Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Some of you may die, but it’s a sacrifice I’m willing to make.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:32:03

Vorige topic - Volgende topic

Rumpelstiltskin[666]

Ik verwacht nog wel een onboardje eigenlijk, dus vind het gek dat er maar 3 wat zeggen. Of is er 1 van jullie conversiewolf? Zo niet, hebben we of een stille wolf en een paar hulpjes.

Shrek[666]

Ja ik conversie.  ::). Ik wacht altijd even af met dat zeggen.

Rumpelstiltskin[666]

Ah dat verklaart het. Zou niet al te lang wachten met converteren. Later is zeker beter, maar een dode conversiewolf zonder conversie is altijd zo sund.

Wisselaar als lunch is wel heel erg chill.


Snow White[666]


Snow White[666]

Ik had een idee omtrent de dode wisselaar; ik wil al in PM bij iemand gaan hinten over dat ik de wisselaar was. Als er dan ineens opduikt dat een ander dat ook claimt, benader ik die prive en probeer ik die persoon te overtuigen om te zeggen dat het een play was zodat ik die persoon kan converteren.

Rumpelstiltskin[666]

Wow wtf hebben we 2 keer een conversiewolf? Dan hebben we ook sowieso te maken met sterkere goedjes, dus dan moeten we misschien wel vaart maken met converteren.

Snow White[666]

Citaat van: Snow White[666] op 20 maart 2023, 08:26:32
Ik had een idee omtrent de dode wisselaar; ik wil al in PM bij iemand gaan hinten over dat ik de wisselaar was. Als er dan ineens opduikt dat een ander dat ook claimt, benader ik die prive en probeer ik die persoon te overtuigen om te zeggen dat het een play was zodat ik die persoon kan converteren.
Zou ik dit mogen doen..? Als jullie het liever niet willen, dan snap ik dat. Denk persoonlijk dat dit wel een buitenkansje is. En als niemand anders zich meld, dan weten we ook voldoende.

Fairy Godmother zei gelijk al in het theekransje dat het van iemand binnen de club geweest moest zijn, dus daar haak ik even mooi op in met weet u meer dan wij..?

Rumpelstiltskin[666]

Ja ik denk dat het wel een goed idee is, al heb je wel het risico dat de echte wisselaar je op het DT gooit en dat jij niet meer kan converteren

Van dat Faury Godmother is inderdaad ook wel gek, want de kans dat een vrouw random wordt geluncht is nir.aal ook gewoon 50/50

Snow White[666]


Rumpelstiltskin[666]

Aan de foto van Dragon te zien is die ook vrouwelijk en eigenlijk is Puss in boots ook een vrouw. Dus dan kom je op 10. Maar het is ong. 50/50

Rumpelstiltskin[666]

Vanavond tijd voor een man op de lunch? Ik dacht zelf aan bijvoorbeeld Prince Charming of Arthur

Snow White[666]

Kan ik mij in vinden. Voor mij om het even. Merlin ben ik net in contact mee dus probeer dat op een kort lijntje te houden zodat we die misschien aan onze kant kunnen indoctrineren als goedje.

Shrek[666]


Rumpelstiltskin[666]

Heb nu Prince Charming erop gezet. Mocht je iemand anders willen kan je t aangeven. Misschien zou Arthur dan een leuke conversie zijn? Ik zou niet al te lang meer wachten met converteren als ik jullie was. We moeten het doen voordat jullie in de gaten wordeb gehouden.