik de lunch zou worden in plaats van diegene die er daadwerkelijk op staat. Althans, ik zou hier vijftig procent kans op hebben. Volgens Aapen21 was ik slecht. Uiteindelijk hebben we gekozen voor ".The wheel of Doom". waar deze ontzettend lange post vandaan komt. Super leuk. Eerst wilde Aapen21 eens weten van de andere twee: Fannie en ik, wat voor rollen we dan zouden hebben. Wie van ons zou het meeste waard zijn. Hij was heel erg aan het vissen naar waardevolle rollen wat in mijn oren klinkt als een volbloed wolf. Echter, hoorde ik van Fannie dat Aapen21 vaak op deze chaotische en onlogische manier speelt. Het zou dus best kunnen dat Aapen21 met Waterwork deze bewatering heeft bekokstoofd wat dan weer betekent dat hij misschien niet slecht is. Mocht Waterwork zeggen dat Aapen21 hier niet bij betrokken is gok ik toch dat Aapen21 gewoon lekker slecht is..

En nu ik bewezen ben als prins komt hij met een raar verhaal dat ik dus alsnog slecht moet zijn. Ben ik dan nu een welpenprins ofzo? En ik zou dan nu als welp op het wolvenboard moeten zitten, omdat ik ben opgegroeid?

Lan

Als jij echt goede prins bent, wat was jouw reden om de voorkeur te geven aan het wheel of doom? Of lag dat aan Rampposi?  :P

Ik heb trouwens aan Skunki gevraagd hoe de situatie exact zou werken bij een slechtje die de Prins kracht zou krijgen en daarna lynch is. Dit zou dan effectief een slecht hulpje zijn zonder krachten, zonder mogelijkheid om de lunch op te geven  en hij gaat vanzelf dood als alle wolven dood zijn. In principe zou het normaliter redelijk zinloos zijn hem eruit te stemmen. Echter met deze variant kan hij wel elke speeldag twee mensen met zich meenemen naar het wheel of doom.

Dus ik zou zelf liever een slechtje pakken die wel nog iets kan, maar als we een keer geen zinvolle opties voor een lynch hebben ben ik geen tegenstander van hem eindelijk uit zijn lijden verlossen  :P

Mexicanobroeder

Laten we allemaal besluiten om de onzin van William vanaf nu niet te lezen. Hij is duidelijk een slechte Prins, zonder stemrecht die niet meer weerwolf kan worden, als ik de regels goed begrijp.

Ik zie ook geen reden om op hem te stemmen buiten dat hij irritant kan doen in de drietallen en de discussie, maar een slecht hulpje zonder kracht en stemrecht hoef ik echt niet te lynchen, tenzij we écht geen betere optie hebben. Ik vind dat ook raar van Aappen21 dat hij daar zo makkelijk over doet. Dat william er op stemt zet hem voor mij ook niet in beter daglicht, die gaat de komende dagen alleen nog maar trollen.

Aappen21

Citaat van: Mexicanobroeder op 10 april 2023, 00:57:09
Laten we allemaal besluiten om de onzin van William vanaf nu niet te lezen. Hij is duidelijk een slechte Prins, zonder stemrecht die niet meer weerwolf kan worden, als ik de regels goed begrijp.

Ik zie ook geen reden om op hem te stemmen buiten dat hij irritant kan doen in de drietallen en de discussie, maar een slecht hulpje zonder kracht en stemrecht hoef ik echt niet te lynchen, tenzij we écht geen betere optie hebben. Ik vind dat ook raar van Aappen21 dat hij daar zo makkelijk over doet. Dat william er op stemt zet hem voor mij ook niet in beter daglicht, die gaat de komende dagen alleen nog maar trollen.

ik sluit me hierbij aan. zijn stem telt toch niet mee, dus waarom moorden?

Angelique

Ik heb trouwens nog wel iets leuks te melden... ik had afgelopen nacht een ziener voordeel en mocht dus iemands rol opvragen.

Dat heb ik ook gedaan en low and behold daar kwam de rol Leugenwolf uit. En over wie heb ik het dan? Nou, dat is Mexicanobroeder. Dus tenzij er een steengoede verklaring voor is, weet ik waar mijn stem waarschijnlijk heen zal gaan.

Foxi

Mexi had vannacht het voordeel om niet wisselbaar te zijn en gezien te worden als slecht. Helaas wist jij dit niet, dan had je iemand anders kunnen bekijken

Malanaphy

Poeh poeh, nou nou, zo zo, he he, man man.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Angelique op 10 april 2023, 10:02:46
Ik heb trouwens nog wel iets leuks te melden... ik had afgelopen nacht een ziener voordeel en mocht dus iemands rol opvragen.

Dat heb ik ook gedaan en low and behold daar kwam de rol Leugenwolf uit. En over wie heb ik het dan? Nou, dat is Mexicanobroeder. Dus tenzij er een steengoede verklaring voor is, weet ik waar mijn stem waarschijnlijk heen zal gaan.

Als Mexi leugenwolf is, is dat dan waarschijnlijk ook de verklaring dat hij mij als goede prins onder de bus wilt gooien...