Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Queen Lillian[666] op 28 maart 2023, 21:14:55
Ik benoem toch ook dat (als hij nog niet aan het begin bekend was), dat ik verwacht dat hij dat tegen dit punt al wel is. Afgelopen dag was de 4e dag, met 3 dagacties en een wolf die redelijk obvious eruit leek te gaan ga ik er inderdaad vanuit dat hij het wist. Ik heb bloedbroeder als optie genoemd maar ook gewoon gezegd dat ik ook als hij dat niet is verwacht dat dat zo is. Dus ik snap niet hoe je dit uit mijn post haalt.

Dit komt door 2 punten.
1. Er zijn, als de info van de wijze burger klopt, 2 conversiewolven wat betekent dat de wolven al met 2 wolven minder dan normaal op het board zijn gestart. Met 3 keer kijken vind ik de kans om een wolf te zien niet heel groot eerlijk gezegd. Dan heb ik de mogelijke mislukte acties er nog niet bij gedacht, dus ik vind dat een vrij optimistische gedachte.
2. Dat Snow white werd bekend gemaakt was laat op de avond. Rond kwart voor 10 (dus 45 min. voor de deadline). Als ik kijk naar de stem van Prince Charming is die al om kwart voor 9 gezet en is niet meer gewisseld naar Snow White. Ik vraag me het dus af of hij deze informatie wel heeft gezien en nog contact heeft gehad. Zelf denk ik eigenlijk van niet omdat ik dan verwacht dat hij wel had gewisseld. Zelf heb ik de info ook niet meer meegkregen en heb daarom ook niet meer kunnen wisselen.

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Merlin[666] op 28 maart 2023, 21:20:15
Rumpelstilskin vind ik verdacht omdat het lijkt alsof hij overal door heen glipt. En ja hij heeft gewaterd maar kan nog ketter zijn voor nu zal k hem het voordeel van de twijfel geven.

Dan hebben wij denk ik een andere definitie van 'ergens doorheen glippen'. Ik vind niet dat ik onopvallend ben of net aan de lynches ontsnap. Ik zie dat eerder bij mensen die ineens niet meer opvallend zijn of wat achter de schermen blijven.

Dragon[666]

Citaat van: Pinocchio[666] op 28 maart 2023, 20:58:11
Ik kan me redelijk vinden in King Harold's analyse. Er zijn meerdere mensen die vrij stil zijn en ik acht de kans groot dat daar een of meerdere slechtjes zitten, maar het is voor mij nog wel lastig om te kiezen tussen die stille opties. Waar ik afwijk ten opzichte van King Harold is dat Donkey in een ver, ver verleden aangaf dat Dragon op de hoogte was van dat hij zichzelf verdacht wou maken. Het is geen sluitend alibi, maar mijn verwachting is dat Snow White dan wel gewaarschuwd was voor ze in de val liep. Van mij krijgt Dragon dus het voordeel van de twijfel. Ik weet nog niet zeker op wie ik nu ga stemmen, ik ga mezelf denk ik weer lekker verdacht maken door de stemming een beetje af te wachten en posts maken met rare randjes:D

Het klopt idd dat Donkey mij al vrij vanaf het begin gevraagd heeft om hem op het verdachte lijstje te krijgen en dat hij sjamaan zou claimen om een wolf uit te lokken. Ik wist niet welke rol Donkey echt had, maar het leek mij vrij onwaarschijnlijk dat hij als sjamaan zo'n risico zou nemen dag 1.

Wat betreft de rare randjes, ik had even geen betere term  :P

Queen Lillian[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op 28 maart 2023, 21:21:50
Citaat van: Queen Lillian[666] op 28 maart 2023, 21:14:55
Ik benoem toch ook dat (als hij nog niet aan het begin bekend was), dat ik verwacht dat hij dat tegen dit punt al wel is. Afgelopen dag was de 4e dag, met 3 dagacties en een wolf die redelijk obvious eruit leek te gaan ga ik er inderdaad vanuit dat hij het wist. Ik heb bloedbroeder als optie genoemd maar ook gewoon gezegd dat ik ook als hij dat niet is verwacht dat dat zo is. Dus ik snap niet hoe je dit uit mijn post haalt.

Dit komt door 2 punten.
1. Er zijn, als de info van de wijze burger klopt, 2 conversiewolven wat betekent dat de wolven al met 2 wolven minder dan normaal op het board zijn gestart. Met 3 keer kijken vind ik de kans om een wolf te zien niet heel groot eerlijk gezegd. Dan heb ik de mogelijke mislukte acties er nog niet bij gedacht, dus ik vind dat een vrij optimistische gedachte.
2. Dat Snow white werd bekend gemaakt was laat op de avond. Rond kwart voor 10 (dus 45 min. voor de deadline). Als ik kijk naar de stem van Prince Charming is die al om kwart voor 9 gezet en is niet meer gewisseld naar Snow White. Ik vraag me het dus af of hij deze informatie wel heeft gezien en nog contact heeft gehad. Zelf denk ik eigenlijk van niet omdat ik dan verwacht dat hij wel had gewisseld. Zelf heb ik de info ook niet meer meegkregen en heb daarom ook niet meer kunnen wisselen.

In deze punten kan ik me vinden, maar je vorige post met "Maar waarom ga jij ervan uit dat Prince Charming bloedbroeder was?" ging ik op in dat ik dat nooit had gezegd en mijn nieuwe post was enkel om dat te benadrukken. Je komt nu met een nieuw argument dat je niet denkt dat de sjamaan de wolven wist, maar dat maakt toch niet ineens dat ik heb gezegd dat hij bloedbroeder is. Je hebt in je vorige post mn woorden gewoon verdraaid. 

Rumpelstiltskin[666]

Klopt je hebt niet gezegd dat je dacht dat ie bloedbroeder was, maar ik dacht dat jij dat dacht, omdat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat hij de wolven al zou kennen als hij geen bloedbroeder was.

Citaat van: Rapunzel[666] op 28 maart 2023, 17:42:29
Wat betreft de Welp actie op mij, ik heb vrijwel met niemand veel contact gehad over dit spel. Daarom ben ik ook zo afzijdig dit potje, weet gewoon niet wat er gebeurd. Waarom de welp mij gewelpt heeft geen idee, maar waarom zou ik het verzinnen als het niet zou kloppen? Geef me 1 goede reden.

Ik zie een slechtje of offboardje dit nog wel eens doen om de aandacht (zeker in het begin) niet op zichzelf te vestigen. Een welp zelf zou dit ook kunnen doen en die nacht niet welpen, zodat diegene zelf kan claimen ook een keer gewelpt te zijn.

Donkey[666]

Mijn stem zal gaan naar Dragon of Merlin aangezien ik daar niets van weet.

Shrek[666]

Ook ik zit hier als vrij inactieve speler weer weg te sukkelen naar de deadline toe. Ik zie verschillende uitspraken over mij; shrek is bewezen, shrek gaat zich bewijzen. Het enige wat ik gezegd heb is dat ik mezelf kan bewijzen bij de sprookjesfiguren waar ik dat wil doen en die ik vertrouw. Loopt het de spuigaten uit dan zal ik langzaam meerdere moeten vertrouwen... Maar Hee... Zonder contact achter de schermen ga ik echt niet m'n geheimpjes prijsgeven... De groeten.

Of ik zou geconverteerd zijn... Omdat ik bewezen zou zijn bij sommige... Is goed.

Lord Farquaad is al een tijdje op m'n radar en zal ik dan ook op gaan stemmen. Waarom? Korte agressieve en slecht overkomende teksten. Maar ook Repelsteeltje blijf ik checken... Die geeft me de onderbuik gevoelens. Als ketter een beetje gespetter om de aandacht af te leiden van de vorige stemming sluit ik niet uit.

Maar wil je samen met mij elkaar proberen te vertrouwen? Stuur gerust een leuk pmmetje. Is wel zo gezellig toch?

Three Little Pigs[666]

Ik lees dat ik naar de achtergrond vertrokken ben. Dat kan ik niet ontkennen. Nadat ik bijna op het hakblok terecht kwam op basis van een post die niet goed overkwam, ben ik ook wat voorzichtig geworden en wil ik eigenlijk vooral meediscussieren als ik iets te zeggen heb. En dat valt tegen:

Met de stemmen kan ik niets: ook niet de ronde van Snow White: het lijkt bijvoorbeeld positief als er snel mee gestemd wordt, maar een slechtje kan ook snel meestemmen omdat het een verloren zaak was. En mij lijkt de kans dat de sjamaan z'n medeslechtjes gevonden had niet zo groot. Dus valt daar ook weinig uit op te maken.

Verder worden er veel opsommingen gemaakt en vooral op gevoel geredeneerd. ik heb zelf ook een aantal spelers waar ik een goed gevoel bij heb: Donkey, Gingy, Rumpel, Puss, Queen Lillian en Dragon. En minder bij de rest, waarbij ik Pinocchio, Lord Farquaad en Rapunzel het hoogst op m'n lijstje heb staan. Ook op basis van gevoel dat ik heb bij hun posts. Daar zal ik wellicht op aangekeken worden, maar laten we niet doen alsof de andere verdenkingen/stemmen daadwerkelijk op meer dan dat gebaseerd zijn.

Mijn stem gaat weer naar Rapunzel

Dragon[666]

Citaat van: Donkey[666] op 28 maart 2023, 22:02:12
Mijn stem zal gaan naar Dragon of Merlin aangezien ik daar niets van weet.

Dus omdat letterlijk ieder ander een rol bij je neergelegd heeft in precieze woorden blijven wij over. Ik heb je alleen een denkertje gegeven, maar in principe kan er zga maar 1 rol uitkomen. Als ik de dag erna een melding krijg dat er nog een kans is op een 2de conversiewolf ben ik niet gelijk de eerste die staat te springen om mijn rol overal neer te gooien

Rumpelstiltskin[666]

Mijn stem gaat ook weer naar Rapunzel, omdat ik hoor dat de claim niet dusdanig sterk is dat Puss zijn stem van haar afhaalt, waardoor ik ook niet ben overtuigd.

Rapunzel[666]


Puss in Boots[666]



Puss in Boots[666]

Citaat van: Rapunzel[666] op 28 maart 2023, 22:27:00
Lol. Ik ben Wamster. Succes  ;D

Dit komt inderdaad wel overeen met de claim die Rapunzel bij mij heeft neergelegd.

Puss in Boots[666]

Citaat van: Rapunzel[666] op 24 maart 2023, 22:29:11
Shrek

En deze stem van Rapunzel spreekt wel erg in haar voordeel, nu we weten dat Shrek conversiewolf was. Ik ben geneigd weer van Rapunzel af te stappen.