Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Mijn stem zal weer naar William gaan. Die wou in mijn groepje perse het beste voordeel. Terwijl ik het persoonlijk beter vond dat het naar een bewezen goedje zou gaan zoals ik zelf.

We hebben er dan uiteindelijk voor besloten dat William het beste voordeel mocht, want ik had geen zin in een risico bij The Wheel of Doom.

Williambz

Citaat van: Katz op  6 april 2023, 20:40:56
Mijn stem zal weer naar William gaan. Die wou in mijn groepje perse het beste voordeel. Terwijl ik het persoonlijk beter vond dat het naar een bewezen goedje zou gaan zoals ik zelf.

We hebben er dan uiteindelijk voor besloten dat William het beste voordeel mocht, want ik had geen zin in een risico bij The Wheel of Doom.

Lieve, lieve Katz. Ik wilde niet PER SÉ het beste voordeel. Ik zei dat ik geïnteresseerd was in voordeel 1 en toen zei jij: 'lijkt het niet handiger als een bewezen goedje zoals WW of ik (Katz)die krijg? Toen volgde een gesprek over waarom jij bewezen zou zijn. Uiteindelijk heb ik nog gisteravond wel voordeel 1 bij mij gezet, omdat ik er nog niet uit was wie dan 1 moest krijgen. Toen reageerde Waterwork vanochtend in zijn eentje dat ik voordeel 1 wel mocht hebben. Katz heeft toen nog 0,00000 gezegd of gediscussieerd (wat Waterwork kan bevestigen). Ik wil ook niet het wheel of doom spinnen, dus als jij het er niet mee eens was had ik WW of jou bij 1 gezet, maar jij bent dan verdwenen ofzo?

Ik weet niet waarom, maar je wilt mij er blijkbaar heel graag uit hebben met steeds idiotere redenen.

Katz

Ja, dus waarom kies je dan voor jezelf voordeel 1 en niet voor één van ons twee? Nadat ik aangaf dat ik deze liever bij Waterwork of mijzelf zou hebbben. We hebben puur gewoon meegestemd, omdat wij niet the wheel of doom wouden doen. We hadden hier geen keuze in. Waterwork zei gewoon jij mag het hebben, omdat hij ook niet the wheel of doom wou doen.

Je hebt ook niet gecommucieerd voordat je gewoon het lijstje maakte.

Waterwork

Het is voor mij ook duidelijk dat William een slechtje is en ik ben het met hier eens William gedraagdt zich heel verdacht en heel wolfs ook in de prive gesprekken

Castiel.

Ik ga op Foxi stemmen, zij moet de meeste stemmen hebben namelijk :)
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Williambz

Citaat van: Katz op  6 april 2023, 22:23:07
Ja, dus waarom kies je dan voor jezelf voordeel 1 en niet voor één van ons twee? Nadat ik aangaf dat ik deze liever bij Waterwork of mijzelf zou hebbben. We hebben puur gewoon meegestemd, omdat wij niet the wheel of doom wouden doen. We hadden hier geen keuze in. Waterwork zei gewoon jij mag het hebben, omdat hij ook niet the wheel of doom wou doen.

Je hebt ook niet gecommucieerd voordat je gewoon het lijstje maakte.

Zoals ik al zei had ik mezelf op 1 geplaatst, omdat ik deze graag wilde hebben, maar had nog niet geswitcht, omdat ik niet wist of ik jou of WW op 1 zou plaatsen. Toen ik de volgende dag keek in whatsapp zei WW dat ik 1 mocht hebben zonder enige vorm van protest. Bovendien heb jij, Katz, hier ook geen bezwaar tegen gemaakt. Dan ga ik niet roepen 'oh maar ik hoef hem al niet meer, neem jij maar'! Dan pak ik dat voordeel gewoon met beide handen aan. Overigens hebben jullie geen woord gezegd over het wheel of doom, dus dat je daar nu mee aankomt vind ik gewoon lullig, want ik zou ook het wheel of doom niet willen spinnen. Dus je overdrijft echt mega erg met je 'ik had hier geen keuze in'. Als 1 van jullie daarna gewoon bezwaar had gemaakt, had ik gewoon

Citaat van: Waterwork op  6 april 2023, 22:55:11
Het is voor mij ook duidelijk dat William een slechtje is en ik ben het met hier eens William gedraagdt zich heel verdacht en heel wolfs ook in de prive gesprekken

Heel wolfs? Heel wolfs? Man ik heb met jou en Katz in een whatsapp groep 3! berichten geplaatst over dit onderwerp.
Hieronder kan je ze aanschouwen:
Dit was in de avond op 5 april

William: Ik ben wel geïnteresseerd in voordeel 1🫢
Katz: Lijkt het niet handiger als een bewezen goedje dat krijgt zoals waterwork of ik?
William: En waardoor zijn jullie bewezen als ik vragen mag
Katz: Waterwork door het water
William: Want als ik het goed herinner hoorde ik dat jij als slecht gezien was?
Katz: Er zijn namelijk geen ketters En ik door de actie die je in het dt nu kan lezen voor jezelf ;)

En hier stopt het gesprek. Toen heb ik dus nog mezelf op 1 gezet, ondat WW ook nog geen eens hier had gepraat (alleen 1 gifje gepost).  En daarna had WW het alleen over 18+ dingen wat dus niet spelinhoudelijk was en in de ochtend postte WW dat ik 1 mocht hebben. Jij, WW, hebt je mening dus niet eens laten horen, dus dat je mij nu afschildert als de boeman vind ik echt heel raar.

Foxi

Citaat van: Castiel. op  6 april 2023, 23:21:30
Ik ga op Foxi stemmen, zij moet de meeste stemmen hebben namelijk :)

Ik heb momenteel hetzelfde voordeel als Katz had, zou fijn zijn als ik mezelf kan bewijzen vandaag

Katz

Oke, de echte reden waarom waterwork en ik zo bang waren voor in een groepje te zitten met William. Heeft te maken met dat malanaphy mislukt gewelpt is.
Ik had William verteld om malanaphy te welpen op een rol die ze niet was.

Het kan zijn dat iemand random malanaphy heeft gewelpt, maar schat die kans laag. Ik zou ook verwacht hebben van William als die goed was. Dat hij niet voor voordeel 1 zou gaan zeker met hoe weinig vertrouwen ik in hem heb.

Williambz

Ah nu komt de aap uit de mouw. Snap niet waarom daar zo moeilijk over wordt gedaan om te vertellen? Ik ben naar Katz toegegaan en hem wijsgemaakt dat ik welp was. Ik heb toen verteld dat zijn bloedbroeder naar mij toe kon komen als diegene genoeg vertrouwen in mij had. Uiteraard hoopte ik zo meer los te krijgen over zijn medeslechtje, alleen achteraf blijkt hij dus niet slecht te zijn. We hebben het inderdaad o.a. of mala gehad en Katz zei dat Mala en hij rollen hadden uitgewisseld en dat Mala een bepaalde rol claimde. Toen zei ik nog verbaasd of Mala dat zo vroeg in het spel al zou doen, maar hij zei welp anders Mala op .... Als Mala echt gewelpt is, zit ik inderdaad in een hele slechte situatie, want dan is dit erg slecht verlopen zo tegelijk, maar ik ben dat niet geweest. Maar als je dit had uitgelegd had ik je stem allicht al beter begrepen.

Sunny

O man, ik heb zo het gevoel dat dit wederom een play is van Katz.
Ik stem daarom op Foxi.
Maar vooral omdat als zij de meeste stemmen krijgt en goed is, William als nog doodgaat en we dus een win-win situatie creëren.

Malanaphy

Citaat van: Sunny op  7 april 2023, 12:36:23
O man, ik heb zo het gevoel dat dit wederom een play is van Katz.
Ik stem daarom op Foxi.
Maar vooral omdat als zij de meeste stemmen krijgt en goed is, William als nog doodgaat en we dus een win-win situatie creëren.
Dit keer niet haha, ik ben echt gewelpt. En op deze manier hebben ze Roodhapje ook eruit gewerkt (A)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Maar even dubbelcheck zodat ik het goed begrijp: als Foxi de meeste stemmen krijgt en ze is goed, dan gaat degene met de op een na meeste stemmen dood?

Want dan is dit idd een waterdicht plan
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Sunny

Volgens mij wel. Ik hoor het graag als dat niet zo is natuurlijk

Aappen21

Citaat van: Malanaphy op  7 april 2023, 13:11:16
Maar even dubbelcheck zodat ik het goed begrijp: als Foxi de meeste stemmen krijgt en ze is goed, dan gaat degene met de op een na meeste stemmen dood?

Want dan is dit idd een waterdicht plan
correct
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Waterwork

Ik stel inderdaad voor dat de rest op Foxi stemt want weer eem bewezen goedje en dan ook een slechtje eruit. Als ik en Katz op william stemmen