[Welkom] Some of you may die, but it’s a sacrifice I’m willing to make.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:32:03

Vorige topic - Volgende topic

Shrek[666]

Ik heb geprobeerd Puss in boots te converteren. Afwachten maar.

Rumpelstiltskin[666]

Vertrouw donkey niet als sjamaan aub. Als slechtje had hij dit wel gedeeld in het dt. Dit kan een last minute poging zijn.

Shrek[666]

Precies. Dit is te laat. Mocht het wel zo zijn. Lijkt me een wanhoopsdaad

Snow White[666]

Nouja ik ben dr ingestonken om 22.29.45
Heb een dreiging er na gestuurd, of ik converteer je, of jebent luncch

Snow White[666]

Nog geen reactie. Daarentegen is het misschien wel leuk als ik op de lynch eindig dat jij dan alsnog de beul convrteert. 2 conversiewolfen verwacht men niet zo snel.

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Snow White[666] op 21 maart 2023, 22:34:21
Nouja ik ben dr ingestonken om 22.29.45
Heb een dreiging er na gestuurd, of ik converteer je, of jebent luncch

Nooo what have you done. Als conversie had ik dat risico echt niet genomen. Ik hoop dan echt dat donkey zijn mond houd, maar ik vrees het ergste eigenlijk....

Rumpelstiltskin[666]

Maar als je 15 seconden voor de deadline hem hebt geappt had hij toch nooit op tijd zijn visioen kunnen terugsturen?

Snow White[666]

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Snow White[666] op 22 maart 2023, 08:22:48
Donkey kiest optie 1. Vannacht verwelkomen we donkey.

Dat lijkt me handig als jij dat inderdaad doet, want de biggen lijken ook op jou te willen stemmen.

Snow White[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op 22 maart 2023, 12:23:55
Citaat van: Snow White[666] op 22 maart 2023, 08:22:48
Donkey kiest optie 1. Vannacht verwelkomen we donkey.

Dat lijkt me handig als jij dat inderdaad doet, want de biggen lijken ook op jou te willen stemmen.
Ja, en de redenatie is echt eentje van lik me vestje. Zo krom.

Snow White[666]

Deze lynch wordt extreem lastig om van een van ons af te schuiven. Jullie hebben beide al 1 stem.
En voor de rest; willen we de lunch op prince charming houden?

Snow White[666]

Oh well, rip.

Fairy godmother is of neutraal, of een belangrijke goedjesrol. (Denk ik)
Ik zal donkey niet converteren, maar als wijze burger claimen dat er 2 conversiewolven zijn en donkey zo lang mogelijk laten leven, wordt hij vanzelf verdacht. Zo kan donkey alsnog weggespeeld worden zonder een van ons weg te nemen.

Rumpelstiltskin[666]

Ja het is wel erg shit dat we nu eigenlijk al twee wolven zijn verloren... Wordt een lastig potje vrees ik. Ik zou wel de komende nacht echt een conversie doen. En eigenlijk zou ik hem nog steeds op donkey uitvoeren. Hij is nu bevestigd beul en heeft een conversiewolf geout. Ik denk dat niemand een 2e conversiewolf verwacht die donkey alsnog converteert toch?
Dan hebben we ook de belofte van sneeuwwitje waar gemaakt - vermoord of geconverteerd.

Shrek[666]

Oké. Ik heb begrepen dat Donkey beschermt wordt. Misschien deze ronde ook nog wel. Beschermengel is tegenwoordig ook bescherming tegen een conversie? Als ik het goed heb?
Ik heb geprobeerd Puss in boots te converteren. Is mislukt. Dit kan meerdere dingen betekenen.