Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

668 Discussie

Gestart door Skunki, 28 maart 2023, 17:19:23

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

In dit topic kunnen jullie discussiëren wie de wolven zijn in dit spel.

Na iedere nacht zal het discussietopic gesloten zijn tot de 24-uurs-deadline verstreken is. Het hebben van onderling contact via "netwerken" of het stemmen in het speltopic is binnen de 24-uurs-deadline gewoon toegestaan!

Skunki

We zijn gestart, enjoy! :-*

fannieklm

Met alle potentiele chaos hoef ik geen BM te worden dit spel.
De eerste met een leuke reden om BM te worden in dit spel krijgt mijn stem! O0

Aappen21

wanneer je een criminieel hebt bel je de politie.
Wanneer je brood wilt kopen ga je naar een bakker.
En wanneer je een chaos spel hebt, bel je een aappen21.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

bert-boefjes

Dag beste medereizigers,

Vandaag zijn we met elkaar begonnen aan een nieuw en spannend avontuur. We zullen beproevingen doorstaan, moeilijke keuzes moeten maken. En tot de ontdekking komen dat misschien zelfs onze eigen vrienden niet te vertrouwen zijn. In zulke situaties moeten we het hoofd koel houden en dappere keuzes kunnen maken.
Ik denk dat ik zelf een geschikte kandidaat zal zijn om jullie en ook mijzelf door dit avontuur heen te loodsen. Ik ben de hele dag al bezig geweest met een grondige voorbereiding voor deze reis. En ik denk dat we momenteel het meeste baat hebben als we op Herman gaan vertrouwen!

Nu hoor ik de meeste van jullie denken, wie of wat is nou weer Herman? Alvorens een ieder van ons deze reis begonnen was hebben wij een dagboek in ontvangst mogen nemen. Een handig hulpmiddel om ons niet alleen bij te staan in dit avontuur, maar ook een steun, een toeverlaat, iemand die onbevooroordeeld naar je luistert zonder je daarbij te willen sturen.
Ik heb reeds mijn eerste paragraaf al in het dagboek geschreven. En ik kwam daarbij tot de conclusie dat zo'n metgezel in het spel een naam moest hebben. Want hoe kun je ooit jezelf en al je geheimen compleet blootgeven, als je niet eens weet hoe je de ander moet aanspreken. Ik heb daarbij besloten om het dagboek te vernoemen naar Herman, het befaamde vriendschapsbrood. Wat voor mij de doorslag gaf om hem Herman te noemen is een quote uit het recept van Herman, het vriendschapsbrood, namelijk: "Het is de bedoeling dat in de tijd dat je met Herman bezig bent je even stil staat bij de liefde, vriendschap, geloof, jezelf en relaties."

En ik denk dat als we op deze reis ook maar een klein beetje durven te vertrouwen op de liefde die er is, op de vriendschap die ontstaat, op het geloof wat je draagt, de relaties die je aangaat met andere mensen. Maar vooral durft te vertrouwen op jezelf en dat je voor jezelf de juiste keuzes weet te maken, we samen deze reis succesvol kunnen doorstaan.

Ik beloof als Burgemeester om dagelijks een beetje van Herman aan jullie te geven zodat ook jullie al die mooie facetten kunnen ervaren!

Dus stem op mij, voor een stem op Herman!

#InHermanWeTrust
#HermanForBM
#HermanHermanHerman
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

RoodHapje

Herman leest wel honderd keer de krant
Het staat er echt, pagina achttien, zwartomrand
Hield 'ie vroeger al zijn meningen
En al zijn dromen stil
Nu was 'ie niks niet niemand nergens meer
Kan dus gaan waar 'ie maar wil

Herman is duidelijk een vrije geest geworden en dat lijkt me een goede eigenschap voor een BM. Mijn stem gaat naar Herman!

Voor de tegenstanders wil ik ook nog een argumentje geven:

'Ik zal de foutste zijn in de derde wereldoorlog.'
― Herman Brood

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Foxi

Voor mij is BM dit spel ook niet weggelegd. Laat het liever over aan iemand met meer ervaring binnen deze variant

Malanaphy

Citaat van: Foxi op 31 maart 2023, 22:37:23
Voor mij is BM dit spel ook niet weggelegd. Laat het liever over aan iemand met meer ervaring binnen deze variant
!
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Thelight288

RoodHapje

Ik wil wel even zeggen dat ik het slordig vind @Lan dat je nog je Sunny banner hebt en op een ander stemt ^-^

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Lan

Ja ik bedacht het me ook maar ik moet nog even vervanging vinden  XD

Sunny

Je kunt ook gewoon op mij stemmen natuurlijk Lan, dan is al die extra moeite helemaal niet nodig.

Wannas

Ahhhhh chaos spelletje altijd leuk!  ;D. Super veel zin in! Lange tijd terug voor een spelletje voor mij. Spel 668. Jemig. Ik herinner mij spel 7 of 17 nog (weet niet meer precies vanaf wanneer ik meedeed). En met zo'n lap tekst mag Bert-boefjes/herman zeker BM worden, maar zelf vind ik dat ook wel geinig.

Inuzuki

Ik snap de variant ook nog niet helemaal geloof ik  XD maar mijn stem gaat naar aappen! Ik vind Herman iets te veel hashtags gebruiken naar mijn smaak.
#JammerJoh XD

Waterwork

Ik hoef zeker niet BM te zijn mijn stem gaat naar Aapen want ik vind zijn post #geweldig